bhbus.ba
April 24, 2024, 14:59:21 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 [2] 3 4 ... 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost (2)  (Read 60391 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #15 on: November 24, 2013, 21:57:27 »




Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #16 on: November 25, 2013, 19:15:38 »




Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #17 on: November 25, 2013, 20:06:43 »


Kako je samo dobra.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #18 on: November 25, 2013, 22:01:05 »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hzjVyL_K-00[/youtube]

Ako bi kogod znao,da li su ovi završili u GRAS-u?
Nemam nekih informacija.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #19 on: November 25, 2013, 22:41:56 »

jesu,tri komada,dva nisu nikako registrovana niti su se vozala,kad su stigli bili su parkirani u trolejbuskom depou a jednog su reg i vozio ga je moj stari sve do saobracajne nesrece krajem oktobra 1996 godine. nekoliko dana je bio parkiran u krugu i poslije vjestacenja je prebacen u depo.nije vise vozen.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #20 on: November 25, 2013, 22:55:49 »

Hvala na odgovoru,ovo je nova informacija. Cheesy
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #21 on: November 25, 2013, 23:00:08 »

pisao sam i prije,najvjerovatnije da ti je promaklo. bili su udobni,dobra sjedista i mislim da su prva vozila sa automatskim mjenjacima koja su stigla u gras. dugo su stajali u depou,čak i do 2000 i neke godine. najvjerovatnije su isjeceni kad i plinci.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #22 on: November 25, 2013, 23:08:51 »

Jednom je radio na komercijali, tad sam se jedini put vozio, a zaboravio sam da je bio žut. Nešto mi se bijela boja motala po glavi, valjda zato što ih je bilo dosta bijelih, pretežno Centrotransovih, a čini mi se da su ih još neke firme imale, a GRAS-ovog sam najmanje viđao.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #23 on: November 25, 2013, 23:45:39 »

dosli su koliko se mogu sjetiti u martu 96 god,nije bila izrazito zuta vec je vise naginjala na slonovu kost,stari je s njim vozio elektroprenos i povremeno radio na komercijali. zaduzio je ovog 8232,tad sam povezao ovaj garazni br sa ikarom 232. dobio je i on cetverocifreni broj ali mu ovaj njegov nisu bili skinuli. godina proizvodnje je 1978. tad su se vozaci ibretili njegovom automatik mjenjacu. nije puno radio,napisao sam gore zbog cega,nije imao ostecenja na sebi ali ga stari nije vise htio vozati. poslije je zaduzo TAM-a.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #24 on: November 25, 2013, 23:56:45 »

Jeli ijedan IK-5 ili Sanos S-115 dočekao da radi liniju Katedrala-Alipašino polje? (Juni/Juli '92)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #25 on: November 26, 2013, 11:51:06 »

nije Troler,ta vozila su inace slabo radila na linijskom prevozu a i pored granatiranja kruga firme i pored velikih steta ipak je bio dovoljan broj vozila da pokrije potrebe po gradu,radili su ikari i tamovi.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #26 on: November 27, 2013, 21:54:41 »

Jedna prigodna za današnji dan: Cheesy



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dani-ze
VIP Član
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 10.122



« Reply #27 on: November 27, 2013, 23:05:37 »






A sta fali ovim trolama gdje su one, kad su vozile ?
Logged

BHbus.net - prvi portal o autobusima u BiH
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #28 on: November 27, 2013, 23:19:52 »

Vozile redovno čini mi se do 2004, nakon toga slabo radile, prepune elektronike, 1997. kad su nove novcate došle, skoro možemo reć kao prototip vozila, Radile u 2008 i 2009 skroz malo, samo par dana, ali da sad prorade, bile bi najmodernije trole, led displayi, neoni, 100% niskopodna vozila, savremana elektronika.... eto, znači kad su došle 1997 bile su ko svemirski brod.... Radile u SA naravno.... Najjače trole ikad, žao mi je samo što se nisam više vozao sa njima, samo jednom sam se vozio 2008 u Avgustu....

A sad iz dana u dan sve gore i gore... da Bog da da ikad budu napravljene.
« Last Edit: November 27, 2013, 23:24:52 by man 464 » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #29 on: November 27, 2013, 23:39:28 »

Tip 21Tr;godište 1996.

Masa praznog vozila:10950kg
Ukupna masa:16900kg
Osovinski razmak točkova :5700mm
Max.brzina:65km/h
Snaga motora:132kW
Mjesta za sjedenje :26
Mjesta za stajanje :60
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 [2] 3 4 ... 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.049 seconds with 20 queries.