bhbus.ba
December 18, 2024, 04:21:47 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije (2)  (Read 321618 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #735 on: April 20, 2012, 21:53:32 »

Hocel 826 i 322 biti skinuti sa linija 31 i 39 ?

Možda skinu 826, a 322 će vjerovatno ostati na Nedžarićima. Vidjećemo sutra, sad se ništa nezna.

ljudi na buca potoku treba da rade dva zgloba i jedan solo,ne moze rajlovac pokrivati 4 autobusa a na buca potoku dva,to i djeca znaju,ova linija pokriva i buca potok,boljakov potok,brijesce i sokolje-cetiri naselja
I Za Dobrinju trebaju voziti 2 autobusa , al niko se ne buni . Dok se situacija ne popravi nista od 4 zglobna autobusa za Buća Potok . 2 autobusa idu sa Željenzničke stanice ( jedan slolo i zglobni) i sa Otoke ide jedan solo . Znaci tri autobusa idu za Buća potok , a za Dobrinju 1 autobus .
Edine nemožeš mješati Dobrinju koja ima trolejbus i Buća potok. razlika između terminala Nedžarići i trolejbusa je nekih 500m što može i pješke (dobro, tebi ne odgovara ni trolejbus jer si na 3b, al pričam generalno). Sa Buća potokom je malo teža situacija, tamo treba raditi 7 autobusa na 15 i 15b a rade 3.

EDIT: Naš 31 nikad nije dupke pun, a za Buća potok čekaš autobus koji ide možda svako pola sata i opet jedva uđeš u njega.
« Last Edit: April 20, 2012, 21:56:53 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #736 on: April 20, 2012, 21:59:33 »

ljudi na buca potoku treba da rade dva zgloba i jedan solo,ne moze rajlovac pokrivati 4 autobusa a na buca potoku dva,to i djeca znaju,ova linija pokriva i buca potok,boljakov potok,brijesce i sokolje-cetiri naselja

Linija 23 je "jača" od lin 15. 23 pokriva sve ovo što si ti nabrojao i još Rajlovac i Reljevo dom. Ujutro svi ljudi koji žive na pola naselja (znaš o čemu govorim, ni na brdu ni na dnu naselja) lakše im se spustit nizbrdo do linije 23 nego ići negdje drugdje uzbrdo do stajlišta linije 15. Realan odnos bi trebao biti 15-3 vozila i 23-4 vozila. Uostalom koji god bus bude na 15 stalan sa njim se kroz 2-3 mjeseca možemo slikat jer Buća potok uništi vozila. Sada kad bude počeo remont pruge na 23/23a se možemo molit Bogu da rade 3 busa ali na 15 će sigurno raditi dva busa.

I još nešto kao zamišljaš da sg 312 radi 15? Ove sedmice 464,465,467,832 niti jedan nije mogao uzbrdo, danas je 832 uletio jednu turu i haman ostao u mjestu kad je krenuo od "zraka" nebu pod oblake. Čuo sam preko radio veze da je haman bilo došlo do toga da putnici moraju izać da guraju bus.....

Hocel 826 i 322 biti skinuti sa linija 31 i 39 ?

826 možda, ali 322 neće sigurno na zamjenu tramvaja. Ja kao što sam rekao to će najvjerovatnije biti sg 312 busevi poneki ik 201 i 499. Jedina dobra stvar je ta da će možda 23 dobit možda neki noviji zglob  Grin

Prema riječima direktora Kadića sutra možemo očekivati između  6 i 8 zglobnih autobusa na relaciji Tehnička škola-Baščaršija.

Sutra će se ispitati kako to funkcioniše u uslovima slabijeg saobraćaja (tako direktor kaže). Vjerovatno će se prvo ići da radi 6 autobusa, a ako bude velike potrebe uključiće još 2 autobusa.

Ako sutra prorade 499 i 460 imaćemo na raspolaganju 31 zglobni autobus.

Ukoliko na zamjenu tramvaja bude raspoređeno 6 zglobnih, na raspolaganju ostaje 25 zglobnjaka (kao prvih dana aprila) što je dovoljno za:

15 - 1 zglobni
21 - 4 zglobna
22a - 1 zglobni
22 - 3 zglobna
23/23a - 2 zglobna
27 - 3 zglobna
28 - 3 zglobna
30 - 1 zglobni
31e - 4 zglobna
33 - 3 zglobna

Ako budu skinuta još 2 autobusa, onda će vjerovatno jedan bus biti skinut sa 22a a jedan sa 23 za šta je bila generalna proba početkom aprila, kad se man 464 bunio zašto je na 31 469 a na 23 rade 2 solo i 464 Grin

Mislim kad bi se uključila ta 2 dodatna autobusa da bi zaplatile linija 31, i 17b bilo da se vozila direktno pošalju na zamjenu, bilo da idu mijenjati zglobnjake na matičnim linijama. (17b bi zaplatila i ovako i onako / bilo da ga povuče zamjena ili da mora na Pofaliće ili Velešiće)

28 se može slikat sa 3 busa, tamo su 2 po redu vožnje koliko ja znam svako 30-40 min. A i na 27 nisu radila 3 dok nisu bili popravljeni 415,417,427,463,422,826.... Tamo su dosta isto 2 u intervalu od 15 min.

