Troler
|
|
« Reply #750 on: April 22, 2012, 13:43:25 » |
|
Važno je da su "avazovci" stavili naslov: Novi slučaj kabadahijskog ponašanja radnika GRAS-a: Putnica na stanici, torba u "komercijali"
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #751 on: April 22, 2012, 13:50:37 » |
|
Važno je da su "avazovci" stavili naslov: Novi slučaj kabadahijskog ponašanja radnika GRAS-a: Putnica na stanici, torba u "komercijali"
Nije bitno.Ona je otišla(zajedno sa tašnom),revizori nisu naplatili,vozača niko nije peglao.Svi sretni. Avaz ne listam i ne posjećujem. Transmission over na ovu temu.
|
|
« Last Edit: April 22, 2012, 13:53:15 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #752 on: April 22, 2012, 15:51:42 » |
|
otkud znaš da je upustio vozač možda mnu se provukla osim toga u ugovoru o radu nigdje ne stoji da je vozač dužan da kontroliše karte. Njegovo je samo da izda kartu na zahtjev putnika...nemojte mi ove Hasanovske priče kad su se pojedinci kao Zike Džanović krili iza drveta i gledali koliko ćeš vrata otvoriti na stanici da li samo prva ili sva....
Viđen je od strane ljudi koji prate budalaštine po vozilima,i nema tu Hasanove priče.I nisu bili sakriveni već su bili unutra. Over and out. fujj znači još uvijek postoje "tajni kontrolori", šmekeri cinkaroši i ostala bagra koja platu zarađuje "skidajući glave" ljudima. To su BImini i Hasanovi "patenti" . Zašto nisu postavljeni "tajni" kontrolori koji će pratiti prisustvo na poslu ili zašto frima i dan danas daje platu onoj ofarbanoj budali narkomanu s Dobrinje koji ne radi ništa? Zašto se ne pogleda kad gospoda iz administracija firme izlazi s posla pogotovo petkom.Zašto se ne utvrde razlozi nestanka radio stanica iz dva autobusa? Zašto moraš čašćavati i parama i hranom i pićem radnike na održavanju da bi ti napravili nešto na vozilu? Zašto se ne prečešlja administracija firme našlo bi se barem 20 šefovskih kurvi. Uhvatili su se cinkarenja da li je vozač prodao 5 karata ili 6 karata. Da je vozač koim slučajem pustio tu ženu u bus bez karte on bi je i zaštitio kad je došla u sukob sa kontrolom.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #753 on: April 23, 2012, 07:58:54 » |
|
PONEDJELJAK - u saobraćaj uključeno 48 tramvaja 27-29 trolejbusa (nisam siguran) 60 autobusa 25 minibusa
23.04.2012 godine 32 tramvaja 29 trolejbusa 64 autobusa 26 minibusa
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #754 on: April 23, 2012, 12:20:24 » |
|
PONEDJELJAK - u saobraćaj uključeno 48 tramvaja 27-29 trolejbusa (nisam siguran) 60 autobusa 25 minibusa
23.04.2012 godine 32 tramvaja 29 trolejbusa 64 autobusa 26 minibusa Zna li neko računaju li se u ovo autobus i minibus koji voze djecu, i imali sad kakvog prevoza radinka, nakon što je Bosnalijek otkazao?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #755 on: April 23, 2012, 21:01:38 » |
|
