bhbus.ba
November 24, 2024, 04:25:09 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16   Go Down
  Print  
Author Topic: Centrotrans - kroz historiju  (Read 89130 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #90 on: June 29, 2011, 22:53:32 »



« Last Edit: January 02, 2012, 23:02:39 by The_Dubster » Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #91 on: July 08, 2011, 20:37:43 »

U članku iz 1956. u "Oslobođenju" piše:

"Javni drumski saobraćaj predstavlja danas jednu od odnovnih poluga na kojoj se razvija narodna privreda. Bolje rečeno, javni drumski saobraćaj je “žila kucavica” u unutrašnjem privrednom mehanizmu zemlje. Od dobro organiziranog drumskog saobraćaja zavisi funkcionisanje niza službi u zemlji.
Organizovani drumski saobraćaj prije rata kod nas nije postojao. Tek poslije oslobođenja udareni su mu prvi temelji na taj način što se u većim mjestima Republike pristupilo formiranju posebnih saobraćajnih preduzeća, koja su se kasnije razvijala u veća samostalna preduzeća. U okviru snažnog privrednog i kulturnog procvata naše Republike nastalo je i transportno preduzeće “Udarnik” Sarajevo

Uzdigli se vlastitim snagama
Transportno preduzeće “Udarnik” Sarajevo formirano je  1951. godine, dakle prije nepunih 6 godina. Uslovi pod kojim je ono počelo da radi bili su veoma teški, jer je čitavu svoju poslovnu djelatnost počelo da radi sa svega x4? (ne vidi se ba najčistije) trofejna kamiona, od koji su samo 22 bila sposobna na učestvuju u prevozu. Prvih godina kolektiv je bio primoran da sa tako šarlikim voznim parkom cjelokupnu svoju djelatnost orjentiše samo na prevoz robe sa željezničke stanice. Vođen željom da razvije i usavrši svoju poslovnu djelatnost, kolektiv transportnog preduzeća “Udarnk” uspio je vlastitim snagama da se uzdigne za relativno kratko vrijeme i da već 1953. aktivnije  učestvuje u službi javnog drumskog saobraćaja.
Period snažnog razvitka
Od 1953. “Udarnik” se snažno razvija. Od preduzeća sa malim brojem trofejnih kamiona razvil ose najveće transportno preduzeće ove vrste u BiH. Teško bi bilo nabrojati sve rezultate koje je ovaj kolektiv postigao od svog osnutka. U tom periodu je “Udarnik” za obavljanje kvalitetnih usluga u službi javnog drumskog saobraćaja stekao puno priznanje i povjerenje svojih mušterija i putnika.
Dovoljno je iznijeti samo nekoliko pokazatelja koji će osvijetliti besprijekorno zalaganje ovog kolektiva, njegova napore i doprinos efikasnijem funkcionisanju javnog drumskog saobraćaja, čije su potrebe posljednih godina osjetno porasle. Prvenstveno treba istaći da je preduzeće “Udarnik” svoju poslovnu djelatnost proširilo do te mjere  da ono sa svojim voznim parkom  danas obavlja usluge u javnom drumskom saobraćaju i špediciji na  čitavoj teritoriji FNRJ. Počev od 1953., preduzeće postiže kontantan napredak. Iz godine u godinu nabavljana su nova i rentabilna vozila  sa kojima su rapidno rasli i pređeni kilometri. Sve to je uticalo na povećanje godišnjeg prometa. Izgleda nevjerovatno  da je od 1951. “Udarnik”  godišnji bruto promet povećao od 40 na 484 miliona, što znači da je za nepunih 6 godina bruto promet narastao za 12 puta.

Preuzimanje autobuskog saobraćaja

Unaprijeđujući svoju privrednu djelatnost i poslujući na principu rentabiliteta , transportno i špeditersko preduzeće “Udarnik” u Sarajevu još 1954. pristupilo je postepenom preuzimanju autobuskog saobraćaja. Od te godine je otvoreno 14 autobuskih linija i to:
1.   Sarajevo-Bijeljina
2.   Sarajevo-Zvornik
3.   Sarajevo-Srebrenica
4.   Sarajevo-Fojnica
5.   Sarajevo-Fojnica-Visoko
6.   Sarajevo-Kreševo
7.   Sarajevo-Travnik-Novi Travnik
8.   Sarajevo-Nevesinje
9.   Sarajevo-Kalinovik
10.   Sarajevo-Pljevlje
11.   Sarajevo-Srednje-Čevljanovići
12.   Sarajevo-Jahorina
13.   Sarajevo-Zvornik-Skelani
14.   Šekovići-Vlasenica-Zvornik
Koeficijent tehničke ispravnosti i iskorištavanje postojećeg autobuskog voznog parka u 1956. znatno su povećani, tako da je dosad registrovano preko 16 miliona putničkih kilometara, a prosjena dnevna kilometraža svih linija iznosila je preko 3000 km.

