transformers
|
|
« Reply #1035 on: June 19, 2012, 16:36:43 » |
|
MA džaba ti sve linije kad ih nemaš čime održavati a takva situacija je sada u GRASu, vozila nema i Bog zna hoće li biti i kad će biti a sve su prilike da neće, mislim da je izglasavanje zakona i sve ovo samo kupovanje vremena ...daj Bože da griješim
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1036 on: June 19, 2012, 18:10:43 » |
|
Daj bože da u narednih godinu i po dana GRAS obnovi vozni park pa da bude konkurentan. Moraće ga obnoviti niskopodnim i klimatizovanim vozilima. Niskopodnost će igrati veliku ulogu na tenderu, a novonabavljeni autobusi i minibusi će morati imati klimu (za tramvaje i trolejbuse ova obaveza stupa na snagu za 5 godina)
Centrotrans će do tad sigurno poraditi na tome da ima što konkurentniji vozni park, a šta će biti do tad sa GRAS-om boga pitaj.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1037 on: June 19, 2012, 18:37:27 » |
|
I u sadašnjoj JLP moraju imati klimatizovana vozila.Šta ste se svezali klime i niskog poda. Drugo,ne zanima me Centrotrans.Niti se naše poslovanje treba na njih fokusirati. Isti taj Centrotrans će nama plaćati postotak od prihoda i to po Zakonu,i moraće platiti državi harčenje stajališta,i država će mu odrediti cijene karte. Nadalje isti taj Nacrt se može i promjeniti u raspravi. I šta pričate više,svaki dan isto,mi smo se i izjasnili na tu Odluku niko je nije nametnuo,a dali smo primjedbe,niko nam nije radio iza leđa.
Na primjer: Moram se samo osvrnuti na jedan član tj.član 43 ovog Nacrta(Način određivanja i oprema stajališta) Inače to i sad postoji u sadašnjem Zakonu. Ko će Metromediju kazniti što neće da održava stajališta/nadstrešnice i što im je koncept istog jedna velika nula, a potpisali su ugovor sa Direkcijom za ceste KS-a o održavanju istih?Ko će ih kazniti za nadstrešnice koje ne postoje u samom gradu,a izvan grada boga pitaj koliko ih ima,a da ne govorim za one koje ugrožavaju sigurnost ljudi(provaljeni krovovi ,polupana stakla,fale oslonci itd.)
|
|
« Last Edit: June 19, 2012, 19:03:34 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1038 on: June 19, 2012, 19:35:19 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1040 on: June 19, 2012, 19:48:26 » |
|
Ni u 422 ne manjka muzike jer rade zvučnici danas sam se vozio, ali vozač je neki urban lik (barem po muzici koja ide). To trešti Dubioza kolektiv unutra no sikiriki no,no..... pa zatim malo klasične pop muzike, Toše Proeski, pa Željko Joksimović... A ovaj u kombiju, da ga ne ponese pEsma pa da ne bude op,op,oppp opala nema kočnica
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1041 on: June 19, 2012, 20:39:48 » |
|
Nije to ništa. Kad je jednom vozač od 323 odvrnuo do daske, treštalo je 50 metara od autobusa (bio je prazan bus).
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1042 on: June 19, 2012, 21:41:34 » |
|
Centrotrans će do tad sigurno poraditi na tome da ima što konkurentniji vozni park, a šta će biti do tad sa GRAS-om boga pitaj.
