bhbus.ba
April 25, 2024, 19:23:36 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 6 7 [8]   Go Down
  Print  
Author Topic: Brzina vožnje autobusa  (Read 30851 times)
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #105 on: April 14, 2013, 23:37:40 »

Kinezi otprilike svakih 6 km/h mijenjaju brzinu. Izlaze sa stajališta - već su u trećoj, brzo se promijeni u četvrtu, petu i najzad nakon 45 km/h u šestu brzinu. Uz brdo ne mogu povući u četvrtoj, pa vraćaju u treću i tako idu 20-25 km/h.
Logged

Setra S 417 HDH !!!

svicer
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 154



« Reply #106 on: April 15, 2013, 19:36:51 »

Koliko je kinez tezak, dali ima mogucnost strategije zamjena brzina, jerbo mozese urediti premapiranje.
Logged
asmir centro tours
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 116



« Reply #107 on: April 16, 2013, 13:43:39 »

mogu kinezi i vise povuci, ali ih vozaci saltaju na manjim obrtajima, zbog toga sto imaju lose mjenjace pa se tesko saltaju na vecem broju obrtaja, kad se budete sljedeci put vozili u nekom kinezu poslusajte malo motor pa ce te i sami vidjeti.
Logged

mercedes - benz king in each class
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #108 on: April 16, 2013, 20:04:22 »

Automatik - ne šaltaju vozači. Wink
Logged

Setra S 417 HDH !!!

asmir centro tours
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 116



« Reply #109 on: April 16, 2013, 23:01:28 »

mislio sam da je rijec o klasicnom Wink
Logged

mercedes - benz king in each class
Samardzic
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 27



WWW
« Reply #110 on: July 29, 2013, 23:45:55 »

Isao sam ja sa kinezom 130, i mogu Vam reci da ide super, to je 6-ta brzina, sa 210 HP Cheesy
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #111 on: December 21, 2013, 01:39:32 »

U razgovoru sa dosta vozaca, najvise nesreca se desilo onda kad su bili najopusteniji kad su vozili 40-50 ili 60 km/h. Po njihovim rijecima, covjek je tada " dosta mrtviji i slabije reagira", a prilikom vecih brzina, vozac je uvijek napet, i spreman da reagira. Prica mi jedan vozac kako je on imao 5 nesreca u koje je on 3 bio kriv, za volanom je vec 35 godina, nijednom od te 3 nesrece nije vozio vise od 65 km/h ..  A inace je lahak na gasu ..

Velika većina vozača koji voze dugolinijski prevoz voze brzo. Pogotovo noću. Znaju put napamet, ni ne misle na vožnju (takvi su mi najbolji, koji nesvjesno pređu X kilometara - profi vozači će znati na šta mislim). Kad smo išli na more, vozači su vozili ko da su reli vozili Cheesy Popovo polje (Ljubinje - Trebinje), dva ujutru, ne prođe pet auta, šta ti sad imaš "njanjat", to samo pratiš put i voziš Cheesy Al' sad da ga na pravcu nabijaš 110-120 to nije baš za pohvalu.
« Last Edit: December 21, 2013, 12:44:46 by makljen1123 » Logged

Setra S 417 HDH !!!

the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #112 on: April 19, 2014, 09:55:15 »

Ja kada sam isao sa BEXovom 411HD za Budvu nismo cijelim putem nismo isli ispod 80km/h sve do "spustanja" za Budvu, a kada smo prestizali isli smo do blokade. Uz brda smo bez problema isli ravno 80km/h. Kasnije sam sa Lalatovicevom 215HD Isao iz Budve do Bara stalno 60-70-80-60 I tako sve redom. Jednom-dvaput kada je vozac prestizao "nabio" je stotku. Sa SunLongom smo isli 115km/h autoputem za Sarajevo.
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #113 on: April 19, 2014, 11:13:00 »

I kakav je SunLong pri takvoj brzini, kako se ponaša, skače li, ljulja li se u krivinama?
Logged

Setra S 417 HDH !!!

the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #114 on: April 19, 2014, 13:42:09 »

Ništa pretjerano jer je nedavno bio u garazi i sve su mu radili. Mogu reci da sam imao ugođaj u SunLongu kao u rozom Citylineru od Jelinka samo sto je slabija zvucna izolacija.
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #115 on: September 09, 2014, 22:45:15 »

Kasnije sam sa Lalatovicevom 215HD Isao iz Budve do Bara stalno 60-70-80-60 i tako sve redom.

Ne znam jel neka razlika, ali mi sa HDH smo išli 50-60-70, čak smo na većim krivinama išli 45, pa i 40 km/h.
Ipak je S 315 HDH viša od HD (i još je k tome troosovinac, pa je visine kao 317) nije baš lako toliku visinu kontrolisati u krivinama.
Logged

Setra S 417 HDH !!!

borislav
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 740



« Reply #116 on: September 10, 2014, 00:54:34 »

zato zbog visine ima pratecu osovinu koja kod 317 hdh zbog duzine mota a sto se tice 315 hdh ne znam.lakse i bolje je voziti hdh nego hd zbog boljeg lezanja u krivinama i stabilnosti..
Logged

SETRA THE BEST
the hicme
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.906



« Reply #117 on: September 10, 2014, 13:48:45 »

To je sve do vozača, ovaj kod mene je bio legenda

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
Logged
makljen1123
Glavni Mehaničar
******
Offline Offline

Posts: 7.305



« Reply #118 on: September 10, 2014, 13:52:31 »

Ne vjerujem, jer imam osjćaj da smo išli malo brže, završili bismo na strani... Ipak je HDH troax malo viša
Logged

Setra S 417 HDH !!!

Setra Top Class
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 577



« Reply #119 on: September 10, 2014, 20:40:52 »

Nema veze sto je visocija, stabilnija je sa 3 osovine, a i kod 315 se prateca mota..
Logged
Pages: 1 ... 6 7 [8]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 20 queries.