The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #120 on: January 22, 2012, 11:27:25 » |
|
autobaza s početka '90
|
|
|
Logged
|
|
|
|
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
Offline
Posts: 21.112
|
|
« Reply #121 on: March 29, 2012, 10:56:39 » |
|
Nećkao sam se gdje sa ovom slikom, al evo neka je ovdje
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #125 on: October 09, 2012, 10:50:11 » |
|
Najvjerovatnije na liniji za Hrasnicu, preko aerodroma, početkom 1995
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #126 on: October 09, 2012, 17:14:36 » |
|
Jako jako dirljiva prica, da suzu pustis svega ima....primjetio sam posebno ponasanje Neoplana, slicno odma po zavrsetku rata Neoplan je pod povoljnim uvjetima i bez velikih garancija banaka prodavao vozila Panturistu, i drugim firmama u HR koji i poslije 15 i vise jos uvijek voze. Malo rizicno ali sve je uredno placeno, danas su druga vremena najdamo se boljem sutra
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #127 on: October 09, 2012, 17:29:05 » |
|
Nakon rata Špedicijaturist Bugojno je kupila dva SANOSA i jednu harmoniku IKARUS IK 160 od Centrotransa. Može li iko pretpostaviti koji su gbr. mogli biti.
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #128 on: October 09, 2012, 18:19:23 » |
|
taj ikarus je najvjerovatnije bio plave boje,nisu imali puno tih vozila a gb se ne mogu sjetiti.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #129 on: October 09, 2012, 19:03:31 » |
|
Standardna plava boja Ikarusa, prikolica imala jedna vrata, bile tapacirane klupe.
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #130 on: October 09, 2012, 19:24:35 » |
|
ti ikarusi su radili poslije rata pretezno sarajevo-kakanj
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mirza
|
|
« Reply #131 on: October 09, 2012, 19:25:18 » |
|
Ovaj je u Bugojno stigao krajem 1998.
|
|
|
Logged
|
TOVARNA AVTOMOBILOV IN MOTORJEV
|
|
|
9398
Pješak
Offline
Posts: 44
|
|
« Reply #132 on: October 18, 2012, 21:50:20 » |
|
Pošto sam smorio sa tekstom, evo i slika naravno Kako je moguće da je ova slika iz 1969. godine? Koliko ja znam, ovakav model se počeo proizvoditi sedamdesetih?
|
|
« Last Edit: October 18, 2012, 21:53:39 by 9398 »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #133 on: October 18, 2012, 22:24:56 » |
|
To je iz Centrotransove monografije.
Ako gledamo datum nastanka fotografije, ona je sigurno nastala 80-tih ili u drugoj polovini 70-tih, a 1969 je počela era Sanosa u Centrotransu koja je trajala više od 20 godina.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #134 on: January 19, 2013, 10:31:48 » |
|
Zna li neko dali je Centrotrans radio na nekoj gradskoj liniji u ratu? (osim Hrasnice i Prevoza djece). Pitam jer su u ratu bili jači sa zglobovima. Imali su nekoliko zglobnih Sanosa i Ikarusa.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|