bhbus.ba
December 18, 2024, 04:11:53 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 321600 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1320 on: July 28, 2012, 11:30:53 »

Quote
Radnici GRAS-a, okupljeni oko Sindikata komunalne privrede i Sidikata vozača, nezadovoljni su najavama menadžmenta da će od prvog septembra "Centrotransu" prepustiti neke linije.

Nazif Dacić, predsjednik Sindikata vozača gradskog saobraćaja KS, kaže kako radnici vjeruju da je izjava direktora Harisa Kadića ishitrena i nepromišljena, ali da je i kao takva unijela nemir među uposlenike.

- Radnici su zabrinuti, uznemireni i strahuju da će ostati bez posla. Nećemo dopustiti da drugi prijevoznik nelegalno preuzme naše linije i na taj način uništi preduzeće, a mi završimo na ulici. Vozači su razočarani i ljuti na menadžment i traže da se organiziramo i spriječimo izlazak drugog prijevoznika - kaže Dacić.

Adnan Himzanija, predsjednik Sindikata komunalne privrede, ističe da su radnici spremni na sve "kako bi se odbranili".

- Ako "Centrotrans" dobije linije, ovo preduzeće će se ugasiti. Mi jesmo za poboljšanje usluga prijevoza za građane, ali ne na ovaj način. Sigurno nećemo dozvoliti da privatna firma, koja nam je kreirala smrtnu presudu, oduzme linije - govori Himzanija.

Jedino rješenje

Iz Ministarstva saobraćaja KS jučer nam je rečeno da će tek sredinom avgusta moći dati konkretne informacije o podjeli linija javnog prijevoza. Direktor GRAS-a Haris Kadić već ranije je potvrdio da je uvođenje još jednog prijevoznika jedini način da se građanima pruži sigurnija i bolja vožnja.

AVAZ
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1321 on: July 28, 2012, 11:40:41 »

Privatna firma željna budžetskog finansiranja i imovine druge firme.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1322 on: July 29, 2012, 02:40:30 »

meni je bilo dovoljno čitati izjavu onog šefa iz Centrotransa o tome kakav je to navodno "sramotno" da GRAS stalno posjeduje tramvaj Vašingtonca. Oprostite taj izraz ali nešto tako može reci samo idiot. Ili osoba sa lošim namjerama. Sarajevski tramvaj nije mašina za zaradu novca nego vrlo bitan sastavni dio Sarajeva i njegove historije. I iskreno se nadam da će biti i sastavni dio budućnosti grada. Ovaj "stručnjak i biznismen" je meni pružio više nego dovoljno informacijama o načinu kako bi Centrotrans želio da pruži moderan saobraćaj. Gospodine iz Centrotransa, hajde srušite Gazi Husrev Begovu džamiju jer je stara i nemoderna uporedo sa kutijama Al Shiddi ili BBI, srušite Vijećnicu jer je to "samo jedna tmurna austrougrarska zgrada" kao što bi rekao Nemanja "dvijestopostosrbin" Kusturica...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1323 on: July 29, 2012, 09:23:53 »

Nije to izjavio šef Centrotransa, ali moguće da su sugerisali ovoj novinarki Majdi Tatarević da to napiše.
Ja neznam stvarno "oklen" je ona "šljegla" pa da napiše "komercijalna linija Nedžarići-Dobrinja-Vijećnica" i da napiše Centrotrans nabavlja 10 najsavremenijih minibusa a GRAS još ima vašingtonca

Inače i GRAS čeka isporuku 10 savremenih minibusa a Centrotrans je nedavno od auto škole "uno" nabavio ovo:
http://www.indeks.ba/core/tmp/upload/images/DSCN3603.JPG

Za razliku od ovog Fiata, Vašingtonac je u GRAS-ovom vlasništvu 50 godina, više od 20 godina je prevozio građane Vašingtona, a skoro 20 godina je vozio građane Sarajeva!
« Last Edit: July 29, 2012, 09:35:15 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1324 on: July 29, 2012, 12:40:15 »

Joj Dresdeneru treba ti Šestoaprilsku nagradu grada Sarajeva dati.

Detalji oko minibusa će se znati u ponedjeljak.

Novinarki su taljige vrhunac prevoza koji je imala.hahahah
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1325 on: July 29, 2012, 17:53:53 »

Nije to izjavio šef Centrotransa, ali moguće da su sugerisali ovoj novinarki Majdi Tatarević da to napiše.
Ja neznam stvarno "oklen" je ona "šljegla" pa da napiše "komercijalna linija Nedžarići-Dobrinja-Vijećnica" i da napiše Centrotrans nabavlja 10 najsavremenijih minibusa a GRAS još ima vašingtonca

Inače i GRAS čeka isporuku 10 savremenih minibusa a Centrotrans je nedavno od auto škole "uno" nabavio ovo:
http://www.indeks.ba/core/tmp/upload/images/DSCN3603.JPG

Za razliku od ovog Fiata, Vašingtonac je u GRAS-ovom vlasništvu 50 godina, više od 20 godina je prevozio građane Vašingtona, a skoro 20 godina je vozio građane Sarajeva!
troler koja je ovo vrsta ili marka
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1326 on: July 29, 2012, 18:36:19 »

Fiat 314 Cansa karoserijom. Navodno će ga srediti i valjda koristiti za turističke obilaske grada.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1327 on: July 29, 2012, 19:05:38 »

juče u poslijepodnevnim satim pomalo čudna situacija. GRASova vučna služba kod RTV doma je šlepala Centrotransov Cityliner...za rubriku vjerovali ili ne..
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1328 on: July 29, 2012, 20:22:04 »

Fiat 314 Cansa karoserijom. Navodno će ga srediti i valjda koristiti za turističke obilaske grada.

