man 464
|
|
« Reply #360 on: September 21, 2011, 08:26:51 » |
|
Pa jel to nešto u kvaru ili ide na posudbu na neki drugi terminal? Nemoj me razočarat skroz ako su njega udesili.... Ma ako se ne varam trebalo bi da rade 3 busa na 14 po 2 na 16 i 16b i 17 i jedan na 17b Ovdje nisam spominjao dvokratne jer ima dvokratna nalin 14 i 17 akoe se ne varam.
Ma nije u kvaru nego su mu radili neke "sitnice"...trebalo bi da rade 3 na 14, 2 na 16, 2 na 16b 2 na 17 i 1 na 17b.Nema dvokratnih na Domu Armije Jel to znači: da je neonka popravljena i da je rješenje za šajbu uskoro tu? Ako jeste svakačast posadi opet je odradila dobar posao.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #361 on: September 21, 2011, 08:29:13 » |
|
Pa jel to nešto u kvaru ili ide na posudbu na neki drugi terminal? Nemoj me razočarat skroz ako su njega udesili.... Ma ako se ne varam trebalo bi da rade 3 busa na 14 po 2 na 16 i 16b i 17 i jedan na 17b Ovdje nisam spominjao dvokratne jer ima dvokratna nalin 14 i 17 akoe se ne varam.
Ma nije u kvaru nego su mu radili neke "sitnice"...trebalo bi da rade 3 na 14, 2 na 16, 2 na 16b 2 na 17 i 1 na 17b.Nema dvokratnih na Domu Armije Jel to znači: da je neonka popravljena i da je rješenje za šajbu uskoro tu? Ako jeste svakačast posadi opet je odradila dobar posao. neonka je popravljena a šajba košta navodno oko 8000 KM a GRAS nema para za to. Uostalom bolje je za te pare kupiti djelove za motor a ovaj neka "gura" sa ovakvom šajbom do boljih dana....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #362 on: September 21, 2011, 08:39:11 » |
|
Za 850 i 854 kad je imao nesreću na samom početku je bila šajba oko 5000 maraka sad znači poskupila . Al kako ta posada pazi na sitnice čudo jedno. Neki bi vozili taj bus dok se ne raspadne.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #363 on: September 21, 2011, 08:41:43 » |
|
Za 850 i 854 kad je imao nesreću na samom početku je bila šajba oko 5000 maraka sad znači poskupila . Al kako ta posada pazi na sitnice čudo jedno. Neki bi vozili taj bus dok se ne raspadne.
Zato je ta od 5000 KM na 850 "pukla" pri samoj montaži jer nije bila ni orignalna a ni kvalitetna...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #364 on: September 21, 2011, 08:45:08 » |
|
Za 850 i 854 kad je imao nesreću na samom početku je bila šajba oko 5000 maraka sad znači poskupila . Al kako ta posada pazi na sitnice čudo jedno. Neki bi vozili taj bus dok se ne raspadne.
Zato je ta od 5000 KM na 850 "pukla" pri samoj montaži jer nije bila ni orignalna a ni kvalitetna... U pravu si bolje i godinu-dvije pričekat pa finu original novu stavit slažem se. BTW znaš li što ovo nešto trpaju solo buseve na 23 veće 3 sedmice rade 3 solo i 464 koji je tu za sva vremena. Mislim rade sva 4 redovna reda vožnje ali mi nešto čudno što su mali.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #365 on: September 21, 2011, 08:46:52 » |
|
Za 850 i 854 kad je imao nesreću na samom početku je bila šajba oko 5000 maraka sad znači poskupila . Al kako ta posada pazi na sitnice čudo jedno. Neki bi vozili taj bus dok se ne raspadne.
Zato je ta od 5000 KM na 850 "pukla" pri samoj montaži jer nije bila ni orignalna a ni kvalitetna... U pravu si bolje i godinu-dvije pričekat pa finu original novu stavit slažem se. BTW znaš li što ovo nešto trpaju solo buseve na 23 veće 3 sedmice rade 3 solo i 464 koji je tu za sva vremena. Mislim rade sva 4 redovna reda vožnje ali mi nešto čudno što su mali. Zto što su stari zglobovi skoro svi u kvaru a vjerovao ili ne sad ima autobusa koji mogu u ravnicu čak u viška ali ne mogu u brdo tako da njih šalju (801, 826 pa i 820)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #366 on: September 21, 2011, 11:11:33 » |
|
Evo sad vidim 469 radi na Rajlovcu na r.v. 103/206/208 umjesto 820. Vjerovatno je 820 prešao na liniju 15 i sad tamo rade 3 busa a na rajlovcu 4 (2 zgloba i 2 solaća) Ovo samo predpostavljam a detaljne informacije će biti večeras.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #367 on: September 21, 2011, 16:33:20 » |
|
Evo sad vidim 469 radi na Rajlovcu na r.v. 103/206/208 umjesto 820. Vjerovatno je 820 prešao na liniju 15 i sad tamo rade 3 busa a na rajlovcu 4 (2 zgloba i 2 solaća) Ovo samo predpostavljam a detaljne informacije će biti večeras.
