Troler
|
|
« Reply #1320 on: July 28, 2012, 11:30:53 » |
|
Radnici GRAS-a, okupljeni oko Sindikata komunalne privrede i Sidikata vozača, nezadovoljni su najavama menadžmenta da će od prvog septembra "Centrotransu" prepustiti neke linije.
Nazif Dacić, predsjednik Sindikata vozača gradskog saobraćaja KS, kaže kako radnici vjeruju da je izjava direktora Harisa Kadića ishitrena i nepromišljena, ali da je i kao takva unijela nemir među uposlenike.
- Radnici su zabrinuti, uznemireni i strahuju da će ostati bez posla. Nećemo dopustiti da drugi prijevoznik nelegalno preuzme naše linije i na taj način uništi preduzeće, a mi završimo na ulici. Vozači su razočarani i ljuti na menadžment i traže da se organiziramo i spriječimo izlazak drugog prijevoznika - kaže Dacić.
Adnan Himzanija, predsjednik Sindikata komunalne privrede, ističe da su radnici spremni na sve "kako bi se odbranili".
- Ako "Centrotrans" dobije linije, ovo preduzeće će se ugasiti. Mi jesmo za poboljšanje usluga prijevoza za građane, ali ne na ovaj način. Sigurno nećemo dozvoliti da privatna firma, koja nam je kreirala smrtnu presudu, oduzme linije - govori Himzanija.
Jedino rješenje
Iz Ministarstva saobraćaja KS jučer nam je rečeno da će tek sredinom avgusta moći dati konkretne informacije o podjeli linija javnog prijevoza. Direktor GRAS-a Haris Kadić već ranije je potvrdio da je uvođenje još jednog prijevoznika jedini način da se građanima pruži sigurnija i bolja vožnja. AVAZ
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #1322 on: July 29, 2012, 02:40:30 » |
|
meni je bilo dovoljno čitati izjavu onog šefa iz Centrotransa o tome kakav je to navodno "sramotno" da GRAS stalno posjeduje tramvaj Vašingtonca. Oprostite taj izraz ali nešto tako može reci samo idiot. Ili osoba sa lošim namjerama. Sarajevski tramvaj nije mašina za zaradu novca nego vrlo bitan sastavni dio Sarajeva i njegove historije. I iskreno se nadam da će biti i sastavni dio budućnosti grada. Ovaj "stručnjak i biznismen" je meni pružio više nego dovoljno informacijama o načinu kako bi Centrotrans želio da pruži moderan saobraćaj. Gospodine iz Centrotransa, hajde srušite Gazi Husrev Begovu džamiju jer je stara i nemoderna uporedo sa kutijama Al Shiddi ili BBI, srušite Vijećnicu jer je to "samo jedna tmurna austrougrarska zgrada" kao što bi rekao Nemanja "dvijestopostosrbin" Kusturica...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1323 on: July 29, 2012, 09:23:53 » |
|
Nije to izjavio šef Centrotransa, ali moguće da su sugerisali ovoj novinarki Majdi Tatarević da to napiše. Ja neznam stvarno "oklen" je ona "šljegla" pa da napiše "komercijalna linija Nedžarići-Dobrinja-Vijećnica" i da napiše Centrotrans nabavlja 10 najsavremenijih minibusa a GRAS još ima vašingtonca Inače i GRAS čeka isporuku 10 savremenih minibusa a Centrotrans je nedavno od auto škole "uno" nabavio ovo: http://www.indeks.ba/core/tmp/upload/images/DSCN3603.JPGZa razliku od ovog Fiata, Vašingtonac je u GRAS-ovom vlasništvu 50 godina, više od 20 godina je prevozio građane Vašingtona, a skoro 20 godina je vozio građane Sarajeva!
|
|
« Last Edit: July 29, 2012, 09:35:15 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1325 on: July 29, 2012, 17:53:53 » |
|
Nije to izjavio šef Centrotransa, ali moguće da su sugerisali ovoj novinarki Majdi Tatarević da to napiše. Ja neznam stvarno "oklen" je ona "šljegla" pa da napiše "komercijalna linija Nedžarići-Dobrinja-Vijećnica" i da napiše Centrotrans nabavlja 10 najsavremenijih minibusa a GRAS još ima vašingtonca Inače i GRAS čeka isporuku 10 savremenih minibusa a Centrotrans je nedavno od auto škole "uno" nabavio ovo: http://www.indeks.ba/core/tmp/upload/images/DSCN3603.JPGZa razliku od ovog Fiata, Vašingtonac je u GRAS-ovom vlasništvu 50 godina, više od 20 godina je prevozio građane Vašingtona, a skoro 20 godina je vozio građane Sarajeva! troler koja je ovo vrsta ili marka
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1326 on: July 29, 2012, 18:36:19 » |
|
Fiat 314 Cansa karoserijom. Navodno će ga srediti i valjda koristiti za turističke obilaske grada.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1327 on: July 29, 2012, 19:05:38 » |
|
juče u poslijepodnevnim satim pomalo čudna situacija. GRASova vučna služba kod RTV doma je šlepala Centrotransov Cityliner...za rubriku vjerovali ili ne..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1328 on: July 29, 2012, 20:22:04 » |
|
Fiat 314 Cansa karoserijom. Navodno će ga srediti i valjda koristiti za turističke obilaske grada.
