transformers
|
|
« Reply #45 on: June 05, 2011, 19:50:56 » |
|
đ dobar mu ovaj mjenjač ko u FAPa 13 i Fice hahhaha
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #46 on: June 16, 2011, 23:58:32 » |
|
Zna li neko gdje sad vozi Ikarbus IK-107 koji je 2008 bio na probi u Sarajevu?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #47 on: June 18, 2011, 22:56:34 » |
|
zanimljivo pitanje, mada teško je tome ući u trag a do tad IK-201
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Mihael_2646
|
|
« Reply #48 on: June 18, 2011, 23:25:18 » |
|
Po meni je ovo isto kao FAP A777, ima razlike u masci koliko sam skužio..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #49 on: June 19, 2011, 20:18:03 » |
|
Po meni je ovo isto kao FAP A777, ima razlike u masci koliko sam skužio.. Niđe veze. FAP A777 je niži od ovog. FAP A777 je međugradski (klasa sa IK-301), a IK-401 je turistički autobus.
|
|
« Last Edit: June 19, 2011, 20:21:12 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #50 on: June 19, 2011, 22:33:04 » |
|
Ma legendo daleko je ovo i od međugradskog a kamo li turističkog autobusa. Pogledaj samo sjedista, instrument tablu u ručicu mjenjača i sve će ti biti jasno. Ikarus odnosno Ikarbus ima kakvu takvu tradiciju gradskog autobusa i sve svoje kapacitete ideje i umijece bi trebali usmjeriti u tom pravcu djelovanja. Ovi "izleti" u turističke odnosno međugradske autobuse pokazali su se kao korak "u nazad".Iskreno rečeno ko će ovo kupiti??? Osim Rumunije, Bugarske, Srbije eventualno Slovačke ili nekih pribaltičkih zemalja sumnjam da će bilo ko biti "dovoljno lud" da pokuša sa ovim....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #51 on: June 20, 2011, 00:21:08 » |
|
Ma legendo daleko je ovo i od međugradskog a kamo li turističkog autobusa. Pogledaj samo sjedista, instrument tablu u ručicu mjenjača i sve će ti biti jasno. Ikarus odnosno Ikarbus ima kakvu takvu tradiciju gradskog autobusa i sve svoje kapacitete ideje i umijece bi trebali usmjeriti u tom pravcu djelovanja. Ovi "izleti" u turističke odnosno međugradske autobuse pokazali su se kao korak "u nazad".Iskreno rečeno ko će ovo kupiti??? Osim Rumunije, Bugarske, Srbije eventualno Slovačke ili nekih pribaltičkih zemalja sumnjam da će bilo ko biti "dovoljno lud" da pokuša sa ovim....
Izgleda da su izbacili te međugradske i turističke autobuse iz proizvodnje, kao i onaj IK-107 koji nije zadovoljio ni GRAS pa je vraćen. u ponudi su samo IK-103, IK-206, IK-112N i IK-218N.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
damir fido
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 2.350
|
|
« Reply #52 on: August 04, 2011, 16:48:45 » |
|
Posto je Ikarbus isto kao prijasnji Ikarus ovo cu postaviti ovdje.Na gornjoj i slici ispod je IK 410 predstavljen 1991 godine i IK 111 prilagodjen za invalide.Donja slika nema veze sa Ikarusom al neka je.Hercegovina-auto iz Mostara je predstavila autobus za teske terene na sasiji Fap-a. 145 ks i 37 sjedista. Na ovoj slici je predstavljanje IK 162 koju godinu ranije. izvor:Automagazin
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #53 on: August 06, 2011, 11:19:46 » |
|
Možda su Mađari baš zbog ovog prototipa IK-410 pokrenuli postupak da zaštite ime Ikarus jer i oni imaju model Ikarus 410 koji je slične koncepcije. Tako da 1993 Ikarus-Zemun postaje Ikarbus http://www.ikarusbus.cz/historie/ik410.jpg
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #54 on: August 29, 2011, 14:17:49 » |
|
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #55 on: September 16, 2011, 09:03:31 » |
|
Najbolji ik 206 na oko. Učuvan unutra ko da je izašao tek iz fabrike.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #56 on: September 17, 2011, 08:46:12 » |
|
Ma jeste jer radi samo komercijalu kako su uvedena zglobna vozila na komercijalu. Ali i vozači ga čuvaju paze....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Nenad_KM
Kondukter
Offline
Posts: 981
|
|
« Reply #57 on: September 17, 2011, 11:22:29 » |
|
Vozio sam se skoro u Ik 412-ci na liniji dugoj 35 km svisnuo sam koliko cvili unutrasnjost a bus star 5 godina. A sa 401-com vec bolje a to kazu i vozaci..
|
|
|
Logged
|
Nibus 400.22 GB 523
|
|
|
SIKIIIIIdo
Kondukter
Offline
Posts: 574
|
|
« Reply #58 on: November 08, 2011, 15:02:36 » |
|
ovaj ik 161 je definitivno bio legenda,evo malo slika i iz istambula [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cjPnmn9c8iY[/youtube]
|
|
« Last Edit: November 08, 2011, 15:07:25 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
archy
Putnik
Offline
Posts: 204
|
|
« Reply #59 on: April 07, 2012, 13:24:42 » |
|
Standardna slikica
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|