bhbus.ba
November 22, 2024, 20:25:40 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23   Go Down
  Print  
Author Topic: TAM  (Read 118004 times)
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #165 on: March 19, 2012, 08:04:22 »

hvala ljudi, nisu ovo ljepljeni prozori, oni se stave na karoseriju i sitnim šerafićima se zategnu sa strane ali to dodje ispot kedera pa se ne vidi.
Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #166 on: March 19, 2012, 23:17:59 »

U pravu si. Ja sam mislio da su ljepljena stakla, ali sam u razgovoru sa svojim ocem saznao da su stakla kod ovog Tama a i Tama 260A119 i 331A119 postavljena na sličan način kao i ona što se stavljaju u PVC stolariju. Na staklo su postavljeni tanji kederi, staklo se postavi na predviđeno mjesto i učvrsti lajsnama.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
ekky
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 548



« Reply #167 on: March 20, 2012, 15:20:36 »

Logged

ekky
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 548



« Reply #168 on: March 26, 2012, 17:50:38 »

Logged

Aky
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 44



« Reply #169 on: March 26, 2012, 22:01:22 »

Takvih tamova ima dosta i kod nas ponajviše u čazmatansu za svoje vrime moderni motori nepoderivi .Ja san inače vozio kamion 260T26 ide kao raketa i nepoderiv.Samo ti svi općenito tamovi imaju par mana dosta kruti loše kočnice uvik se raštelavaju kombinacija ulje zrak  kao u starih magirusa.Kod    260A119 je ručica mijenjača povezana čeličnim sajlama iliti ga čeličnim užetom sa getribom kad popuca koja nit ili se sajla malo rastegne mijenjač bude neprecizan.Ali u svoje vrime dosta dobar i moderan bus a danas dobar i održavan primjerak svakako bolji izbor naravno za lokal a ne za inozemstvo od bilo kojeg kineza.Pozdrav Ekky-u čini mi se da voli tamove. Smiley
Logged
allen_A
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 675



« Reply #170 on: March 26, 2012, 22:09:10 »

Te dvije mane sto si naveo, to ja ne bih nazvao manama jer kocnice se mogu ustelati i srediti ako ih radi pravi majstor ,a ne amater, i to za sajle i rucicu mjenjaca ne znam koji je model u pitanju ali Tam 260-A-119  ima zeljezne poluge( licno sam to gledao i nisam uocio sajle).
Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #171 on: March 26, 2012, 22:11:05 »

Takvih tamova ima dosta i kod nas ponajviše u čazmatansu za svoje vrime moderni motori nepoderivi .Ja san inače vozio kamion 260T26 ide kao raketa i nepoderiv.Samo ti svi općenito tamovi imaju par mana dosta kruti loše kočnice uvik se raštelavaju kombinacija ulje zrak  kao u starih magirusa.Kod    260A119 je ručica mijenjača povezana čeličnim sajlama iliti ga čeličnim užetom sa getribom kad popuca koja nit ili se sajla malo rastegne mijenjač bude neprecizan.Ali u svoje vrime dosta dobar i moderan bus a danas dobar i održavan primjerak svakako bolji izbor naravno za lokal a ne za inozemstvo od bilo kojeg kineza.Pozdrav Ekky-u čini mi se da voli tamove. Smiley
Mislim da ih je Čazmatrans najviše i imao, a rekao bi da ih i danas dota još vozi. Prvi modeli Tama 260A119 su imali iste kočnice kao i model 190A110, kombinacija ulje-zrak. Kasnije su dolazili s čisto zračnim brenzama. Špedicijaturist je imala dva s zračnim brenzama i dva s kombinacijom ulje-zrak. Sječam se da su vozai uvijek govorili kod ovih kombinovanih kočnica "dva puta stisni kočnicu, treči put stišči zube"Smiley
A to da je mjenjač bio na sajle nije 100%, jer mi je stari radio u Špedicijaturistu kao referent nabave auto dijelova, a i rođak mi je mehaničar, kažu da uopšte nije bilo sajli u mjenjaču, nego poluge.
« Last Edit: March 26, 2012, 22:14:20 by mirza » Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
Aky
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 44



« Reply #172 on: March 26, 2012, 22:40:57 »

Osobno ga nisan vozio a za kočnice znam staviš sve novo 2 puta stisneš pa onda 3 put nema nikoga triba bit stvarno meštar za dovest ih u red a šta se tiče mjenjača to mi je jedan prijatelj priča ali ako vi tvrdite da je drugačije može bit inače nisam baš neki ljubitelj tamova ali malo ću se raspitat.Pozdrav i hvala na ispravci
Logged
arsenal boka
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 799


« Reply #173 on: March 27, 2012, 08:22:52 »

Koliko ja znam, 331A119VT je imao mjenjac sa celicnim sajlama......
Logged
doBUS
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 1.517



« Reply #174 on: April 07, 2012, 01:42:22 »

Iz arhiva Tam 331 ATP Vojvodina cesto vozio Banja Vrucica-NS

Logged
SenoHD
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 70



« Reply #175 on: April 08, 2012, 16:26:46 »

Ovih je bilo malo sa 2 bunkera, uglavnom je tamo bila soba i wc.  Da, 330 je imao mjenjač na sajle, a 260A119 klasični na poluge.  Kočnice su bile kao i kod 260A116, ovisno o godištu, stariji kombinacija, a noviji čisto zrak.  

P.S. na onom gornjem bijelom šta je Ekky slikao se vidi zadnji blatobran od MAN-a 362 koji je imao istu karoseriju.  Čudno mi je također što nema klimu a ni prozori se ne otvaraju.
Logged
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #176 on: April 08, 2012, 18:09:58 »

Špedicijaturist je imala dva TAMa 260A119 bez klime, prozori se nisu otvarali i s kombinovanim kočnicama, bili 1988. god. Druga dva 260A119 bili su 1990 i 1991 god. Imali zračne kočnice, klimu i ABS.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
ATP Sibenik
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 324


Obožavam Eurobusevi :)


« Reply #177 on: April 08, 2012, 21:28:05 »

Logged

ekky
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 548



« Reply #178 on: April 14, 2012, 19:33:04 »

Mini TAM:
Logged

mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #179 on: April 14, 2012, 19:34:54 »

Iz arhiva Tam 331 ATP Vojvodina cesto vozio Banja Vrucica-NS


Na ovom TAMu 331 prednja vrata od TAMa 260.
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
Pages: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 23   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.029 seconds with 21 queries.