469 radi na Rajlovcu umjesto 826 koji je sinoć imao straaaašan udes sa većom materijalnom štetom i težim tjelesnim povredama vozača koji je vozio Audija koji se bukvalno zabio pod autobus. U glavnom autobus neće biti u funkciji duže vremena jer je prednja lijeva strana "skršena"....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #368 on: September 21, 2011, 17:30:58 » |
|
Danas na 31 neko vrijeme nije bilo autobusa, u dugu smjenu je došao "grob" 463 koji je odradio 4-5 tura, a tek negdje između 14:30-15:00 ga zamjenio 833 koji je ove sedmice zadužen na 31.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
zanimljivo
Putnik
Offline
Posts: 248
|
|
« Reply #369 on: September 21, 2011, 18:25:05 » |
|
16b-850 16-852 17-851 17b-823 14-853
854 prva smjena 17b druga smjena uleti malo na 16b malo na 14 i sad u trecoj je na 14.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #370 on: September 21, 2011, 20:59:04 » |
|
Evo sad vidim 469 radi na Rajlovcu na r.v. 103/206/208 umjesto 820. Vjerovatno je 820 prešao na liniju 15 i sad tamo rade 3 busa a na rajlovcu 4 (2 zgloba i 2 solaća) Ovo samo predpostavljam a detaljne informacije će biti večeras.
469 radi na Rajlovcu umjesto 826 koji je sinoć imao straaaašan udes sa većom materijalnom štetom i težim tjelesnim povredama vozača koji je vozio Audija koji se bukvalno zabio pod autobus. U glavnom autobus neće biti u funkciji duže vremena jer je prednja lijeva strana "skršena".... Ma voza ga danas stariji Klis. Nego gdje je 820
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #371 on: September 22, 2011, 13:38:26 » |
|
Evo sad vidim 469 radi na Rajlovcu na r.v. 103/206/208 umjesto 820. Vjerovatno je 820 prešao na liniju 15 i sad tamo rade 3 busa a na rajlovcu 4 (2 zgloba i 2 solaća) Ovo samo predpostavljam a detaljne informacije će biti večeras.
469 radi na Rajlovcu umjesto 826 koji je sinoć imao straaaašan udes sa većom materijalnom štetom i težim tjelesnim povredama vozača koji je vozio Audija koji se bukvalno zabio pod autobus. U glavnom autobus neće biti u funkciji duže vremena jer je prednja lijeva strana "skršena".... Ako je toliko otišao, i ako se dugo neće moći napraviti onda je možda bolje (s obzirom na situaciju) da sa njegovim dijelovima odma osposobe drugi autobus, ili eventualno dva autobusa.
|
|
« Last Edit: September 22, 2011, 13:42:53 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #372 on: September 22, 2011, 19:35:47 » |
|
Evo sad vidim 469 radi na Rajlovcu na r.v. 103/206/208 umjesto 820. Vjerovatno je 820 prešao na liniju 15 i sad tamo rade 3 busa a na rajlovcu 4 (2 zgloba i 2 solaća) Ovo samo predpostavljam a detaljne informacije će biti večeras.
469 radi na Rajlovcu umjesto 826 koji je sinoć imao straaaašan udes sa većom materijalnom štetom i težim tjelesnim povredama vozača koji je vozio Audija koji se bukvalno zabio pod autobus. U glavnom autobus neće biti u funkciji duže vremena jer je prednja lijeva strana "skršena".... Ako je toliko otišao, i ako se dugo neće moći napraviti onda je možda bolje (s obzirom na situaciju) da sa njegovim dijelovima odma osposobe drugi autobus, ili eventualno dva autobusa. ma uzece ga raditi ako nesto ne "izmajmunišu" jer kad se ranije zapalio 826 oni su mu izvadili motor i mjenjac i stavili u 849 . To je bio tada jedan od boljih motora jer je išao ko metak ali mu dohakalo trnovo i pregrijavanje...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #373 on: September 22, 2011, 20:13:04 » |
|
Što se mene tiče motor iz 826 direkt u 849 i ne patiti se sa krparenjem 826-ice. 849 = 15.000 maraka godišnje......
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #374 on: September 22, 2011, 21:13:31 » |
|
danas na 27 radili 413 i 414, i jedan IK-201, a oko 19.20 iz Remize je otisao jos jedan IK-206 a na displeju je pisala linija 27
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|