bhbus.ba
November 24, 2024, 06:22:24 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - kroz historiju  (Read 89146 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #60 on: April 04, 2011, 22:23:40 »

onaj iza je mozda zavrsio u Mostaru Cheesy

Nadam se da ćeš ih još iskopat Cheesy
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #61 on: April 05, 2011, 19:07:49 »

Sarajevo 9.04.1992






« Last Edit: April 05, 2011, 19:13:21 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #62 on: April 05, 2011, 19:16:53 »

jel ova prva slika ono raskršće kod Tehničke škole pa gore prema Holiday Inn?
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #63 on: April 05, 2011, 20:48:34 »

jel ova prva slika ono raskršće kod Tehničke škole pa gore prema Holiday Inn?

Jeste vidi se ona zelena zgrada pred Tehničkom školom.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #64 on: April 06, 2011, 09:31:53 »

Most nije bio zatvoren, vec srusen!  Wink

Kao i svi mostovi na Savi izmedju BiH i HR. Srusila ih JNA jos 1992, osim onog u Brodu koje je srusio HVO prilikom povlacenja iz Posavine krajem 1992.

Prvi je obnovljen Orasje-Zupanja krajem 2000.
Potom Samac a na kraju Brod
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #65 on: April 06, 2011, 10:14:15 »

PRIČE IZ CENTROTRANSA VI
Citybus
Opredjeljen da u svojim razvojnim planovima udovolji potrebama i zahtjevima turista i da ponudi novi kvalitet i uslugu, CTS je pristupio realizaciji ideje o organizovanom panoramskom razgledanju grada. Na taj način CTS je realizirao dugogodišnju ideju o uvođenju tzv "City tour" linije, odnosno panoramskog razgledanja grada Sarajeva iz posebnog katnog vozila.
U turističkoj ponudi svjetskih metropola, po pravilu se nalazi panoramsko razgledanje grada, gdje turisti imaju priliku uživati u znamenitostima, kulturno-historijskim spomenicima, ljepoti ulica, krajolika i sl. što je jedan od boljih načina da se upozna određena turistička destinacija.
Marketing CTSa prateći svjetske trendove, prepoznao je turistički značaj ove ponude za grad Sarajevo i BiH, te je domaćim i stranim turistima ponudio panoramsko razgledanje grada sa City busom.
Autobusi za panoramsko razgledanje grada nigdje se ne proizvode kao serijski modeli. Obično se radi o preinakama standardnih modela autobusa, tosve zavisi od inovacije i mašte korisnika. U uslovima BiH, gdje je teško obezbjediti adekvatan broj kvalitetnih autobusa za obavljanje linijskog prevoza, rekonstrukcija autobusa za ovu namjenu predstvljala je svojevrstan izazov.
Tehnička funkcija CTSa je u potpunosti odgovorila ovom zahtjevu. U kratkom roku od mjesec dana, sačinjen je projekat rekonstrukcije u vlastitim radionicma. Tu je izvršena generalna opravka i priprema starog katnog autobusa marke MAN za ovu namjenu.
Izazov ovog projekta dao je dodatnu inspiraciju zaposlenim u CTSu koji su na najbolji način pokazali srdačnost, ali prije svega svoju opredjeljenost da se turistička ponuda kantona Sarajevo, kao i ukupan privredni ambijent BiH digne na evropski nivo.
Reakcije građana Sarajeva kao i mnogobrojnih turista na ovaj projekt bile su izuzetno pozitivne. Ovim projektom je data jedna nova dimenzija turističkoj ponudi grada Sarajeva. Iznenađujući je prijem usluge turističkog busa od strane građana Sarajeva koji, iako su rođeni u Sarajevu, su tek panoramskim obilaskom Sarajeva sa City busom, prvi put dobili neke informacije iz historije grada Sarajeva koje nisu znali do tada. Svakodnevno saobraćanje City busa gradom će pružati posjetiteljima ugodno kruženje gradom, mogućnost boljeg upoznavanja kulturno-historijskih vrijednosti, ne samo grada Sarajeva nego i BiH.
Odgovorni zadatak da upravlja ovim autobusom dobio je provjereni veteran Ramiz Ušanović. Ovaj majstor svog zanata je u svojoj karijeri prešao milione kilometara, da bi sada, na poseban način, pokazivao sve ljepote grada Sarajeva i kvalitet usluge koju pruža poslovni sistem CTSa. Ovaj čovjek koji se čitav život isticao kao najbolji među svojim kolegama, svoj zadatak obavlja sa izuzetnom profesionalnoću, ljubavlju i pažnjom koja krasi samo izuzetne ljude, zaljubljenike svog poziva.


inače, ovdje je spomenut samo jedan, a CTS posjeduje dva ovakva busa. A zanima me da li će i ove godine voziti, jer je sezona evo pa već počela... A sam vozač Ramiz ovih dana vozi translinera gbr 457 na relaciji Sarajevo-Kakanj
« Last Edit: January 02, 2012, 20:20:17 by The_Dubster » Logged


Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #66 on: April 06, 2011, 10:29:32 »

Eee Dubster , imam pitanje vezano za ovaj bus . Kada je on nabavljen i da nije slučajno bio berlinski ?

