bhbus.ba
June 17, 2024, 19:09:46 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost (2)  (Read 61260 times)
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #60 on: January 06, 2014, 18:39:11 »


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #61 on: January 14, 2014, 22:52:56 »

Pošto smo se vratili unazad da postavim opet sliku 304 sa remonta,navodeći neke od zahvata na istom:

Quote
Remont je uključivao:demontiranje svih dijelova i komponenti,dizajn mana i inspekcija nosive konstrukcije,popravak/zamjena svih dijelova gdje je debljina manja od 80% od svoje originalne debljine,kompletna zaštita od korozija,unutrašnje farbanje,sva tri članka vozila su zatvorena za jedan pravac saobraćaja,stavljanje nove gume poda protiv klizanja,stavljanje šperploča,ugradnja novog sjedišta putnika (u distribuciji 2 + 1)otkazivanje druge kabine,popravak i revitalizacija autohtonih statičkih pretvarača UKSBR ,nova sjedišta,mijenjanje diskova na vratima i ubacivanje elektronskih,implementacija elektronskog kontrolera disk kočnice itd itd.

« Last Edit: January 14, 2014, 22:56:16 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #62 on: January 15, 2014, 16:59:05 »

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
SenoHD
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 70



« Reply #63 on: January 22, 2014, 20:46:02 »

Šta mislite jel ovaj 483 došao ovakav ili su to krpali u Grasu (ili još prije u Zenici) ??    Osim onoga prototipa sa salona u Beogradu 1984.  nisam nikad video TAM 260A180 sa okruglim farovima koji su se koristili do negdje 1988.

Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #64 on: January 22, 2014, 21:03:56 »

Ovdje ti možda @ikar353 može pomoći, eventualno @Troler, meni je ovaj bus totalno nepoznat ostao, nisam ga nikada vidio u životu, do prije par godina na slici, ne sjećam ga se čak ni kad je bio u "Italiji". ("Italija-"zadnje počivalište (parking) autobusa GRAS-a)

Uh kad smo kod Italije, jesam li ja danas dobro vidio da su 427 odvuki u Italiju? Sve se više bojim da čeka sudbina vozila 404? Vidio sam izdaleka, pa ne zamjerite ako sam pogriješio...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #65 on: January 22, 2014, 21:28:30 »

U Sarajevo je došao sa okruglim farovima, i sa reklamom Sarajevo-Osiguranje filijala Zenica.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
SenoHD
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 70



« Reply #66 on: January 22, 2014, 21:38:19 »

Bilo ih je u ZET-u,  Mariboru i Novom Sadu i njijedan nije imao okrugle farove.  Split je imao 2 komada, ali za njih neznamo.  Također, svi na slikama iz Autokaroserije Novi Sad imaju kvadratne.  Ko zna, možda je u Zenici imao sudar pa su ga pokrpali sa djelovima od starih 260A116M kakve su oni imali
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #67 on: January 22, 2014, 22:16:33 »

sto se tice TAM-ova u gras su bile stigle dvije serije,prva 1988 i druga 1989 godine. ovi prvi su imali okrugle farove i crnu instrument tablu a iz druge serije cetvrtaste farove i smedju instrumentalku. ovog se vozila malo sjecam,nije mi nesto bio interesantan.
Logged
SenoHD
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 70



« Reply #68 on: January 22, 2014, 23:03:59 »

S obzirom gdje je bio 90-ih i pitaj boga šta je prošo, najvjerovatnije je pokrpan djelovima koji su bili na raspolaganju. Osim što nikad nismo vidili nijednog takvog, ovaj ima kvadratne gornje gabarite, a oni se baš ne razbijaju često, a i plastika oko farova je farbana u bijelo.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #69 on: January 22, 2014, 23:11:08 »

sto se tice TAM-ova u gras su bile stigle dvije serije,prva 1988 i druga 1989 godine. ovi prvi su imali okrugle farove i crnu instrument tablu a iz druge serije cetvrtaste farove i smedju instrumentalku. ovog se vozila malo sjecam,nije mi nesto bio interesantan.
To su bili solaći
Ovoga sam prvi put vidio 2001 na liniji 27, a par puta je upadao na 31 gdje je upadao na jednu smjenu ili na par krugova. Gabaritna svjetla i bočni žmigavac su mu od drgue serije (kockasti farovi), a ne sjećam se zadnjih gabaritnih svjetala.

Bio je i jedan TAM bijelo-crveni, što je u ratu vozio za Dobrinju. Neznam jeli bio GRAS-ov ili neki radnički. Viđao sam ga u periodu kad su tek proradili GRAS-ovi autobusi za Dobrinju 94.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #70 on: January 24, 2014, 21:41:05 »

Mala ispravka vezano za ovaj spisak Sanosa. 522 je izgorio a 520 je radio do 2005 i bio renumerisan u 4116.

Hvala puno na informaciji! Dakle je tačno obrnuto nego u našoj tablici!
Tamo dakle piše da je 520 godine 97. renumerisan na 4106 i kasnije je izgorio, rashodovan he 1998. godine dok je trolejbus 522 renumerisan na 4106 i kasnije na 4116.

Ispraviću ove podatke. Zbog brojnih renumeracija čak i austrijanskji kolegi su očigledno izgubili orijentaciju.

Inaće ovim putem vama predstavljam dvije slike koje su mislim još neviđene ne samo na ovom forumu nego i u bivšoj Jugoslaviji. Autor je pokojni gospodin Hans Lehnhart i fotke jesu iz arhiva koji je dio njegove ostavštine i od kojeg sam dobio kolekciju skenova. Na slikama vidimo jedne od zadnjih prikolica uskotračnog tramvaja, i to broj 20, 21 i 22, i izuzetno zanimljiva je lokacija - čini mi se da se u pozadini nalazi hala tramvajske remize na Alipašinom mostu u fazi izgradnje!



Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #71 on: January 27, 2014, 18:34:11 »



"Udruženje Vogošćani"
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
mirza
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.972



« Reply #72 on: January 27, 2014, 20:46:51 »

Možda su ipak ovo tvornički farovi pogledajte ovog ista prednja stijena, okrugli farovi i četvrtasta gabaritna svjetla.
http://i899.photobucket.com/albums/ac195/mirzaa_2010/557273_267931639979502_1175757302_n_zps571fe023.jpg
Izvor: fb stranica autobusi svet autobusa
Logged

TOVARNA  AVTOMOBILOV  IN MOTORJEV
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #73 on: January 27, 2014, 20:52:10 »

Ma nije ni taj sav originalan 100%
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #74 on: January 28, 2014, 14:42:34 »



Izvor: Fb grupa Avtomontaža Ljubljana
Logged

Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.047 seconds with 20 queries.