Najbezbolniji rezovi su:

17b- Classic na Velešiće ili Pofaliće a od tamo negdje solo gdje može.
21-Skinut dvokratnu koja je nedavno proradila.
23-Skinut četvrti bus koji je odnedavno aktivan.
27-Skinut treći bus i ostavit dva.
28/30/33-Sa te kombinacije linija skinut jedan bus.
31-U nuždi je ukinut.
41a-Ukinut po potrebi.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #737 on: April 20, 2012, 22:23:59 »

daj popusti malo  464 života ti. Popeo si se na vrh glave sa tvojim prijedlozima koje niko ne ferma ni stručno a ti fakat postaješ malo naporan s tim. Ljudi rade onako kako može i kako im kapaciteti dozvoljavaju. Sve dok je ovakvo brojno stanje sa vozilima bolje ne može i to shvatite jednom....
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #738 on: April 20, 2012, 22:26:45 »

Ma vala nekad se ne isplati čekati  trolu ako vidis da su prošle 3 - 4 trole onda najbolje kući krenuti pjehe , jer onda čekaš trolu jedno 15 min .
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #739 on: April 20, 2012, 22:28:48 »

Prema riječima direktora Kadića sutra možemo očekivati između  6 i 8 zglobnih autobusa na relaciji Tehnička škola-Baščaršija.

Sutra će se ispitati kako to funkcioniše u uslovima slabijeg saobraćaja (tako direktor kaže). Vjerovatno će se prvo ići da radi 6 autobusa, a ako bude velike potrebe uključiće još 2 autobusa.

Ako sutra prorade 499 i 460 imaćemo na raspolaganju 31 zglobni autobus.

Ukoliko na zamjenu tramvaja bude raspoređeno 6 zglobnih, na raspolaganju ostaje 25 zglobnjaka (kao prvih dana aprila) što je dovoljno za:

15 - 1 zglobni
21 - 4 zglobna
22a - 1 zglobni
22 - 3 zglobna
23/23a - 2 zglobna
27 - 3 zglobna
28 - 3 zglobna
30 - 1 zglobni
31e - 4 zglobna
33 - 3 zglobna

Ako budu skinuta još 2 autobusa, onda će vjerovatno jedan bus biti skinut sa 22a a jedan sa 23 za šta je bila generalna proba početkom aprila, kad se man 464 bunio zašto je na 31 469 a na 23 rade 2 solo i 464 Grin

Mislim kad bi se uključila ta 2 dodatna autobusa da bi zaplatile linija 31, i 17b bilo da se vozila direktno pošalju na zamjenu, bilo da idu mijenjati zglobnjake na matičnim linijama. (17b bi zaplatila i ovako i onako / bilo da ga povuče zamjena ili da mora na Pofaliće ili Velešiće)

28 se može slikat sa 3 busa, tamo su 2 po redu vožnje koliko ja znam svako 30-40 min. A i na 27 nisu radila 3 dok nisu bili popravljeni 415,417,427,463,422,826.... Tamo su dosta isto 2 u intervalu od 15 min.

Najbezbolniji rezovi su:

17b- Classic na Velešiće ili Pofaliće a od tamo negdje solo gdje može.
21-Skinut dvokratnu koja je nedavno proradila.
23-Skinut četvrti bus koji je odnedavno aktivan.
27-Skinut treći bus i ostavit dva.
28/30/33-Sa te kombinacije linija skinut jedan bus.
31-U nuždi je ukinut.
41a-Ukinut po potrebi.

Mislim da su i prije ponekad radila 3 autobusa na Hrasnici jer su na Ilidži česta kombinovanja. 25 zglobnih je bilo dovoljno da rade 3 na Hrasnici kad su sva aktivna vozila u pogonu, što često nije slučaj.

Čini mi se da sam negdje pitao koliko vozila radi na 28 i dobio odgovor 3, ali ako rade 2, onda još bolje.

