Adin_Zne
|
|
« on: July 17, 2010, 15:47:30 » |
|
Ovdje stavljati slike Ikarubusa i pazite da ne duplate postove....Izbjegavajte slike s neta,a ako vec morate OBAVEZNO NAVEVESTI IZVOR! Za pocetak:
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #1 on: July 17, 2010, 22:24:37 » |
|
pa gdje je tebi izvor slike???
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #2 on: July 18, 2010, 09:37:19 » |
|
Ove su slike slikane uzivo nema izvora za nju
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #3 on: July 18, 2010, 10:33:31 » |
|
Ove su slike slikane uzivo nema izvora za nju aj sine pročitaj pravila... svaka slika koja nije TVOJA, bez obzira kako slikana, moraš za nju navesti izvor... obavezno štivo: PRAVILNIK. pročitaj ga još jednom
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #4 on: July 18, 2010, 11:02:27 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #5 on: July 18, 2010, 13:15:15 » |
|
pravi slideshow
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #6 on: July 29, 2010, 18:05:33 » |
|
Tipovi od 1993-e godine.
Gradski autobusi:
Solo autobusi:
IK-101-MAN motor,ugradnja ispod poda. IK-102-RÁBA motor,ugrdanja ispod poda. IK-103-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-104-RÁBA motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-105-MB motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-106-MB motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-107-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-112.3-VOLVO motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-112N-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-112A-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
Zglobni autobusi:
IK-201-MAN motor,ugradnja ispod poda. IK-202-RÁBA motor,ugradnja ispod poda. IK-203-MB motor,ugradnja ispod poda. IK-206-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-218.3-VOLVO motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-218N-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-218A-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
Prigradski autobusi:
IK-101P-MAN motor,ugradnja ispod poda. IK-102P-RÁBA motor,ugradnja ispod poda. IK-103P-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-104P-RÁBA motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-105P-MB motor,ugradnja u zadnjem zidu.
Međugradski autobusi:
IK-301-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-302-RÁBA motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-308-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-312-MAN motor,ugradnja u zednjem zidu
Turistički autobusi:
IK-401-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-402-RÁBA motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-404-MB motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-412-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu. IK-415-MAN motor,ugradnja u zadnjem zidu.
|
|
« Last Edit: August 01, 2010, 18:37:35 by suikar »
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #7 on: July 29, 2010, 22:40:48 » |
|
hvala na ovim informacijama
|
|
|
Logged
|
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #8 on: July 29, 2010, 22:42:01 » |
|
hvala na ovim informacijama Nema na čemu.Zato smo tu.
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #10 on: August 01, 2010, 18:49:56 » |
|
možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
|
|
|
Logged
|
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #11 on: August 01, 2010, 18:50:56 » |
|
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #12 on: August 01, 2010, 18:52:34 » |
|
možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Ne znam šta da ti kažem.Posećuješ forum autobusi.net.Vidiš šta sve pišu o njemu u temi GSP Beograd.
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #13 on: August 01, 2010, 18:54:23 » |
|
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #14 on: August 01, 2010, 18:55:51 » |
|
možda bi GRAS trebao uzeti par ovakvih, jer ima samo tri niskopodna, a i oni nisu u sjajnom stanju
Ne znam šta da ti kažem.Posećuješ forum autobusi.net.Vidiš šta sve pišu o njemu u temi GSP Beograd.sto se tice GRAS-a ovi IK 206 su definitivno najvjerovatnije zadnji kupljeni Ikarbusi, sadasnji management se jasno deklarisao rekavsi "trajno" NE Ikarbusu. Kolko ce trajati ovo "trajno" ostaje da se vidi. Iako vizuelno ovi niskopodni su mnogo mnogo bolji od ovih visokopodnih Ikarbusa..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|