Malo se aktivirali,valjda kopiraju GRAS jer je u planu i da PCC izlazi više,a ne samo za Dan preduzeća.
Tako ti je kad nemaš svoje,moraš kupiti tuđe.
« Last Edit: July 29, 2012, 20:27:27 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1329 on: July 30, 2012, 12:02:35 »




(desni klik za veću sliku)
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #1330 on: July 30, 2012, 12:12:42 »

kako krupne riječi za malog čovjeka.... hahahaha pa jel on svjestan šta je rekao?
Da li on zna koliko bi ti displeji i kamere preživjeli u Sarajevu?

Oj hljebo, ko se brine o saobraćaju...
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1331 on: July 30, 2012, 12:36:06 »

Tekst je pun bisera.

Prvo postojeća stajališta koja su u obavezi Metromedije za održavanje su jako jadna i vrlo vrlo opasna.
Jedan od posljednjih primjera je premještanje nadstrešnice na trolejbuskoj stanici u Hrasnom par metara niže,nakon što se cesta renovirala.
Sjećate se kanti šupljikastih što su bile?Ah,one su razvaljene...i sjedišta su razvaljena...negdje ih ima i nema,ali kanti nema nikako.


Ili napraviti stajališta komplet,a ne parcijalno,naravno ne uz firme poput Metromedije.

Stajališta se moraju prilagoditi invalidima,uključujući i prilaze istim,kao i vozila.
To je ogroman posao i nije za nekih inovacija nepismenih stručnjaka.

Ovdje piše da će se ugrađivati niskopodni tramvaji,samo ne znam gdje će ih ugrađivati.Tako da mi ostaje nejasno o čemu se radi.

U SATRA III srednji dio je prilagođen invalidima i ima pod koji se izvuče radi lakšeg izlaska-ulaska.

Elektronska naplata u vozilima ti je isto kao staviti poljsku halu u sred Hotela Bristol.

Praćenje vozila neće mnogo riješiti problem zapušenog saobraćaja.

Jedna od stvari koja mi se sviđa,ako Bog da,slijedeće godine će se raditi cesta na relaciji Most Suade i Olge-Sud BiH.

Očekujem poboljšanje trolejbuskog saobraćaja.


Ali dobro sad,neću da sve neke lijepe planove,pomalo nerealne,pogazim,iako je u Ministarstvu potpuno drugi plan za rješavanje problema GRAS-a u budućnosti. Grin
« Last Edit: July 30, 2012, 12:38:35 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1332 on: July 30, 2012, 12:47:07 »

kako krupne riječi za malog čovjeka.... hahahaha pa jel on svjestan šta je rekao?
Da li on zna koliko bi ti displeji i kamere preživjeli u Sarajevu?

Preživjeli bi koliko i u splitu i beogradu, tj. svake godine bi se morao određen broj mijenjati. Nek postave i nek o svom trošku mijenjaju, ali nek prvo srede GRAS nek pomognu da se nabave autobusi, kombiji, trolejbusi, da se kompletira onih 5-6 SATRA tramvaja, da se popravi što se može popraviti, da se uvede trolejbus za Vogošću.

Ako uvedu taj GPS bilo bi zgodno i da uvedu interaktivne mape na internetu sa prikazom pozicije busa kao što to imaju Promet split i GPP Osijek.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1333 on: July 30, 2012, 13:40:54 »

Ministar kasni inače.
Ništa tako značajno nije mijenjano u odluci za JLP.
I u sadašnjoj isto postoje obaveze o imanju pojedine opreme na stajalištima.
Ništa novo,a ni elementarne stvari ne postoje na istim.
To da će se investirati u autobuse,zasad teško,da ne kažem nikako.Da li će se promjeniti nešto u godini i po do tendera to ne mogu znati.
Mislim da će se sve svesti na nabavu minibusa i trolejbusa ja se nadam što prije.
Minibusi su izvjesniji,ali valjda još nešto bude.
« Last Edit: July 30, 2012, 13:44:54 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1334 on: July 30, 2012, 19:23:26 »

Treba 105 autobusa da bi poštivao u potpunosti zimski vozni red, ne računajući rezerve, kojih mora biti u slučaju da nešto zapne. Ja sam i dalje za neizmjenične polaske, ustvari Gras-2, Centro-1 i tako dalje, a ko će se davati čitave linije onda sam i ja za 33,30,28,22 i slično, jer oni imaju odgovarajuće autobuse za te linije...... Znam da su ove navedene profitabilne ali... ostaju 21,31e i slično

Ja mislim da na linijama treba biti oko 90 vozila u špici ali nisam siguran
Ako možeš postaviti spisak voznih redova koje znaš možda bi nam i to moglo malo pomoći da izračunamo situaciju.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 87 88 [89] 90 91 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.035 seconds with 23 queries.