Troler
|
|
« Reply #765 on: April 24, 2012, 15:40:09 » |
|
Koliko znam oni su trebali biti prodani u Bugarsku (čini mi se Plovdiv) pa je to izgleda otpalo. Puno je 50.000€ za trolejbus star 25 godina. Mislim da su toliko otprilike plaćeni Hessovi. Nakon ovih MAN-ova najstariji trolejbusi su im zglobni Berkhofi iz 2001
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #767 on: April 24, 2012, 18:55:26 » |
|
Sadasnje SL je lakse odrzavati nego Naw bez obzira na iskustvo. Drugo,90% osoblja vise voli vozati MAN-ove. Ako se i desi da dode nesto bice korisno.
znam da su se pojedini zalili da Hess ima slabo grijanje i da je MAN tu puno bolji. Bilo je jos sitnica gdje su se isticale prednosti MANa. Meni kao nekome ko nikada nije sjeo za volan trolejbusa Hess je mnogo udobniji ljepsi konformniji dok su MANovi vec "razdrndani" inače su kruti sami od sebe ali eto po našim cestama i uz naše održavanje koje je jako loše još uuvijek rade.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #768 on: April 25, 2012, 14:58:19 » |
|
Ponovo nešto čačkaju oko 461, eno ga na kanalu. Ima li šta novo za 813, 840, 803, 811...?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #769 on: April 25, 2012, 17:06:28 » |
|
Ponovo nešto čačkaju oko 461, eno ga na kanalu. Ima li šta novo za 813, 840, 803, 811...?
813 je popravljen i radi...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #770 on: April 25, 2012, 21:49:46 » |
|
Ponovo nešto čačkaju oko 461, eno ga na kanalu. Ima li šta novo za 813, 840, 803, 811...?
813 je popravljen i radi... A gdje?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #771 on: April 25, 2012, 21:55:51 » |
|
Sadasnje SL je lakse odrzavati nego Naw bez obzira na iskustvo. Drugo,90% osoblja vise voli vozati MAN-ove. Ako se i desi da dode nesto bice korisno.
znam da su se pojedini zalili da Hess ima slabo grijanje i da je MAN tu puno bolji. Bilo je jos sitnica gdje su se isticale prednosti MANa. Meni kao nekome ko nikada nije sjeo za volan trolejbusa Hess je mnogo udobniji ljepsi konformniji dok su MANovi vec "razdrndani" inače su kruti sami od sebe ali eto po našim cestama i uz naše održavanje koje je jako loše još uuvijek rade. >Ovo je tačno,grijanje je slabo.Jedino kod vozača u kabini i pored kabine onako pristojno grije,ali nije to kod svih slučaj,dok u ostatku vozila je hladno,a ljeti dihta dobro pa ako ne otvoriš šibere i prozore onda davi. Solingen su izmučeni i izlupani jer su godinama u funkciji,ali drže se još,Hesovi su osjetljiviji,ali meni su nekako najbolji,na Dobrinji gdje je cesta renovirana prošle godine doslovno klize i idu brzo.Dok već od Mojmila-Švrakino do Austrije okretnice je užas. Sada se renovira cesta od Otoke pa je sve uzorano,inače kako su najavljivali raditi kružni tok kod pekare AS(meni najodvratnija raskrsnica u SA) i proširivati cestu od Mosta Suade i Olge,ja se ponadala da će se riješiti razglabana cesta,ai od tog nema ništa još nisu završili procedure,papirologije i isplate za objekte na trasi. Ali dobro,ja se nadam da će se postojeća trolejbuska trasa upristojiti i tada će definitivno biti bolji prevoz.
|
|
« Last Edit: April 25, 2012, 21:57:54 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #772 on: April 25, 2012, 22:04:14 » |
|
Ponovo nešto čačkaju oko 461, eno ga na kanalu. Ima li šta novo za 813, 840, 803, 811...?