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/neophodno-je-pustiti-jos-jednu-saobracajnu-trakuZbog rekonstrukcije i sanacije tramvajske pruge autobuske linije za Koševsko Brdo, Bare, Podhrastove i Breku umjesto s terminala Dom Armije polaze s terminala Park, saopćeno je iz Službe za odnose s javnošću KJKP Gras. Gras je osigurao dovoljan broj autobusa kao zamjenu za tramvaje na relaciji Baščaršija-Tehnička škola no problem predstavlja to što je u funkciji samo jedna, krajnja lijeva, saobraćajna traka usljed čega se stvaraju veće gužve i usporava prijevoz. Autobusi Grasa čekaju i više od pet minuta kako bi se prestrojili i uključili u saobraćaj što značajno usporava njihovo kretanje, navodi se u saopćenju. Iz Grasa naglašavaju da je neophodno da Ministarstvo saobraćaja pusti u funkciju još jednu saobraćajnu traku te da MUP osigura saobraćajne policajce koji bi regulirali saobraćaj na kritičnim mjestima. Nužno je osigurati pravo prvenstva vozilima javnog gradskog prijevoza da bi se omogućilo njihovo neometano i brže kretanje, navodi se u saopćenju. Iz Grasa apeliraju na građane da svoje vrijeme prilagode trenutnoj situaciji te da ranije nego uobičajno krenu na posao, škole i druge planirane destinacije.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #756 on: April 23, 2012, 21:46:18 » |
|
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/neophodno-je-pustiti-jos-jednu-saobracajnu-trakuGras je osigurao dovoljan broj autobusa kao zamjenu za tramvaje na relaciji Baščaršija-Tehnička škola no problem predstavlja to što je u funkciji samo jedna, krajnja lijeva, saobraćajna traka usljed čega se stvaraju veće gužve i usporava prijevoz. Autobusi Grasa čekaju i više od pet minuta kako bi se prestrojili i uključili u saobraćaj što značajno usporava njihovo kretanje, navodi se u saopćenju. Dovoljno je 6 vozila kao što sam već davno prorekao.... Jedini problem je taj što je ispred 427 danas stalno bio velik razmak pa su se stizali 427,417,464 i išli su jedan za drugim, gužve ima ali ja sam propustio 427 i sjeo u 417 i sjedio sve do Centralne banke i nije bila velika gužva, bilo je putnika da stoje ali podnošljivo je. Vozio sam se i u 463 na 23 i stvarno ima čudan zvuk ali fino ide i unutra je očišćen i nigdje nema potpisa i grafita. 417 ima prvi krovni poklopac od metala, tj poklopac motora vozila 829 (na tom dijelu je odštampano 829) je izrezan i stavljen da pokrije rupu, poklopac je funkcionalan i može se otvoriti.
|
|
« Last Edit: April 23, 2012, 21:49:40 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #757 on: April 23, 2012, 22:35:28 » |
|
Ima li kakvih novih špekulacija oko nabavke autobusa i trolejbusa?
Jeli istina da su ljudi iz GRAS-a išli gledati nekih 20 solo trolejbusa?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #758 on: April 23, 2012, 23:08:55 » |
|
gbr 832 i minibuski sektor Ova druga bi komotno mogla i u temu groblja autobusa. Stvarno ne mogu da vjerujem koliko je vozila uništeno u GRASu.
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #759 on: April 24, 2012, 00:43:20 » |
|
Ima li kakvih novih špekulacija oko nabavke autobusa i trolejbusa?
Jeli istina da su ljudi iz GRAS-a išli gledati nekih 20 solo trolejbusa?
Opet Solingen.Marka MAN. Globalno nismo zadovoljni sa Naw trolejbusima,kvare se brzo,i ne čini se kao dobra investicija popravljati. Mada ja mislim suprotno.Ovih pet koje su riknule talasale su od momenta dolaska. Sad trolejbusi nisu primarni,već autobusi i minibusi. Ali nije isključeno pregovarati o MAN trolejbusima,detalji trenutno su samo neke opcije,ponuda onako nije loša. Ali ima vremena.