Malo se aktivirali,valjda kopiraju GRAS jer je u planu i da PCC izlazi više,a ne samo za Dan preduzeća. Tako ti je kad nemaš svoje,moraš kupiti tuđe.
|
|
« Last Edit: July 29, 2012, 20:27:27 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1330 on: July 30, 2012, 12:12:42 » |
|
kako krupne riječi za malog čovjeka.... hahahaha pa jel on svjestan šta je rekao? Da li on zna koliko bi ti displeji i kamere preživjeli u Sarajevu?
Oj hljebo, ko se brine o saobraćaju...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1331 on: July 30, 2012, 12:36:06 » |
|
Tekst je pun bisera. Prvo postojeća stajališta koja su u obavezi Metromedije za održavanje su jako jadna i vrlo vrlo opasna. Jedan od posljednjih primjera je premještanje nadstrešnice na trolejbuskoj stanici u Hrasnom par metara niže,nakon što se cesta renovirala. Sjećate se kanti šupljikastih što su bile?Ah,one su razvaljene...i sjedišta su razvaljena...negdje ih ima i nema,ali kanti nema nikako. Ili napraviti stajališta komplet,a ne parcijalno,naravno ne uz firme poput Metromedije. Stajališta se moraju prilagoditi invalidima,uključujući i prilaze istim,kao i vozila. To je ogroman posao i nije za nekih inovacija nepismenih stručnjaka. Ovdje piše da će se ugrađivati niskopodni tramvaji,samo ne znam gdje će ih ugrađivati.Tako da mi ostaje nejasno o čemu se radi. U SATRA III srednji dio je prilagođen invalidima i ima pod koji se izvuče radi lakšeg izlaska-ulaska. Elektronska naplata u vozilima ti je isto kao staviti poljsku halu u sred Hotela Bristol. Praćenje vozila neće mnogo riješiti problem zapušenog saobraćaja. Jedna od stvari koja mi se sviđa,ako Bog da,slijedeće godine će se raditi cesta na relaciji Most Suade i Olge-Sud BiH. Očekujem poboljšanje trolejbuskog saobraćaja. Ali dobro sad,neću da sve neke lijepe planove,pomalo nerealne,pogazim,iako je u Ministarstvu potpuno drugi plan za rješavanje problema GRAS-a u budućnosti.
|
|
« Last Edit: July 30, 2012, 12:38:35 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1332 on: July 30, 2012, 12:47:07 » |
|
kako krupne riječi za malog čovjeka.... hahahaha pa jel on svjestan šta je rekao? Da li on zna koliko bi ti displeji i kamere preživjeli u Sarajevu?
Preživjeli bi koliko i u splitu i beogradu, tj. svake godine bi se morao određen broj mijenjati. Nek postave i nek o svom trošku mijenjaju, ali nek prvo srede GRAS nek pomognu da se nabave autobusi, kombiji, trolejbusi, da se kompletira onih 5-6 SATRA tramvaja, da se popravi što se može popraviti, da se uvede trolejbus za Vogošću. Ako uvedu taj GPS bilo bi zgodno i da uvedu interaktivne mape na internetu sa prikazom pozicije busa kao što to imaju Promet split i GPP Osijek.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1334 on: July 30, 2012, 19:23:26 » |
|
Treba 105 autobusa da bi poštivao u potpunosti zimski vozni red, ne računajući rezerve, kojih mora biti u slučaju da nešto zapne. Ja sam i dalje za neizmjenične polaske, ustvari Gras-2, Centro-1 i tako dalje, a ko će se davati čitave linije onda sam i ja za 33,30,28,22 i slično, jer oni imaju odgovarajuće autobuse za te linije...... Znam da su ove navedene profitabilne ali... ostaju 21,31e i slično
Ja mislim da na linijama treba biti oko 90 vozila u špici ali nisam siguran Ako možeš postaviti spisak voznih redova koje znaš možda bi nam i to moglo malo pomoći da izračunamo situaciju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|