813 je popravljen i radi... A gdje? na vlakovu
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #773 on: April 25, 2012, 22:06:01 » |
|
Sadasnje SL je lakse odrzavati nego Naw bez obzira na iskustvo. Drugo,90% osoblja vise voli vozati MAN-ove. Ako se i desi da dode nesto bice korisno.
znam da su se pojedini zalili da Hess ima slabo grijanje i da je MAN tu puno bolji. Bilo je jos sitnica gdje su se isticale prednosti MANa. Meni kao nekome ko nikada nije sjeo za volan trolejbusa Hess je mnogo udobniji ljepsi konformniji dok su MANovi vec "razdrndani" inače su kruti sami od sebe ali eto po našim cestama i uz naše održavanje koje je jako loše još uuvijek rade. >Ovo je tačno,grijanje je slabo.Jedino kod vozača u kabini i pored kabine onako pristojno grije,ali nije to kod svih slučaj,dok u ostatku vozila je hladno,a ljeti dihta dobro pa ako ne otvoriš šibere i prozore onda davi. Solingen su izmučeni i izlupani jer su godinama u funkciji,ali drže se još,Hesovi su osjetljiviji,ali meni su nekako najbolji,na Dobrinji gdje je cesta renovirana prošle godine doslovno klize i idu brzo.Dok već od Mojmila-Švrakino do Austrije okretnice je užas. Sada se renovira cesta od Otoke pa je sve uzorano,inače kako su najavljivali raditi kružni tok kod pekare AS(meni najodvratnija raskrsnica u SA) i proširivati cestu od Mosta Suade i Olge,ja se ponadala da će se riješiti razglabana cesta,ai od tog nema ništa još nisu završili procedure,papirologije i isplate za objekte na trasi. Ali dobro,ja se nadam da će se postojeća trolejbuska trasa upristojiti i tada će definitivno biti bolji prevoz. Ma i meni se hessovi najviše sviđaju, prvenstveno jer su noviji i u boljem stanju koliko toliko, ali i mekano idu. A za dihtanje je opšte poznata stvar ni zglobni manovi nisu ništa bolji iako su im naknadno ugrađivali prozore i imaju samo 1 šiber, a hessovi 4 šibera pa kad su sva 4 otvorena u pravcu kretanja onda je super u kombinaciji sa prozorima koji su miniajturni al hajd. Ja se rijetko vozim trolom i kad se vozim to je 101 ili 102 i često je solo man pa nisam imao priliku da se smrzavam u hessu ali moje kolegice sa Dobrinje su mi pričale da slabo griju, koliko sam ja vidio imaju samo neka 2 mala kalorifera i naprijed i nazad koji jedva da pušu. Sl 172 koliko toliko imaju dobru ventilaciju iako nemaju šibere ali su "nakrivni" prozori dobro razmješteni pa lijepo puše ljeti kad su svi otvoreni. I dobro griju.... Ponovo nešto čačkaju oko 461, eno ga na kanalu. Ima li šta novo za 813, 840, 803, 811...?
813 je popravljen i radi... A gdje? na vlakovu Hvala ne inf, jel to ravnica dok se ne uhoda?
|
|
« Last Edit: April 25, 2012, 22:07:52 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #775 on: April 25, 2012, 22:11:59 » |
|
Sadasnje SL je lakse odrzavati nego Naw bez obzira na iskustvo. Drugo,90% osoblja vise voli vozati MAN-ove. Ako se i desi da dode nesto bice korisno.
