allen_A
Kondukter
Offline
Posts: 675
|
|
« Reply #120 on: December 04, 2011, 18:57:07 » |
|
taj sto ti imas na profilnoj prednje ima samostelujuce, a zadnje se stelaju, zato je najbolje manov ili mercedesov most i rijeseno kocenje, cak i ekonomicnije.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
doBUS
VIP Član
Vodič puta
Offline
Posts: 1.517
|
|
« Reply #121 on: December 04, 2011, 19:01:00 » |
|
De mi recite koliko trosi Tam 190 A 110 ??
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #122 on: December 04, 2011, 19:21:08 » |
|
Ovaj što je na tvojoj profilnoj je možda iz prvih serija Tama 260A119. Kočnice mu iste kao kod 190A110. Špedicijaturist je imala takva dva. Znam da je uvijek bila gurema s kočnicama. Dva puta stisni kočnicu treći put stiskaj zube . Druga dva su imali zračne kočnice i nije bilo nikakvih problema.
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
allen_A
Kondukter
Offline
Posts: 675
|
|
« Reply #123 on: December 04, 2011, 21:25:42 » |
|
Tam 190 ima potrosnju prosjecnu ako je dobar motor i sve ostalo 22 litre na 100km, a ako nije dobra bospumpa ili dizne ako su prosirene onda trosi i do 35litara.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 19.275
|
|
« Reply #124 on: December 19, 2011, 22:14:12 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aky
Pješak
Offline
Posts: 44
|
|
« Reply #125 on: December 20, 2011, 21:32:33 » |
|
Od tih tamina jedino šta motor vridi peri deri ovo ostalo čista nula pogotovo kočnice nikad neznaš koje kolo koči,a nije ni motor čisto njihov proizvod već licenciran magirus-deutz.Nego eto sreća da ih je sve manje po cestama oni krstare po prašnjavim i blatnjavim gradilištima
|
|
|
Logged
|
|
|
|
allen_A
Kondukter
Offline
Posts: 675
|
|
« Reply #126 on: December 21, 2011, 12:05:15 » |
|
nije to tako crno ko sto ti kazes, ta su vozila nekad vozila za njemacku i normalno u to vrijeme su bili premija za druge autobuse, sad vec ne mogu se porediti jer su puno kvalitetniji autobusi proizvedeni, a kocnice nisu problem kad je sve uredu i kad ih covjek zna nastelati.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #127 on: December 21, 2011, 19:35:46 » |
|
Nekada su TAM-ovi, SANOSI, DUBRAVE bili zaštitni znak bivše države i nikom nije bilo iz poniženja vozit se u njima niti je bilo poniženje za vozača da ih vozi. Problem je što skoro pa svi zaboravljamo nešto što smo imali i bili ponosni na to. npr. Yugo je bio narodni auto i svima nam je valjao, danas ga kudimo i peremo se od njega.
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
tomo
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 19.275
|
|
« Reply #128 on: January 10, 2012, 22:43:37 » |
|
TAM 190 A 110
|
|
|
Logged
|
|
|
|
arsenal boka
Kondukter
Offline
Posts: 799
|
|
« Reply #129 on: February 12, 2012, 20:27:49 » |
|
Po meni, daleko, daleko najbolji bus koji je pravljen u bivšoj Jugi -njegovo veličanstvo TAM 331A119VT.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #130 on: February 12, 2012, 20:36:11 » |
|
Po meni, daleko, daleko najbolji bus koji je pravljen u bivšoj Jugi -njegovo veličanstvo TAM 331A119VT. Slažem se s tobom 100%
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
SenoHD
Pješak
Offline
Posts: 70
|
|
« Reply #131 on: February 17, 2012, 11:11:37 » |
|
Najbolji nije sigurno bio a o tome dal je bio najljepši, posebniji o tome bi se dalo raspravljat i tu se slažem.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
allen_A
Kondukter
Offline
Posts: 675
|
|
« Reply #132 on: February 17, 2012, 22:12:56 » |
|
mislim da je kolega mislio da je najbolji u turistickoj kategoriji za razliku od Tama 190 i 260, ako mislimo na druge marke autobsa onda tu prednjace Mercedes Setra i Neoplan u tom vremenu. Slazem se i ja da je u svom vremenu ovo vozilo bilo vrhunsko i pojava na cesti.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
flatić
Kondukter
Offline
Posts: 1.181
flatić
|
|
« Reply #133 on: February 17, 2012, 22:20:30 » |
|
mislim da je kolega mislio da je najbolji u turistickoj kategoriji za razliku od Tama 190 i 260, ako mislimo na druge marke autobsa onda tu prednjace Mercedes Setra i Neoplan u tom vremenu. Slazem se i ja da je u svom vremenu ovo vozilo bilo vrhunsko i pojava na cesti.
M aovdje sigurno priccaju o TAMovima jer ovo ne moze u rang sa evropskim busevima
|
|
|
Logged
|
The Doctor
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #134 on: February 17, 2012, 23:33:10 » |
|
Sada ne može, ali u 90im kada se pojavio na cestama bio je u rangu s autobusima koje si flatiću spomenuo. Bio je hit. Transturist je imao pet komada i vozili su do možda 5 god. u nazad. Moj rođak koji je vozio TAMa 331 u Livnobusu mi je pričao da kad je otišao u Njemačku s ovim busom, mnogi vozači su bili oduševljeni. Nisu vjerovali da i tadašnja Jugoslavija može napraviti tako dobar autobus, mada su tu bile i TAZ Dubrave koje su bile korak ispred jer je kod njih korišteno dosta Mercedesovih dijelova i drugih sitnica.
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
|