Troler
|
|
« Reply #330 on: September 17, 2011, 19:36:10 » |
|
SUBOTA Linija 31
826 odradio prvu i dio druge smjene. Valjda se pokvario pa ga je u drugoj zamjenio 469, a treću radi gore spomenuti 846 koji je trebao raditi na 23
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #331 on: September 17, 2011, 20:47:43 » |
|
drug 846 je katastrofa od busa. Kočnice ne valjaju nista, vozan tezak pravo a vuča je nikakva neće brda uopšte. On po ravnom može ali ako ima barem malo brda ne ide nema sanse. Unutra je prljav, kao da nikada nije oprata mu "bjelina".U glavnom zapuštano auto pravo. Jos jedna zanimljiva stvar je da je ovom busu prije 5 godina ubačen nov ali potpuno nov motor i eto stručnjaci su ga uspjeli sjebati....
Čišćen je vjerovao ili ne bijele su špere, samo malo nazd neko šarao kredom, a ide nekako u brdo jer je čitavu prošlu sedmicu radio na15-ki ili pretprošlu. I ove sedmice je u petak krpao nedostatak 813-ke
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #332 on: September 17, 2011, 21:48:31 » |
|
danas mislim da je 413 bio na 31e, to je onaj sklepani... Možda sam dosadan, ali ipak je to "prestižna" linija, i po meni mislim da ima i drugih IK-206 koji bi mogli raditi tu liniju, a ne ovako... Izgleda jako ružno kroz cijeli grad da vozi...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #333 on: September 18, 2011, 11:55:43 » |
|
drug 846 je katastrofa od busa. Kočnice ne valjaju nista, vozan tezak pravo a vuča je nikakva neće brda uopšte. On po ravnom može ali ako ima barem malo brda ne ide nema sanse. Unutra je prljav, kao da nikada nije oprata mu "bjelina".U glavnom zapuštano auto pravo. Jos jedna zanimljiva stvar je da je ovom busu prije 5 godina ubačen nov ali potpuno nov motor i eto stručnjaci su ga uspjeli sjebati....
Čišćen je vjerovao ili ne bijele su špere, samo malo nazd neko šarao kredom, a ide nekako u brdo jer je čitavu prošlu sedmicu radio na15-ki ili pretprošlu. I ove sedmice je u petak krpao nedostatak 813-ke ma vidio sam da je radio gore na "Čečeniji" ali vjeruj mi nije to sto mislis. Ne valja autobus nista Boga mi tj dao bi se srediti da je vremena ai djelova. On je jedan od onih koji su presli najmanju kilometrazu a radio je donedavno samo na Sokolovic koloniji, znaci nije slomljen, nije rastresen samo je problem vuca koja moze biti i do mjenjaca ili do struje od gasa. Ma u globalu SL 222 su konstrukcijski jako dobra vozila i kada bi bilo vozila u tolikom broju da se mogu neka povuci kako bi im se uradila polureparacija ta vozila bi mogla raditi jos najmanje 5 godina bez problema. Uraditi generalno motor, "Pjeskariti" sasiju, reparirati kocnice( diskovi, dobosi, pakne, sneke) i on moze jos par godina bez problema ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #334 on: September 18, 2011, 12:23:44 » |
|
danas mislim da je 413 bio na 31e, to je onaj sklepani... Možda sam dosadan, ali ipak je to "prestižna" linija, i po meni mislim da ima i drugih IK-206 koji bi mogli raditi tu liniju, a ne ovako... Izgleda jako ružno kroz cijeli grad da vozi...
I ja sam o tome govorio vala bolje je i neki classic ili ik 201 ako ne može nijedan drugi ik 206. A ako može neki drugi ik 206 umjesto njega najbolje bi bilo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #335 on: September 18, 2011, 12:45:17 » |
|
IK-201 ne može na komercijalu. Nema tastere "STOP", a nazad užasno lupaju.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #336 on: September 18, 2011, 13:06:41 » |
|
U pravu si stalno zaboravim na tastere, lupanje manje više ali i to je veliki razlog ako je u pitanju lin 31e. Da se mene pita trebalo bi uglancat, našminkat i fino srediti 4 zglobna classica i staviti ih stalno ali baš stalno na 31e a nedjeljom da odmaraju.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #337 on: September 18, 2011, 19:38:41 » |
|
NEDJELJA 822 - 31 (I smjena) 827 - 31 (II i III smjena)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #338 on: September 19, 2011, 15:32:01 » |
|
14-853 16-852 16b-850 17-851 17b-823
854 nije na terminalu DArmije.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #339 on: September 19, 2011, 16:12:46 » |
|
854 nije na terminalu DArmije.
nije bio ali se kasnije ukljucio na 16b
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #340 on: September 19, 2011, 17:29:30 » |
|
Zasto ne rade dva busa na Pod Hrastovima jer po redu voznje trebaju tri jedan je premalo prevelike guzve su posebno u drugoj smjeni.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #341 on: September 19, 2011, 17:51:05 » |
|
Zasto ne rade dva busa na Pod Hrastovima jer po redu voznje trebaju tri jedan je premalo prevelike guzve su posebno u drugoj smjeni.
Nekada su na Podhrastovima radila 4 vozila a trenutno najčešće radi 1 kad su dva to je super a ne rade dva non stop zato što nedostaje vozila....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #342 on: September 19, 2011, 18:36:26 » |
|
833 na 31
Jeli se vratio 800 na Vlakovo? (tj. jeli napravljen?)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #343 on: September 19, 2011, 19:48:20 » |
|
833 na 31
Jeli se vratio 800 na Vlakovo? (tj. jeli napravljen?)
jeste napravljen ali vjerovali ili ne nemaju ulja da naspu u motor...znaci motor sastavljen sklopljeno sve ali nema ulja
|
|
|
Logged
|
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #344 on: September 19, 2011, 20:37:15 » |
|
854 na 17b u trecoj smjeni Gdje je onda 823 ?? zna li neko
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|