allen_A
Kondukter
Offline
Posts: 675
|
|
« Reply #165 on: March 19, 2012, 08:04:22 » |
|
hvala ljudi, nisu ovo ljepljeni prozori, oni se stave na karoseriju i sitnim šerafićima se zategnu sa strane ali to dodje ispot kedera pa se ne vidi.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #166 on: March 19, 2012, 23:17:59 » |
|
U pravu si. Ja sam mislio da su ljepljena stakla, ali sam u razgovoru sa svojim ocem saznao da su stakla kod ovog Tama a i Tama 260A119 i 331A119 postavljena na sličan način kao i ona što se stavljaju u PVC stolariju. Na staklo su postavljeni tanji kederi, staklo se postavi na predviđeno mjesto i učvrsti lajsnama.
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
|
|
Aky
Pješak
Offline
Posts: 44
|
|
« Reply #169 on: March 26, 2012, 22:01:22 » |
|
Takvih tamova ima dosta i kod nas ponajviše u čazmatansu za svoje vrime moderni motori nepoderivi .Ja san inače vozio kamion 260T26 ide kao raketa i nepoderiv.Samo ti svi općenito tamovi imaju par mana dosta kruti loše kočnice uvik se raštelavaju kombinacija ulje zrak kao u starih magirusa.Kod 260A119 je ručica mijenjača povezana čeličnim sajlama iliti ga čeličnim užetom sa getribom kad popuca koja nit ili se sajla malo rastegne mijenjač bude neprecizan.Ali u svoje vrime dosta dobar i moderan bus a danas dobar i održavan primjerak svakako bolji izbor naravno za lokal a ne za inozemstvo od bilo kojeg kineza.Pozdrav Ekky-u čini mi se da voli tamove.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
allen_A
Kondukter
Offline
Posts: 675
|
|
« Reply #170 on: March 26, 2012, 22:09:10 » |
|
Te dvije mane sto si naveo, to ja ne bih nazvao manama jer kocnice se mogu ustelati i srediti ako ih radi pravi majstor ,a ne amater, i to za sajle i rucicu mjenjaca ne znam koji je model u pitanju ali Tam 260-A-119 ima zeljezne poluge( licno sam to gledao i nisam uocio sajle).
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #171 on: March 26, 2012, 22:11:05 » |
|
Takvih tamova ima dosta i kod nas ponajviše u čazmatansu za svoje vrime moderni motori nepoderivi .Ja san inače vozio kamion 260T26 ide kao raketa i nepoderiv.Samo ti svi općenito tamovi imaju par mana dosta kruti loše kočnice uvik se raštelavaju kombinacija ulje zrak kao u starih magirusa.Kod 260A119 je ručica mijenjača povezana čeličnim sajlama iliti ga čeličnim užetom sa getribom kad popuca koja nit ili se sajla malo rastegne mijenjač bude neprecizan.Ali u svoje vrime dosta dobar i moderan bus a danas dobar i održavan primjerak svakako bolji izbor naravno za lokal a ne za inozemstvo od bilo kojeg kineza.Pozdrav Ekky-u čini mi se da voli tamove. Mislim da ih je Čazmatrans najviše i imao, a rekao bi da ih i danas dota još vozi. Prvi modeli Tama 260A119 su imali iste kočnice kao i model 190A110, kombinacija ulje-zrak. Kasnije su dolazili s čisto zračnim brenzama. Špedicijaturist je imala dva s zračnim brenzama i dva s kombinacijom ulje-zrak. Sječam se da su vozai uvijek govorili kod ovih kombinovanih kočnica "dva puta stisni kočnicu, treči put stišči zube" A to da je mjenjač bio na sajle nije 100%, jer mi je stari radio u Špedicijaturistu kao referent nabave auto dijelova, a i rođak mi je mehaničar, kažu da uopšte nije bilo sajli u mjenjaču, nego poluge.
|
|
« Last Edit: March 26, 2012, 22:14:20 by mirza »
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
Aky
Pješak
Offline
Posts: 44
|
|
« Reply #172 on: March 26, 2012, 22:40:57 » |
|
Osobno ga nisan vozio a za kočnice znam staviš sve novo 2 puta stisneš pa onda 3 put nema nikoga triba bit stvarno meštar za dovest ih u red a šta se tiče mjenjača to mi je jedan prijatelj priča ali ako vi tvrdite da je drugačije može bit inače nisam baš neki ljubitelj tamova ali malo ću se raspitat.Pozdrav i hvala na ispravci
|
|
|
Logged
|
|
|
|
arsenal boka
Kondukter
Offline
Posts: 799
|
|
« Reply #173 on: March 27, 2012, 08:22:52 » |
|
Koliko ja znam, 331A119VT je imao mjenjac sa celicnim sajlama......
|
|
|
Logged
|
|
|
|
doBUS
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 1.517
|
|
« Reply #174 on: April 07, 2012, 01:42:22 » |
|
Iz arhiva Tam 331 ATP Vojvodina cesto vozio Banja Vrucica-NS
|
|
|
Logged
|
|
|
|
SenoHD
Pješak
Offline
Posts: 70
|
|
« Reply #175 on: April 08, 2012, 16:26:46 » |
|
Ovih je bilo malo sa 2 bunkera, uglavnom je tamo bila soba i wc. Da, 330 je imao mjenjač na sajle, a 260A119 klasični na poluge. Kočnice su bile kao i kod 260A116, ovisno o godištu, stariji kombinacija, a noviji čisto zrak.
P.S. na onom gornjem bijelom šta je Ekky slikao se vidi zadnji blatobran od MAN-a 362 koji je imao istu karoseriju. Čudno mi je također što nema klimu a ni prozori se ne otvaraju.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #176 on: April 08, 2012, 18:09:58 » |
|
Špedicijaturist je imala dva TAMa 260A119 bez klime, prozori se nisu otvarali i s kombinovanim kočnicama, bili 1988. god. Druga dva 260A119 bili su 1990 i 1991 god. Imali zračne kočnice, klimu i ABS.
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
ATP Sibenik
Putnik
Offline
Posts: 324
Obožavam Eurobusevi :)
|
|
« Reply #177 on: April 08, 2012, 21:28:05 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ekky
Kondukter
Offline
Posts: 548
|
|
« Reply #178 on: April 14, 2012, 19:33:04 » |
|
Mini TAM:
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #179 on: April 14, 2012, 19:34:54 » |
|
Iz arhiva Tam 331 ATP Vojvodina cesto vozio Banja Vrucica-NS Na ovom TAMu 331 prednja vrata od TAMa 260.
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
|