MAN Lions coach
|
|
« Reply #1290 on: July 26, 2012, 22:01:29 » |
|
Kad transformers svrati on će to napisati kako ide u zimskom režimu po linijama,on to zna pouzdano.
ne znam tačno ali znam da u zimskom periodu je potrebno više vozila. Ukratko ja sam razočaran direktorovom izjavom ali u potpunosti. Sve što je simpatija stekao od radnika ovom izjavom je popišao. Prepustiti linije koje su rentabilne je glupost planetarna. Nadam se da nece ostati na ovome te da ce famozni sindikati reagirati na pravi način. Sada imaju šansu da dokažu koliko im je bittan interes radnika. Ne znam samo da li je istina ali izgleda da direktor postavljen po zadatku da se jednom za sva vremena "strovalI" autobuski saobracaj i da ga neko "pojeftino" kupi...daj Bože da griješim ali sve ukazuje na to. Moguće 4-5 po liniji. Slažem se sa ostatkom u potpunosti.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #1291 on: July 26, 2012, 23:08:01 » |
|
Cisti Zapadni sistem , ko ima bolji vozni park ,vise zaposleni bolje uslove od konkurencije dobiva i posao ne vezano sada za GRAS & CENTROTRANS
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #1293 on: July 26, 2012, 23:18:33 » |
|
vidi mene bas bas briga ko ce uzeti ko nece na kraju krajeva nemam nista od toga iskreno
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #1295 on: July 26, 2012, 23:21:21 » |
|
ok necu vise , na tu temu komentarisati
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1297 on: July 27, 2012, 11:52:03 » |
|
http://www.dnevniavaz.ba/vijesti/sarajevo/108244-od-septembra-kvalitetniji-gradski-prijevoz-centrotrans-spreman-da-preuzme-linije.htmlOd prvog septembra građani Sarajevskog kantona dobit će sigurniji i bolji javni gradski prijevoz, nakon što GRAS i "Centrotrans" podijele linije i počnu zajedno voziti. Kako nam je rekao generalni direktor "Centrotrans Eurolinesa" Safudin Čengić, oni su aplicirali za 12 linija i očekuju da će dobiti, ako ne sve, onda bar određeni broj.
- Tražili smo da nam daju prigradske linije za Ilijaš, Donju Vogošću, Vogošću, Hrasnicu, Tarčin, Drozgometvu, Kobiljaču, Sokolović-Koloniju, Vukoviće i Lješevo. Također, aplicirali smo i za komercijalu koja vozi na liniji Nedžarići - Dobrinja i Vijećnica - Dobrinja i sve padinske linije na lijevoj strani Miljacke - rekao je za "Dnevni avaz" Čengić.
On kaže da imaju obezbijeđene autobuse za duže relacije, ali su nabavili 10 najsavremenijih kombija za padinske dijelove grada.
- Sve je spremno da izađemo na ulice, samo da nam Ministarstvo saobraćaja KS da odobrenje. Što se tiče karata, putnici se ne trebaju brinuti, naše karte važit će i u vozilima GRAS-a - kaže Čengić.
S obzirom na to da su cijene karata, kako kaže Čengić, već definirane odlukom Kantonalne vlade, one se neće mijenjati, ali iz ovog preduzeća imaju namjeru predložiti određena rješenja, kako bi cijene bile povoljnije i dostupne svim građanima.
Ispravna vozila
Čengić je naveo da se ne može i ne smije desiti da vozilo u pola puta ostane bez goriva, a na kvarove se ne može utjecati.
- Obezbijedit ćemo tehnički potpuno ispravna vozila. U garaži imamo devet tehničkih kontrolora koji svakoga dana dva puta, ujutro i navečer, pregledaju vozila, tako da iz garaže izlaze potpuno ispravna i natankovana gorivom - ističe Čengić.
Riječ građana
Adnana Šubo: - To je dobra vijest, jer ćemo sada imati bolji i sigurniji prijevoz s više linija i bez dugih čekanja. Do sada smo bili prisiljeni trpjeti svašta od GRAS-a, ali napokon će se i to promijeniti.
Pašo Kajević: - "Centrotrans" je trebao davno izaći na ulice i olakšati nama, redovnim putnicima. Siguran sam da ćemo sada imati bolji prijevoz bez dugih čekanja na stanicama.
