Zanima me šta vi koji ste u GRAS-u mislite o 2012 u odnosu na 2011 i šta očekujete u ovoj godini?
Ne očekujem ništa.Samo previranja unutar firme i izvan.
Mislim da će sudbina autobuskog saobraćaja se desiti i trolejbuskom do sredine ove godine,u nekom extra super slučaju da ostane isto kao i sada trenutno,kao i veći otkaz vozila iz minibuskog sektora kao i autobuskog.Neuredne isplate subvencija će se dešavati i u narednom periodu i sl.
Jedino što se može desiti konkretno je odlazak oko stotinu ljudi u penziju do kraja 2013.god.Nadzire se gubitak i pojedinih linija,vjerovatno i prijetnje štrajkom koji bi se i dogodio,smjene i sl.Znači ništa posebno.
Trolejbusi još zadugo neće voziti u VogošćuIako su iz Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo najavili rekonstrukciju mreže, kako trenutno stoje stvari, građani Vogošće ni u 2013. godini neće se provozati trolejbusom na ovoh liniji, jer ona neće biti obnovljena.
Kako nam je kazao resorni ministar Jusuf Bubica, u budžetu nemaju dovoljno novca za proširivanje trolejbuske mreže.
- Stručnjaci preduzeća GRAS dostavili su nam projekt prema kojem je za sanaciju trolejbuske linije za Vogošću potrebno 9.100.000 KM. Međutim, za taj projekt mi nemamo novca, ali opet zavisi od toga hoće li u kreiranju budžeta za 2013. godinu biti planiran novac za ove namjene - kazao je Bubica.
Prema riječima ministra Bubice, projekt obnove trolejbuske linije za Vogošću predviđa sanaciju oštećenih stubova, postavljanje napojnih kablova, ugradnju osam kilometara nove trolejbuske kontaktne mreže te sanaciju teško oštećenih elektrovučnih podstanica "Hotonj" i "Vogošća".
S druge strane, vršilac dužnosti direktora GRAS-a Adis Šehić istaknuo je da već postoji potrebna infrastruktura trolejbuske linije za Vogošću te da neće biti potrebno ulagati mnogo novca.
- Za revitalizaciju te linije ne bismo trebali ulagati mnogo. Potrebni su samo kontaktna mreža i kupovina dodatnog broja vozila - dodao je Šehić.
Ekološki prihvatljiva vozilaMinistar Bubica smatra da bi uvođenjem novih trolejbuskih linija smanjili zagađenost zraka štetnim plinovima koje emitiraju vozila s pogonom na fosilna goriva. Trolejbusi su ekološki prihvatljiva vozila.
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/trolejbusi-jos-zadugo-nece-voziti-u-vogoscu Ne konta mlađahni stručnjak da ovakav vid posla nije za improvizaciju bilo koje vrste.Ali to se ne može objasniti.
Do tada,neka kablovski operateri natiču kablove po nosećim stubovima košto su to i uzurpirali proteklih par puta.