bhbus.ba
December 03, 2024, 20:59:38 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11   Go Down
  Print  
Author Topic: Ikarbus  (Read 60418 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #45 on: June 05, 2011, 19:50:56 »

Ikarbus IK 401,2001 god,380 000km








Unutrasnjost:


Inace vozilo je sa FULL opremom,kuhinjom,WC,Vogel sedista itd..




i za kraj mocni MAN sa 420KS

đ


dobar mu ovaj mjenjač ko u FAPa 13 i Fice hahhaha
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #46 on: June 16, 2011, 23:58:32 »

Zna li neko gdje sad vozi Ikarbus IK-107 koji je 2008 bio na probi u Sarajevu?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #47 on: June 18, 2011, 22:56:34 »

zanimljivo pitanje, mada teško je tome ući u trag
a do tad IK-201
Logged


Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #48 on: June 18, 2011, 23:25:18 »

Ikarbus IK 401,2001 god,380 000km








Unutrasnjost:


Inace vozilo je sa FULL opremom,kuhinjom,WC,Vogel sedista itd..




i za kraj mocni MAN sa 420KS


Po meni je ovo isto kao FAP A777, ima razlike u masci koliko sam skužio..
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #49 on: June 19, 2011, 20:18:03 »

Ikarbus IK 401,2001 god,380 000km








Unutrasnjost:


Inace vozilo je sa FULL opremom,kuhinjom,WC,Vogel sedista itd..




i za kraj mocni MAN sa 420KS


Po meni je ovo isto kao FAP A777, ima razlike u masci koliko sam skužio..

Niđe veze. FAP A777 je niži od ovog. FAP A777 je međugradski (klasa sa IK-301), a IK-401 je turistički autobus.
« Last Edit: June 19, 2011, 20:21:12 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #50 on: June 19, 2011, 22:33:04 »

Ma legendo daleko je ovo i od međugradskog a kamo li turističkog autobusa. Pogledaj samo sjedista, instrument tablu u ručicu mjenjača i sve će ti biti jasno. Ikarus odnosno Ikarbus ima kakvu takvu tradiciju gradskog autobusa i sve svoje kapacitete ideje i umijece bi trebali usmjeriti u tom pravcu djelovanja. Ovi "izleti" u turističke odnosno međugradske autobuse pokazali su se kao korak "u nazad".Iskreno rečeno ko će ovo kupiti??? Osim Rumunije, Bugarske, Srbije eventualno Slovačke ili nekih pribaltičkih zemalja sumnjam da će bilo ko biti "dovoljno lud" da pokuša sa ovim....
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #51 on: June 20, 2011, 00:21:08 »

Ma legendo daleko je ovo i od međugradskog a kamo li turističkog autobusa. Pogledaj samo sjedista, instrument tablu u ručicu mjenjača i sve će ti biti jasno. Ikarus odnosno Ikarbus ima kakvu takvu tradiciju gradskog autobusa i sve svoje kapacitete ideje i umijece bi trebali usmjeriti u tom pravcu djelovanja. Ovi "izleti" u turističke odnosno međugradske autobuse pokazali su se kao korak "u nazad".Iskreno rečeno ko će ovo kupiti??? Osim Rumunije, Bugarske, Srbije eventualno Slovačke ili nekih pribaltičkih zemalja sumnjam da će bilo ko biti "dovoljno lud" da pokuša sa ovim....

Izgleda da su izbacili te međugradske i turističke autobuse iz proizvodnje, kao i onaj IK-107 koji nije zadovoljio ni GRAS pa je vraćen. u ponudi  su samo IK-103, IK-206, IK-112N i IK-218N.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
damir fido
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 2.350



« Reply #52 on: August 04, 2011, 16:48:45 »

Posto je Ikarbus isto kao prijasnji Ikarus ovo cu postaviti ovdje.Na gornjoj i slici ispod je IK 410 predstavljen 1991 godine i IK 111 prilagodjen za invalide.Donja slika nema veze sa Ikarusom al neka je.Hercegovina-auto iz Mostara je predstavila autobus za teske terene na sasiji Fap-a.  145 ks i 37 sjedista.



Na ovoj slici je predstavljanje IK 162 koju godinu ranije.



izvor:Automagazin
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #53 on: August 06, 2011, 11:19:46 »

Možda su Mađari baš zbog ovog prototipa IK-410 pokrenuli postupak da zaštite ime Ikarus jer i oni imaju model Ikarus 410 koji je slične koncepcije. Tako da 1993 Ikarus-Zemun postaje Ikarbus
http://www.ikarusbus.cz/historie/ik410.jpg

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Adin_Zne
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 6.229


www.BHBus.net


WWW
« Reply #54 on: August 29, 2011, 14:17:49 »

Logged

Neoplan VIP Class
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #55 on: September 16, 2011, 09:03:31 »



Najbolji ik 206 na oko. Učuvan unutra ko da je izašao tek iz fabrike.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #56 on: September 17, 2011, 08:46:12 »

Ma jeste jer radi samo komercijalu kako su uvedena zglobna vozila na komercijalu. Ali i vozači ga čuvaju paze....
Logged
Nenad_KM
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 981



« Reply #57 on: September 17, 2011, 11:22:29 »

Vozio sam se skoro u Ik 412-ci na liniji dugoj 35 km svisnuo sam koliko cvili unutrasnjost a bus star 5 godina. A sa 401-com vec bolje a to kazu i vozaci..
Logged

Nibus 400.22 GB 523
SIKIIIIIdo
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 574



« Reply #58 on: November 08, 2011, 15:02:36 »

ovaj ik 161 je definitivno bio legenda,evo malo slika i iz istambula Smiley

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cjPnmn9c8iY[/youtube]
« Last Edit: November 08, 2011, 15:07:25 by The_Dubster » Logged

archy
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 204



« Reply #59 on: April 07, 2012, 13:24:42 »

Standardna slikica Wink
Logged
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 21 queries.