Teretni saobraćaj
Dio o kamionima sam preskočio

U jeku novih poduhvata

I ove godine “Udarnik” je učinio nekoliko krupnih poduhvata da bi još više proširio svoju poslovnu djelatnost i još aktivnije učestvovao u službi javnog drumskog saobraćaja. Nabavkom novih autobusa uspostaviće se nove linije u mjesecu maju i to:
Sarajevo-Beograd
Sarajevo-Dubrovnik
Sarajevo-Gacko i
Sarajevo-Vareš
Tako će još sredinom ove godine “Udarnik” sa ukupno 40 autobusa vršiti 18 linija, a prosječna dnevna kilometraža će iznositi 4330? (slabo se opet vidi).
Nabavkom 10 novih osobnih kola “Udarnik” je organizovao i taxi-službu, čime su u znatnoj mjeri poboljšani uslovi prevoza u gradskom saobraćaju. Postoje mogućnosti da se taxi-služba razvije u veći samostalni pogon koji bi bio u stanju da preuzme cjelokupni saobraćaj u gradskoj taxi-službi. Karakteristično je istaći da je preduzeće sva ova nova vozila nabavila uglavnom iz svojih sredstava, a manji dio preko kredita.
S obzirom na sve veće potrebe gradskog prevoza i pedicije, preduzeće razmatra mogućnost izgradnje novog javnog skladišta, dok je pitanje smještaja voznog parka još uvijek aktuelan problem, jer se oko 80% vozila nalazi pod vedrim nebom i time su izloženi upropaštavanju. I pored najbolje volje, preduzeće nije u mogućnosti da vlastitim sredstvima riješi ovaj problem. Ovo se može brzo i uspješno riješiti samo punim razumijevanjem i većom pomoći narodne vlasti."
« Last Edit: January 02, 2012, 21:28:54 by The_Dubster » Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #92 on: July 12, 2011, 17:41:19 »


« Last Edit: January 02, 2012, 23:10:40 by The_Dubster » Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #93 on: July 20, 2011, 22:20:50 »









« Last Edit: January 02, 2012, 23:17:41 by The_Dubster » Logged


NoName
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 120



« Reply #94 on: July 20, 2011, 22:58:08 »






Ovaj zadnji Mercedes 0303 je danas cini mi se u CTS Visoko jer su nedavno dobili ovako slicnog u ovoj shemi ili je to taj sad nezz nisam  ga upamtio u detalje
A ako je to taj onda  je u Visokom najbolji od svih Visockih autobusa Wink
« Last Edit: July 20, 2011, 22:59:57 by NoName » Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #95 on: July 20, 2011, 23:02:44 »

Hmmm ko zna, ovakav je jedan jedini, pa sad... Moguće da su ga prebacili iz glavne garaže u RJ Visoko, jer je u glavnu garažu stiglo par novih vozila... Ako stignes uslikaj ga il bar vidi na kojoj liniji vozi Wink
Logged


Mustafa YJM
VIP Član
Mehaničar
*
Offline Offline

Posts: 4.672



« Reply #96 on: July 20, 2011, 23:04:02 »

Taj MB 0303 VIP-ovac je nekad bio u vlasništvu Bayerna iz Minhena..
Logged

....od nas ne možete pobjeći, BHBus team Wink
NoName
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 120



« Reply #97 on: July 20, 2011, 23:06:52 »

Slikat cu ga cim mognem mozda sutra maksuz odem na AS Visoko i slikam
Ja sam cuo od radnika iz CTS i vido  ovakav li slican
 Nisam  ulazio unutra ali su mi rekli da na zadnjim sjedistima ima kao neki sto ili klupa nesto tako
A dole negdje je bio i krevet za spavanje
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #98 on: July 20, 2011, 23:09:28 »

onda je to taj Wink  taj je VIP verzija
Logged


NoName
Pješak
*
Offline Offline

Posts: 120



« Reply #99 on: July 20, 2011, 23:12:23 »

I slike ce biti uskoro Wink
Logged

The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #100 on: July 21, 2011, 22:34:57 »

Evo jedan zanimljiv članak


« Last Edit: January 02, 2012, 22:47:52 by The_Dubster » Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #101 on: July 21, 2011, 22:35:50 »






i jedna slika napravljena na putu Sarajevo-Mostar
« Last Edit: January 02, 2012, 22:52:09 by The_Dubster » Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #102 on: July 22, 2011, 21:14:31 »



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #103 on: July 26, 2011, 21:26:17 »








« Last Edit: January 02, 2012, 22:55:12 by The_Dubster » Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #104 on: July 27, 2011, 10:29:37 »

« Last Edit: January 02, 2012, 23:01:35 by The_Dubster » Logged


Pages: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 16   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 21 queries.