EDIT : Hoće li biti još priča vezanih uz CTS ?
Logged

Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #67 on: April 06, 2011, 10:34:20 »

Most nije bio zatvoren, vec srusen!  Wink

Kao i svi mostovi na Savi izmedju BiH i HR. Srusila ih JNA jos 1992, osim onog u Brodu koje je srusio HVO prilikom povlacenja iz Posavine krajem 1992.

Prvi je obnovljen Orasje-Zupanja krajem 2000.
Potom Samac a na kraju Brod


E Ins , znam da je bio srušen , stric mi je bio u HV  i sve mi to pričao , a i znam da je ga srušio HVO da se nemože prijeći u SB , jel tako ? Ja sam pitao dali je most bio srušen do 1998 , a bilo mi čudno da je tako kasno obnovljen , a znam da je na Šamcu radila skela stalno , jooj odošmo mi u OFF TOPIC . Wink
Hajd budi mi pozdravljen Smiley
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #68 on: April 06, 2011, 10:55:20 »

Eee Dubster , imam pitanje vezano za ovaj bus . Kada je on nabavljen i da nije slučajno bio berlinski ?

EDIT : Hoće li biti još priča vezanih uz CTS ?

Ne znam, mada je najviše ovakvih i bilo po Berlinu pa je vrlo moguće...

A imam još dvije priče da objavim, što jesam vas to smorio? Tongue
Logged


Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #69 on: April 06, 2011, 11:01:08 »

Eee Dubster , imam pitanje vezano za ovaj bus . Kada je on nabavljen i da nije slučajno bio berlinski ?

EDIT : Hoće li biti još priča vezanih uz CTS ?

Ne znam, mada je najviše ovakvih i bilo po Berlinu pa je vrlo moguće...

A imam još dvije priče da objavim, što jesam vas to smorio? Tongue

Nee , nisi me smorio , nikako , baš volim takve priče Cheesy
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #70 on: April 06, 2011, 11:23:43 »

Za kraj sam ostavio historijat autobusa kroz CTS, naravno sa slikama i za kraj krajeva iz ove knjige - priča o dolasku prvih Neoplana 1996. godine - sa slikama Wink

Al to dok stignem, jer sad imam da učim, pa biće  to idućih dana Wink
Logged


Mihael_2646
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.417



« Reply #71 on: April 06, 2011, 11:32:57 »

Za kraj sam ostavio historijat autobusa kroz CTS, naravno sa slikama i za kraj krajeva iz ove knjige - priča o dolasku prvih Neoplana 1996. godine - sa slikama Wink

Al to dok stignem, jer sad imam da učim, pa biće  to idućih dana Wink

Važi , meni odgovara
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #72 on: April 06, 2011, 14:23:40 »

Ima li koja slika zglobnih plavih Ikarusa i crvenih MAN-ova SG240? i jesu li imali zglobne TAM-ove?
« Last Edit: April 06, 2011, 14:26:32 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Ins
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 379



« Reply #73 on: April 06, 2011, 14:39:16 »

Most nije bio zatvoren, vec srusen!  Wink

Kao i svi mostovi na Savi izmedju BiH i HR. Srusila ih JNA jos 1992, osim onog u Brodu koje je srusio HVO prilikom povlacenja iz Posavine krajem 1992.

Prvi je obnovljen Orasje-Zupanja krajem 2000.
Potom Samac a na kraju Brod


E Ins , znam da je bio srušen , stric mi je bio u HV  i sve mi to pričao , a i znam da je ga srušio HVO da se nemože prijeći u SB , jel tako ? Ja sam pitao dali je most bio srušen do 1998 , a bilo mi čudno da je tako kasno obnovljen , a znam da je na Šamcu radila skela stalno , jooj odošmo mi u OFF TOPIC . Wink
Hajd budi mi pozdravljen Smiley

Tako je.

Napravio sam gresku: most Orasje je obnovljen 1998.
Logged
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #74 on: April 06, 2011, 16:19:38 »

Ima li koja slika zglobnih plavih Ikarusa i crvenih MAN-ova SG240? i jesu li imali zglobne TAM-ove?

ako mislis na knjigu, nema Sad

a jedino gdje se spominju je možda vozni park koji je dat na kraju i koji imapreko 1000 voznih jedinica... to trenutno pravim i slažem pa će bit i to objavljeno Wink
Logged


Pages: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 22 queries.