bhbus.ba
June 26, 2024, 15:50:47 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost (2)  (Read 61420 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #45 on: December 03, 2013, 11:47:29 »

Ne znam jel ova bila, al i ako jest, nije zbog tramvaja nego je zbog busa: Jel ovo GRASov bus i koji je ovo bus?


Izvor: Novinar.me: Jugoslavija zauvijek!
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #46 on: December 06, 2013, 17:59:54 »


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #47 on: December 16, 2013, 17:04:05 »

Moram priupitat forumasa dresdener ako moze da objasni,da li ima logike produziti trolejbus do Nedzarica koji bi zapravo bio alternativa autobusima(prijeratnih linija)koji bi uspostavili vezu sa Istocnim Sarajevom.
Znaci Nedzarici-Mojmilo-i ostalo ista trasa do Dobrinje s tim da prave krug kroz Lukavicu i ukljuce se na Lukavicku cestu i nazad u Nedzarice.Taj famozni prsten.

S tim da bi se povezala 107 i 103 i 108 sa IS,ako nista svaki drugi trolejbus,pod pretpostavkom da ostane sadasnja okretnica.

Jer trolejbus je svakako ostao osakacen jer se nije vratio na svoju staru okretnicu?

U tom slucaju iz Nedzarica bi mogli presjedati na tramvaj,za Ilidzu dole i gore za Grad.
Mozda izgleda glomazno to sve,ali ovo je cisto samo razmisljanje.
Ovo pitam radi ovoga:
www.oslobodjenje.ba/vijesti/sarajevo/autobus-preko-vraca-je-potreba-stanovnika-dobrinje-i-istocnog-sarajeva

A forumas zna i zasto se sad o ovome prica...
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #48 on: December 16, 2013, 21:14:43 »

Izvinjavam se na dužoj odsutnosti. Ako još nije kasno, evo naših informacija o trolejbusima Škoda-Sanos S200Tr iz knjige. Tablicu je kompletirao profesor Blieberger iz bečkog univerziteta na osnovi podataka austrijanskih kolega.


Inaće najsvježija informacija: Šansa izdanja knjige o sarajevskim tramvajima i trolejbusima na bosanskom i češkom jeziku je malo realnija nakon što sam prije nekoliko dana dobio informaciju da jedna češka firma koja je potpisala jedan solidan poslovni ugovor u BiH je spremna platiti veći dio troškova za štampanje kao sponzoring. Sada valja razgovarati sa glavonjama, izdavačima itd. što će biti naporno.

Šta se tiče produženja trolejbusa do Nedžarića, to baš nije loša ideja. Naravno prvo bi bilo potrebno temeljito obnoviti tramvajski sistem. Nakon toga, mogu zamisliti trolejbusku liniju Dobrinja - Nedžarići sa okretaljkom negdje preko puta Studentskih domova da bi se olakšalo presjedanje putnika koji žele putovati dalje do Dobrinje. Ovakva vrsta linija nije ništa nenormalno. u Brnu (Češka) ima takvih trolejbuskih linija koje služe za snabdijevanje tramvaja putnicima, npr. iz ogromnog stambenog naselja Vinohrady vozi trolejbuska linija do tramvajskog terminala Židenice i opet nazad. Naravno da je saobraćaj redovan i intervali kratki tako da presjedanje ne predstavlja muke za putnike.

Isto kao ideja spajanja centra grada preko Vraca sa Istočnim Sarajevom trolejbuskom prugom bi bila odlična. Za ovaj brdovit teren pun uspona i krivina je trolejbus savršeno prevozno sredstvo koje jasno pobijedi autobuse. Problem vidim u nedovoljnoj širini kolovoza odnosno ulice kroz Vrace do Zagrebačke ulice. Potrebno bi bilo da je ulica široka najmanje 8 metara za nesmetan saobraćaj trolejbusa u oba pravca. Dan danas je ova dionica začepljena parkiranim automobilima i jedva da kombi prođe. Svakako da ima dovoljno široke ulice, putovanje Dobrinja-Skenderija bi se prema mojoj procjeni skratilo na 10-15 minuta.

Evo jedne slike koja sigurno nije dosad bila objavljena, Tramvaj T3 u centru grada:


A imam još jednu primjedbu Sad Nažalost na drugom forumu se prije neke 3 sedmice žalio čovjek, jako ugledan gospodin koji živi u inostranstvu, veliki fan tramvaja, zbog sljedećeg:

Nevezano, za vrijeme posjete Ilidži, jedan tip iz obezbjeđenja me je bukvalno otjerao sa tramvajske stanice upozoravajući da je fotografiranje tramvaja zabranjeno.
Na moj upit da mi kaže svoje ime, odbio je.
Ako je to istina, onda je Sarajevo valjda jedini grad na svijetu gdje nije dozvoljeno fotografiranje tramvaja
« Last Edit: December 16, 2013, 21:20:36 by dresdener » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #49 on: December 16, 2013, 22:17:49 »

Mala ispravka vezano za ovaj spisak Sanosa. 522 je izgorio a 520 je radio do 2005 i bio renumerisan u 4116.

Piše i da su svi Sanosi renumerisani 1997, a ustvari 4106(2)-4111 su renumerisani kako su podizani iz rashoda.

Tako je drugi 4106 osposobljen i renumerisan 1998 Pamtim dobro jer je odmah bio na novim tablama, dok je većina trola još bila na starim SA-xxxx-GA, SA-xxxx-GB, a period zamjene registracija je bio 1998. Upamtio sam ga i po žmigavcima iza harmonike.

4107 neznam jeli podignut renumerisan 1998 ili 99. 4108, 4109 i 4110 su podignuti i renumerisani 1999, znam jer su krenuli neposredno prije metarskog snijega, a bili su prvi sa novom kolor shemom. Zadnji je dignut 4111 2000 godine
-------------------

Što se tiče produžavanja trolejbuske linije za Neždariće, pa i nisam baš za to. Mislim da nema potrebe.
« Last Edit: December 16, 2013, 22:24:09 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #50 on: December 17, 2013, 02:05:46 »

Nadam se da tvoja knjiga nece imat tragican kraj tj.da svjedoci smrti trolejbusa i tramvaja,a tako je krenulo vjeruj i to jako brzo.

Slika T3 je fantasticna!Ima nesto zivo u njoj na neka bolja vremena.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #51 on: December 18, 2013, 02:24:03 »


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #52 on: December 20, 2013, 21:31:08 »

UN HUMAN RIGHTS COMMISSIONER REHN VISIT
(3/12/1996)



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #53 on: December 24, 2013, 18:10:05 »

1985



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #54 on: December 26, 2013, 03:15:26 »

15/11/1994




1996

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #55 on: January 01, 2014, 20:03:50 »

radiosarajevo.ba/mobile/novost/136746

Mogao bi nam dresdener baciti koju info na ovu temu.: )
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #56 on: January 02, 2014, 00:49:27 »

1997 godina. Na sredini klipa 267, a pred kraj trola 4211 ili 4213.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=PfGHnaZx7D4[/youtube]
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #57 on: January 03, 2014, 19:15:45 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-rwk0NERtmo&feature=youtu.be[/youtube]
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #58 on: January 04, 2014, 17:29:08 »

Obilježavanje Dana preduzeća:

28.11.2010.








Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #59 on: January 04, 2014, 17:30:58 »

27.11.2005.





25.11.1999.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.054 seconds with 22 queries.