ljudi na buca potoku treba da rade dva zgloba i jedan solo,ne moze rajlovac pokrivati 4 autobusa a na buca potoku dva,to i djeca znaju,ova linija pokriva i buca potok,boljakov potok,brijesce i sokolje-cetiri naselja
Linija 23 je "jača" od lin 15. 23 pokriva sve ovo što si ti nabrojao i još Rajlovac i Reljevo dom. Ujutro svi ljudi koji žive na pola naselja (znaš o čemu govorim, ni na brdu ni na dnu naselja) lakše im se spustit nizbrdo do linije 23 nego ići negdje drugdje uzbrdo do stajlišta linije 15. Realan odnos bi trebao biti 15-3 vozila i 23-4 vozila. Uostalom koji god bus bude na 15 stalan sa njim se kroz 2-3 mjeseca možemo slikat jer Buća potok uništi vozila. Sada kad bude počeo remont pruge na 23/23a se možemo molit Bogu da rade 3 busa ali na 15 će sigurno raditi dva busa.
I još nešto kao zamišljaš da sg 312 radi 15? Ove sedmice 464,465,467,832 niti jedan nije mogao uzbrdo, danas je 832 uletio jednu turu i haman ostao u mjestu kad je krenuo od "zraka" nebu pod oblake. Čuo sam preko radio veze da je haman bilo došlo do toga da putnici moraju izać da guraju bus.....
Hocel 826 i 322 biti skinuti sa linija 31 i 39 ?
826 možda, ali 322 neće sigurno na zamjenu tramvaja. Ja kao što sam rekao to će najvjerovatnije biti sg 312 busevi poneki ik 201 i 499. Jedina dobra stvar je ta da će možda 23 dobit možda neki noviji zglob
Prema riječima direktora Kadića sutra možemo očekivati između 6 i 8 zglobnih autobusa na relaciji Tehnička škola-Baščaršija.
Sutra će se ispitati kako to funkcioniše u uslovima slabijeg saobraćaja (tako direktor kaže). Vjerovatno će se prvo ići da radi 6 autobusa, a ako bude velike potrebe uključiće još 2 autobusa.
Ako sutra prorade 499 i 460 imaćemo na raspolaganju 31 zglobni autobus.
Ukoliko na zamjenu tramvaja bude raspoređeno 6 zglobnih, na raspolaganju ostaje 25 zglobnjaka (kao prvih dana aprila) što je dovoljno za:
15 - 1 zglobni
21 - 4 zglobna
22a - 1 zglobni
22 - 3 zglobna
23/23a - 2 zglobna
27 - 3 zglobna
28 - 3 zglobna
30 - 1 zglobni
31e - 4 zglobna
33 - 3 zglobna
Ako budu skinuta još 2 autobusa, onda će vjerovatno jedan bus biti skinut sa 22a a jedan sa 23 za šta je bila generalna proba početkom aprila, kad se man 464 bunio zašto je na 31 469 a na 23 rade 2 solo i 464
Mislim kad bi se uključila ta 2 dodatna autobusa da bi zaplatile linija 31, i 17b bilo da se vozila direktno pošalju na zamjenu, bilo da idu mijenjati zglobnjake na matičnim linijama. (17b bi zaplatila i ovako i onako / bilo da ga povuče zamjena ili da mora na Pofaliće ili Velešiće)
28 se može slikat sa 3 busa, tamo su 2 po redu vožnje koliko ja znam svako 30-40 min. A i na 27 nisu radila 3 dok nisu bili popravljeni 415,417,427,463,422,826.... Tamo su dosta isto 2 u intervalu od 15 min.
Najbezbolniji rezovi su:
17b- Classic na Velešiće ili Pofaliće a od tamo negdje solo gdje može.
21-Skinut dvokratnu koja je nedavno proradila.
23-Skinut četvrti bus koji je odnedavno aktivan.
27-Skinut treći bus i ostavit dva.
28/30/33-Sa te kombinacije linija skinut jedan bus.
31-U nuždi je ukinut.
41a-Ukinut po potrebi.