znam da su se pojedini zalili da Hess ima slabo grijanje i da je MAN tu puno bolji. Bilo je jos sitnica gdje su se isticale prednosti MANa. Meni kao nekome ko nikada nije sjeo za volan trolejbusa Hess je mnogo udobniji ljepsi konformniji dok su MANovi vec "razdrndani" inače su kruti sami od sebe ali eto po našim cestama i uz naše održavanje koje je jako loše još uuvijek rade. >Ovo je tačno,grijanje je slabo.Jedino kod vozača u kabini i pored kabine onako pristojno grije,ali nije to kod svih slučaj,dok u ostatku vozila je hladno,a ljeti dihta dobro pa ako ne otvoriš šibere i prozore onda davi. Solingen su izmučeni i izlupani jer su godinama u funkciji,ali drže se još,Hesovi su osjetljiviji,ali meni su nekako najbolji,na Dobrinji gdje je cesta renovirana prošle godine doslovno klize i idu brzo.Dok već od Mojmila-Švrakino do Austrije okretnice je užas. Sada se renovira cesta od Otoke pa je sve uzorano,inače kako su najavljivali raditi kružni tok kod pekare AS(meni najodvratnija raskrsnica u SA) i proširivati cestu od Mosta Suade i Olge,ja se ponadala da će se riješiti razglabana cesta,ai od tog nema ništa još nisu završili procedure,papirologije i isplate za objekte na trasi. Ali dobro,ja se nadam da će se postojeća trolejbuska trasa upristojiti i tada će definitivno biti bolji prevoz. Ma i meni se hessovi najviše sviđaju, prvenstveno jer su noviji i u boljem stanju koliko toliko, ali i mekano idu. A za dihtanje je opšte poznata stvar ni zglobni manovi nisu ništa bolji iako su im naknadno ugrađivali prozore i imaju samo 1 šiber, a hessovi 4 šibera pa kad su sva 4 otvorena u pravcu kretanja onda je super u kombinaciji sa prozorima koji su miniajturni al hajd. Ja se rijetko vozim trolom i kad se vozim to je 101 ili 102 i često je solo man pa nisam imao priliku da se smrzavam u hessu ali moje kolegice sa Dobrinje su mi pričale da slabo griju, koliko sam ja vidio imaju samo neka 2 mala kalorifera i naprijed i nazad koji jedva da pušu. Sl 172 koliko toliko imaju dobru ventilaciju iako nemaju šibere ali su "nakrivni" prozori dobro razmješteni pa lijepo puše ljeti kad su svi otvoreni. I dobro griju.... Ponovo nešto čačkaju oko 461, eno ga na kanalu. Ima li šta novo za 813, 840, 803, 811...?
813 je popravljen i radi... A gdje? na vlakovu Hvala ne inf, jel to ravnica dok se ne uhoda? jeste baš tako . Konačno se neko sjetio da vozilo nakon što mu se uradi motor ne smije u brdo barem prvih 2-3 hiljade kilometara. Koliko su samo debilni dispečeri tako vozila sjebali., urade mu motor a lola ga "šiljne" za Buća potok Možeš imati i 10 šibera i hiljadu prozora na svakom od njih,ali ako starija populacija ne da da se otvori onda je sve džaba. a oni fosili u glavnom to ne daju jer će ih "naduhati"...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #776 on: April 25, 2012, 22:14:12 » |
|
Možeš imati i 10 šibera,ali ako starija populacija ne da da se otvori onda je sve džaba. Prevod na žargon: Kad se babe i dede naredaju naprijed i kad kreneš rukom ka šiberu ili prozoru lome ruke i zakopčavaju jakne i kapute na +40. Ali u prikolici fino struji vazduh obično jer je nazad obično mlada raja. Uf sad sam se zamalo zakačio u busu radi toga, 820 pun izduvnih gasova unutra a ono sve zatvorili ja lagano odškrinem prozor ono ko munja sjevnu ruka i zatvori. Ali ja ustanem i otvorim šiber i uživam........
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #777 on: April 25, 2012, 22:27:21 » |
|
Meni su kao putniku isto bolji Hessovi, a moram reći da imaju dobru limariju i do sada na njima nisam primjetio koroziju osim malo na branicima.
Što se tiče SL172 neki su se pokazali pravo izdržljivim poput 4403 i 4406 koji su od 25 godina 14,5 proveli u GRAS-u ali neki su riknuli nedugo nakon dolaska, poput 4405 i 4407 koji su riknuli sa 11-12 godina starosti.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #779 on: April 25, 2012, 22:36:35 » |
|
Čuj koje izdrži 10 godina, pa tramvaji 201, 202, 206, 207, 209 i 210 su izdržali 39 godina u Grasu i još im se kraj ne vidi
|
|
« Last Edit: April 25, 2012, 22:40:51 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|