U pravu si, ali samo Webasto grijanje imaju starije 190-ke, to su oni tamovi sa dva krila vrata ako znate, a ovi 110 imaju preko lonca, a to vam dodje ovako:
znaci pored izduvnog auspuha stoji jos jedan i to zovu lonac kroz koji su izvedene vodene cijevi i povezane sa vodenom pumpom, pa tako kad vam motor dostigne odgovarajucu temperaturu onda se mozete grijati na taj nacin, mada se to vise koristi u jesen jer tad nije puno hladno, a naprave se ogromne ustede u potrosnji jer Webasto radi preko nafte. Znaci kad su bas previse niske temperature onda se koristi Webasto a ako nije pretjerano hladno onda se koristi ovo grijanje preko pumpe i lonca. Ako nije jasno pitajte
Jel moguće da ovo grijanje preko lonca postoji i kod Berkof-a?
Situacija sljedeća: čekamo noćni polazak za Beograd, ona dole bočna lajsna što se pruža ispod sjedišta, kad se pipne topla je. Bus krenuo i nakon 5 min se toliko ugrijala da se ruka nije mogla držati. Nakon sat vremena stajemo na granicu i malo se prohladila (ali je idalje topla). Kad smo ponovo pošli, lajsna se opet ugrijala do žarenja. Vani je bilo možda +1, +2 stepena (početak novembra), ali je u busu bilo skroz prijatno, skidali smo jakne
I da li je sad ovo što sam opisao, webasto ili preko lonca? Palo mi ja na pamet i da je to voda za hlađenje motora (jer je poznato da kad bus-vozilo stane voda se prohladi, kad krene ponovno se zagrije)