|
|
« Last Edit: April 24, 2012, 00:51:23 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #760 on: April 24, 2012, 10:02:07 » |
|
http://www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/neophodno-je-pustiti-jos-jednu-saobracajnu-trakuGras je osigurao dovoljan broj autobusa kao zamjenu za tramvaje na relaciji Baščaršija-Tehnička škola no problem predstavlja to što je u funkciji samo jedna, krajnja lijeva, saobraćajna traka usljed čega se stvaraju veće gužve i usporava prijevoz. Autobusi Grasa čekaju i više od pet minuta kako bi se prestrojili i uključili u saobraćaj što značajno usporava njihovo kretanje, navodi se u saopćenju. Dovoljno je 6 vozila kao što sam već davno prorekao.... Jedini problem je taj što je ispred 427 danas stalno bio velik razmak pa su se stizali 427,417,464 i išli su jedan za drugim, gužve ima ali ja sam propustio 427 i sjeo u 417 i sjedio sve do Centralne banke i nije bila velika gužva, bilo je putnika da stoje ali podnošljivo je. Vozio sam se i u 463 na 23 i stvarno ima čudan zvuk ali fino ide i unutra je očišćen i nigdje nema potpisa i grafita. 417 ima prvi krovni poklopac od metala, tj poklopac motora vozila 829 (na tom dijelu je odštampano 829) je izrezan i stavljen da pokrije rupu, poklopac je funkcionalan i može se otvoriti. kod 463 ne valja mjenjač, i ne valja diferencijal "svira" u voznji pravooo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #761 on: April 24, 2012, 10:22:54 » |
|
Ima li kakvih novih špekulacija oko nabavke autobusa i trolejbusa?
Jeli istina da su ljudi iz GRAS-a išli gledati nekih 20 solo trolejbusa?
Opet Solingen.Marka MAN. Globalno nismo zadovoljni sa Naw trolejbusima,kvare se brzo,i ne čini se kao dobra investicija popravljati. Mada ja mislim suprotno.Ovih pet koje su riknule talasale su od momenta dolaska. Sad trolejbusi nisu primarni,već autobusi i minibusi. Ali nije isključeno pregovarati o MAN trolejbusima,detalji trenutno su samo neke opcije,ponuda onako nije loša. Ali ima vremena. To je onda 12 preostalih SL172, 1986 i 1987 godište, koji su radili do Novembra 2009. Vjerovatno će biti ponuđeni za neku bagatelnu cijenu pošto su stari. Svi ostali su završili u Sarajevu, osim 32 i 42 koji su muzejski. Minus je to što su stari i vjerovatno će voziti koju godinu. Plus je 15 godina iskustva sa ovim trolama, i pretpostavljam povoljna cijena.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
dresdener
Putnik
Offline
Posts: 200
|
|
« Reply #763 on: April 24, 2012, 14:31:00 » |
|
Ima li kakvih novih špekulacija oko nabavke autobusa i trolejbusa?
Jeli istina da su ljudi iz GRAS-a išli gledati nekih 20 solo trolejbusa?
Opet Solingen.Marka MAN. Globalno nismo zadovoljni sa Naw trolejbusima,kvare se brzo,i ne čini se kao dobra investicija popravljati. Mada ja mislim suprotno.Ovih pet koje su riknule talasale su od momenta dolaska. Sad trolejbusi nisu primarni,već autobusi i minibusi. Ali nije isključeno pregovarati o MAN trolejbusima,detalji trenutno su samo neke opcije,ponuda onako nije loša. Ali ima vremena. To je onda 12 preostalih SL172, 1986 i 1987 godište, koji su radili do Novembra 2009. Vjerovatno će biti ponuđeni za neku bagatelnu cijenu pošto su stari. Svi ostali su završili u Sarajevu, osim 32 i 42 koji su muzejski. Minus je to što su stari i vjerovatno će voziti koju godinu. Plus je 15 godina iskustva sa ovim trolama, i pretpostavljam povoljna cijena. Koliko se sjećam prošle godine su meni ispričali momci iz Solingena koji su zajedno sa mnom bili u Sarajevu da gledaju "njihove trolejbuse na penziji", onih zadnjih oko 12 MAN solo trolejbusa stoje u Solingenu u nesretnoj situaciji, navodno zbog nesolidnosti biznismena nije bila njihova prodaja završena. Navodili su da sada solingensko saobraćajno preduzeće traži neku ludu cijenu mislim oko 50 000 eur za jedan trolejbus...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|