Vjeruj mi da je i CTS daleko od onoga za što se predstavlja. To najbolje znaju putnici za Brezu, Visoko i Kakanj. Neće ni oni tako lako poraditi na stvaranju vozila.... Mene zanima da li postoje indicije ko bi se sve mogao javiti na taj tender osim GRASa i CTSa? Npr. Veoila....? Ponovo se moram osvrnuti na CTS - nije ni kod njih bolja situacija, osim na liniji za Vareš, mada i tu zna bit sličnih kikseva... Sve je to isto u pet para
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1043 on: June 19, 2012, 22:01:31 » |
|
Onaj ko nema 40 autobusa ili 20 minibusa (gradskih/prigradskih) ne može se prijaviti na tender. Nekako imam utisak da ovaj zakon od privatnika ide na ruku jedino Centrotransu. Znači neki manji privatnik koji bi bio zainteresovan za 2 ili 3 linije nemože konkurisati jer nema 40 gradskih autobusa, nego možda 15 ili 30
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #1044 on: June 19, 2012, 22:02:25 » |
|
Hmm, pa rekao bih malo pretenciozno za bh. uslove... Izgleda da se kao i štima CTSu :S
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1045 on: June 19, 2012, 22:03:45 » |
|
Onaj ko nema 40 autobusa ili 20 minibusa (gradskih/prigradskih) ne može se prijaviti na tender. Nekako imam utisak da ovaj zakon od privatnika ide na ruku jedino Centrotransu. Znači neki manji privatnik koji bi bio zainteresovan za 2 ili 3 linije nemože konkurisati jer nema 40 gradskih autobusa, nego možda 15 ili 30
Štima se štima, joj da im hoće uletit veolia, da im održi jedno predavanje...... I ovo mi je baš bez veze 40 buseva..... Znači "šklj" ili "mrmlj" trans ne može voziti jer zaboga ne ma 40 buseva, lično volio bih da ne bude privatnika ali ako već bude došlo do toga onda brate daj šansu svim ljudima. Onda više neće biti Grasov monopol nego Centro-Grasov monopol... Meni tako izgleda......
|
|
« Last Edit: June 19, 2012, 22:07:03 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1046 on: June 19, 2012, 22:11:39 » |
|
Izmjena u odvijanju JGP 20.06.2012. godine
Obavještavamo korisnike da će zbog održavanja svečane ceremonije ispraćaja konjanika kluba „Hidalgo“ u povodu početka 502 manifestacije „Ajvatovica“, u skladu sa Rješenjem Ministarstva saobraćaja KS, u srijedu, 20.6.2012. godine u vremenu od 09,00 do 11,00 sati po potrebi, doći do sljedećih izmjena u odvijanju javnog gradskog prevoza:
- tramvajski saobraćaj saobraćat će do okretnice Željezničke stanice, dakle tramvajski saobraćaj neće biti u funkciji na relaciji Tehnička škola – Skenderija,
- trolejbuske linije br.102 Otoka – Jezero i 107 Dobrinja – Jezero neće biti u funkciji odnosno u navedenom periodu vozila koja budu radila na ovim linijama biće preusmjerena na okretnicu Trg Austrije,
- autobuska linija br.31e Vijećnica - Dobrinja umjesto do Vijećnice saobraćat će do Trga Austrije, a od Skenderije do Trga Austrije saobraćat će trolejbuskom trasom u oba smjera.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1047 on: June 20, 2012, 00:29:37 » |
|
Iz CTS su rekli ako dobiju neke gradske linije da su spremni kupiti 20 autobusa za gradski saobracaj,al 40 autobusa je ponovo tesko obezbjedit...A oko Veolie mi nije jasno,oni bi morali kupiti nekog privatnog prevoznika ili bi samostalno krenuli...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1048 on: June 20, 2012, 01:10:52 » |
|
Računaju se vozila namjenjena za prevoz putnika do 60km, znači bilo gradski bilo prigradski. Od čistokrvnih gradskih imaju 8 MAN NL313, i 1 mercedes O305, 2-3 gradska Štajera, ali zato imaju preko 50 prigradskih (Steyr - razni, Graf & Stift - razni, Neoplan Transliner Ü, Transliner zglobni, Euroliner Ü, MAN ÜL292) koji se isto računaju.
Znači ni ja se ne mogu oteti utisku da je zakon rađen da ide na ruku Centrotransu, bar u odnosu na eventualne druge privatnike.
Neznam koje firme u BiH imaju toliko gradskih i prigradskih autobusa, znam jedino da ima Litvatrans iz Banovića preko 40, većinom prigradskih, ali imaju i nešto gradskih.
|
|
« Last Edit: June 20, 2012, 01:16:55 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1049 on: June 20, 2012, 07:23:11 » |
|
Možda ste vi u pravu da se štima Centri iako mi je malo glupo da eliminatorno bude broj vozila. Šta ako privatnik ima 20 perfektnih vozila a konkuriše samo na 2 linije? Mislim da treba voditi računa o referencama ponuđača u svakom slučaju. Mislim da su logičnije godine starosti voznog parka, tehnička ispravnost Euro norma i sl. Ja lično nebih volio vidjeti Veoliu jer Veolia je kupila pola prevozničkih firmi u Srbiji koje se bave gradskim prevozom i osim Beogradu skoro svima je "šuknula" Ikrabuse, radnici su im mnogo lošije plaćeni znači nije sreća u Veoliji...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|