| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #30 on: November 27, 2013, 23:51:30 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Taman da postam kad vidim novi odgovor. man 464 neoni su bili normalna stvar u svim trolama od 1984. Ove Škode su imale kombinaciju klasičnih sijalica i neona isto kao Škode i Sanosi
  Nisu prototip, jer je on izašao ranije, a ove naše su sa samog početka serijske proizvodnje među prvih 6-7. Naravno za Škodu koja je do tada proizvodila jeftini socijalistički trolejbus 14tr, koji se održavao sa "čekićem, kliještima i malo žice" ovo je bila skroz nova tehnologija pa su imali dječijih bolesti kako kod nas tako i u drugim gradovima.
  Te trole su 1997 godine bile stvarno impresivne: Niskopodnost, moderan dizajn, prva vozila sa flip-dot displejem, a unutra su imale crveni LED displej sa najavom stanica. Imale su i digitalni brzinomjer što je i danas rijetkost i u najmodernijim vozilima.
  Redovno su radile negdje do 2005. Znam dobro jer su povučeni zadnji Sanosi i Den oudsteni u isto vrijeme kad i ove trole.
  Zatim dižu ih na jesen 2008 i rade do kraja ljeta 2009. Godinu dana kasnije pokušali su podići 4302, koji je radio možda dan-dva.
  Ne znam šta im je. Čuo sam da je 4302 bio u voznom stanju ali da mu je nešto falilo.  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							MAN Lions coach
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #32 on: November 28, 2013, 17:48:04 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Pravim spisak škoda trolejbusa 200Tr pa bi molila pomoć,jer mi se neke informacije ne slažu.Sugestije su dobrodošle.
  Dakle godina proizvodnje 200Tr je 1983. ili 1984.?
  I to se odnosi na garažne brojeve 500-519.
  Garažni broj 520 je 1982.godište?
  Garažni broj 521 je 1985.godište?
  Eh sad garažni broj 520 je dobio garažni broj 4106 i to 1997.?U tom slučaju bi 520 trebao biti rashodovan 1997. ili ranije? A 522 je rashodovan 1998. pod garažnim brojem 4106?
  Dalje garažni brojevi 322,326,327,328,330,331 su svi 1987.?
 
  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
									« Last Edit: November 28, 2013, 17:56:17 by MAN Lions coach »
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							 Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom  
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #33 on: November 28, 2013, 18:10:13 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Prije će biti da je 522 dobio garažni broj 4106 1997 kad su svi renumerisani, a 520 1998 nakon što je 522 izgorio. 
  ex Zlin 322 (4115) je 1986 godište a ostali su '87 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #36 on: November 28, 2013, 19:03:16 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Zar nije 322 najstariji koji je došao u Sarajevo?
 
  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #39 on: November 29, 2013, 01:07:06 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Ima grešaka, a najveća je za S-115 koji je 87 godište. 520 kao što rekoh 82 godište 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #41 on: November 29, 2013, 18:29:27 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Da 628 odnosno 4101 je prototip i jedini ikad proizvedeni S-115tr. Prvo je bio u Beogradu i tamo se kratko zadržao na testiranju. Kad je tačno došao kod nas ne znam. Valjda 1988
 
 
  
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	
		
		
			
				
					
						| 
							Troler
							
						 | 
						
							
								  | 
								
									
									 « Reply #43 on: November 30, 2013, 21:58:01 »  | 
								
								 | 
							  
							 
							Novembar 1993 [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Ar65XVeti7Y[/youtube] 
						 | 
					 
					
						
							
								| 
								 | 
							 
								| 
								 | 
								
									 
									Logged
								 | 
							  
							 
							Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati 
						 | 
					 
				 
			 |  
		 
	 | 
	| 
		
		
	 | 
	 |