Davor Sijerčić: - Treba zdrava konkurencija u javnom prijevozu, da se građani voze u ispravnim vozilima. Nebitno ko će još, uz GRAS, voziti, samo da linije budu redovne, a vozila ispravna. Namjerno ili ne, magazin u kojem je objavljena ova vijest,izostavio je reakciju Sindikata komunalne privrede podružnice GRAS,na pomenutom linkuVrhunac novinarskog informisanja je provala zvana komercijalna linija Nedžarići - Dobrinja. Ta linija nije registrovana kao express (tj.komercijala). Jedina linija kao takva je 31e Vijećnica-Dobrinja.
|
|
« Last Edit: July 27, 2012, 11:56:37 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1298 on: July 27, 2012, 12:25:34 » |
|
SINDIKALISTI NEZADOVOLJNI
Iz sindikata GRAS-a jučer su poručili da se oštro protive izjavama direktora GRAS-a Harisa Kadića da će prepustiti pojedine linije "Centrotransu". -Otkud nekome pravo da prije usvajanja zakons i mimo procedura oduzima linije registrovanog prevoznika? Sindikat se sve vrijeme bori da očuva firmu, a dobili smo prepuštanje linija onim ljudima koji su kreirali smrtnu presudu GRAS-u. Ovim činom počinje nestanak preduzeća, ali nećemo pristati na tu ideju i borit ćemo se svim sredstvima da to spriječimo - naveo je u saopćenju Adnan Himzanija, predsjednik sindikata.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1299 on: July 27, 2012, 14:07:57 » |
|
Vrhunac novinarskog informisanja je provala zvana komercijalna linija Nedžarići - Dobrinja. Ta linija nije registrovana kao express (tj.komercijala). Jedina linija kao takva je 31e Vijećnica-Dobrinja.
To je i meni zaparalo uši kada sam pročitao novine.... ...A to što su zapucali na sve retabilne linije to nikom ništa.... Po meni ne treba im dati Hrasnicu, Vogošću i Sokoloviće jer je to A zona. A ako već hoće A zonu neka uzmu Buća potok ili Pofaliće ili neku liniju sa doma. Tarčin,Rakovica, Hadžići, Ilijaš pa i donja vogošća dolaze u obzir mada su i to sve rentabilne linije. Komercijalu neka popolove i to je to ako je već toliko zapelo... ...A to što su nabavili 10 najsavremenijih kombija to mogu "mačku o rep" jer im tih 10 neće ni za četvrtinu polazaka biti dovoljno jedino da ne misle možda isuzue međugradske stavljat i one minijaturne MB sprintere u koje stane 10 putnika... ...A kada se već "grandiozno" govori o 10 centrinih minibusa zašto se ne govori o 10 još suvremenijih minibusa koje je gras nabavio..... Politika je čudo....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1300 on: July 27, 2012, 14:52:12 » |
|
10 CTSovih i 10 GRASovih će biti isti...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1301 on: July 27, 2012, 14:53:26 » |
|
.. dobro mislio sam da su centrini drugačiji.... Ali opet zašto se ne govori o grasovim nego samo o centrinim koji će kao spasiti građane od dugotrajnih čekanja...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1302 on: July 27, 2012, 14:55:12 » |
|
narod i cts gleda na to kao: GRAS je imao šansu, nisu je iskoristili, e sad će CTS...
za GRAS je najgore što će CTS igrat na kartu doniranih manova i kako su ih uništili ovako onako, a to će dobro proć kod naroda i.... nažalost, tako je..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1303 on: July 27, 2012, 15:00:02 » |
|
Tipično prljava igra.... ali eto vidjet ćemo taj "predobri" centrotrans da li će se baš svi sad biti zadovoljni sa pusto sanjanim i priželjkivanim Centrom....
Meni će to dobro biti kao građaninu, jer će sad nova vozila grasa preći na one linije na kojima su radila stara...
|
|
« Last Edit: July 27, 2012, 15:03:31 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1304 on: July 27, 2012, 15:02:07 » |
|
Nadao sam se ja da će oni uskočiti tamo gdje je najpotrebnije na Buća potok i Dom armije gdje ostvaruje 30-40% polazaka, Na linije koje se nikako ne održavaju jer su napisali u novinama da Centrotrans neće moći napadati profitabilne linije u ravnici. Ali vidi se da su ovi bili ustrajni na famoznih 12 spornih linija.
Ja sam za to da se GRAS ne povlači sa tih linija, ako su oni toliko ustrajni na tim linijama i time uslovljavaju preuzimanje padinskih linija s lijeve strane miljacke, onda da bar voze na tim linijama popola.
Oni kad bi preuzeli svih 12 linija morali bi poslati i solo Štajere na te linije jer nemaju dovoljno 15-metarskih i još manje zglobnih.
Uredu ako GRAS daje 22, 30 i 33 a za uzvrat Centrotrans preuzima neprofitabilne minibuske linije na padinama trebevića, ali mislim da im ne trebaju dati pola komercijale, eventualno da im dadnu 1/3 i ne trebaju im davati 21, 27, i 28 ni po koju cijenu.
Ono što je najgore i što me najviše iritira je to da stanje na Domu armije, Pofalićima, Velešićima će ostati isto i tamo će opet pljuvati po GRAS-u. Ja sam za to da Centrotransu dadnu Pofaliće i Velešiće i eventualno pola Doma armije.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|