Onaj raspored po zglobnjačkim linijama sam napisao u slučaju da se skine 6 a ostane 25 zglobnih, a to pod uslovom da sutra izađu 460 i 499, te u slučaju da svih 31 zglobnih budu na raspolaganju, a koliko će ih biti to se NIKAD NEZNA.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #740 on: April 20, 2012, 23:21:13 »

Ostaje samo da čekamo sutrašnji dan. A jedna od otežavajućih okolnosti je ta da srednjoškolci sutra idu u školu... Bit će veoma "interesantno" ma šta god ta riječ značila........  Cool

Nadati nam se samo da 460 i 499 prorade.......
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #741 on: April 21, 2012, 10:30:16 »

Ostaje samo da čekamo sutrašnji dan. A jedna od otežavajućih okolnosti je ta da srednjoškolci sutra idu u školu... Bit će veoma "interesantno" ma šta god ta riječ značila........  Cool

Nadati nam se samo da 460 i 499 prorade.......
Zato ce danas biti gužve u trolama za Dobrinju Wink
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #742 on: April 21, 2012, 11:07:32 »

Hocel 826 i 322 biti skinuti sa linija 31 i 39 ?

Zasad 31 radi uobičajno.
Da je ostalo stanje kakvo je bilo početkom aprila, vjerovatno linija 31 vjerovatno nebi radila, ili bi radila skroz neredovno.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #743 on: April 21, 2012, 11:30:51 »

Hocel 826 i 322 biti skinuti sa linija 31 i 39 ?

Zasad 31 radi uobičajno.
Da je ostalo stanje kakvo je bilo početkom aprila, vjerovatno linija 31 vjerovatno nebi radila, ili bi radila skroz neredovno.
Znaci mogu se pouzdat da idem u skolu linijom 31 ?
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #744 on: April 21, 2012, 11:54:10 »

Hocel 826 i 322 biti skinuti sa linija 31 i 39 ?

Zasad 31 radi uobičajno.
Da je ostalo stanje kakvo je bilo početkom aprila, vjerovatno linija 31 vjerovatno nebi radila, ili bi radila skroz neredovno.
Znaci mogu se pouzdat da idem u skolu linijom 31 ?

Zasad 826 na 31 radi bez problema, ali pola sata-sat prije polaska u školu ti uvijek provjeri radi li 31 ili 39
« Last Edit: April 21, 2012, 11:56:13 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #745 on: April 21, 2012, 15:57:42 »

Ostaje samo da čekamo sutrašnji dan. A jedna od otežavajućih okolnosti je ta da srednjoškolci sutra idu u školu... Bit će veoma "interesantno" ma šta god ta riječ značila........  Cool

Nadati nam se samo da 460 i 499 prorade.......

460 lakiraju, 499 još parkiran u garaži.
« Last Edit: April 21, 2012, 15:59:49 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #746 on: April 22, 2012, 00:51:38 »

Včrs su nam trolejbusi radili do Mojmila radi udesa na Dobrinji.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #747 on: April 22, 2012, 13:29:48 »

Upravo čitam na RSGu da će GRAS nabaviti 10 minibuseva. Avans od 300 000 KM će se osigurati prodajom starog željeza.

Mene zanima tačnost ovoga? kao i jel stižu novi ili polovni minibusevi i da li će KS pripomoći šta ili će GRAS opet biti sam kao i dosad?

NO je dao dozvolu tj.usvojio da rashodovana idu u željezo,ono što je naša obaveza biće uskoro gotovo,ići će vozila koja su na kamari sad nabacana dole u autobuskoj garaži i možda još nešto.



Vozač je kriv.Zašto?Pa zato što je upustio u vozilo osobu bez karte,njemu poznatu.Tako da više ima laži na revizore nego što ima osnova u praksi za to.
« Last Edit: April 22, 2012, 13:32:27 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #748 on: April 22, 2012, 13:36:04 »

otkud znaš da je upustio vozač možda mnu se provukla osim toga u ugovoru o radu nigdje ne stoji da je vozač dužan da kontroliše karte. Njegovo je samo da izda kartu na zahtjev putnika...nemojte mi ove Hasanovske priče kad su se pojedinci kao Zike Džanović krili iza drveta i gledali koliko ćeš vrata otvoriti na stanici da li samo prva ili sva....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #749 on: April 22, 2012, 13:37:39 »

otkud znaš da je upustio vozač možda mnu se provukla osim toga u ugovoru o radu nigdje ne stoji da je vozač dužan da kontroliše karte. Njegovo je samo da izda kartu na zahtjev putnika...nemojte mi ove Hasanovske priče kad su se pojedinci kao Zike Džanović krili iza drveta i gledali koliko ćeš vrata otvoriti na stanici da li samo prva ili sva....

Viđen je od strane ljudi koji prate budalaštine po vozilima,i nema tu Hasanove priče.I nisu bili sakriveni već su bili unutra.
Over and out.
« Last Edit: April 22, 2012, 13:39:32 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.056 seconds with 22 queries.