Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #90 on: September 11, 2011, 14:30:32 » |
|
Naravno, slažem se. Ali imam utisak, bilo da je MAN, Mercedes, Volvo ili bilo šta drugi, kako u GRAS-u, tako i u GSP-u posle nekog vremena zbog “adekvatnog” održavanje počinje da se raspada :/
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #91 on: September 11, 2011, 14:38:40 » |
|
Najviše me oduševljavaju ova modernizovana vrata u odnosu na Sarajevske. Sjedalice su kao u IK 201 Sarajevo. Uf tej sam sada vidio i klimu. to je extra
nema ovdje šta za oduševiti. Ovi autobusi ne valjaju i nece nikad ni valjati. Za par godina od sarajevskih IK 206 nece biti nista. O IK 201 da i ne govorimo. To su autobusi koji su "sklepani s brda s dola". Prednji kraj je lagan tako da se ljulja ko čamac zadnji kraj je loše riješen treutak nepažnje te dijeli da ne zakačiš asfalt zadnjim krajem jer se neprestano ljulja.O unutrašnjosti da i ne govorimo. Kod nekih sarajevskih pod je vec počeo da propada i sl...u glavnom pouzdano znam da su sarajevski placeni oko 175 000 eura plus kamate od leasinga....Za te pare mogli su se kupiti mnogo mnogo bolji autobusi. Iskreno se nadam da ovo smece nikada vise nece doci u Sarajevo. Ma jesu kante, ali lijepo izgledaju, ali još ljepše izgledaju man lions city ili mb citaro nove genercije tu se slažemo. Volim više i ja ova naša 4 zglobna classica nego svih onih 15 ikarusa ik 206.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #92 on: September 11, 2011, 17:17:21 » |
|
Nije mi za utjehu.... bolje je kupiti 8 kvalitetnih MANova nego 15 nekvalitetnih Ikarbusa Izvinite što ću malo biti nepristojan. Ima onaj vic koji završava sa: Fata je fata, al' dvaput je dvaput. Nikako nebi bilo bolje da je nabavljeno 8 ili 10 MAN-ova umjesto 15 Ikarbusa, jedino 15 MAN-ova umjesto 15 Ikarbusa. Znaš da nam je daj šta daš i to što prije! Inače ja bi najradije volio SOR, jer teško se može naći jeftinije a pouzdanije vozilo, a i SOR-ova ružnoća je stvar prošlosti. Odosmo u OT @Aleksandre: Mislim da je ipak u GRAS-u prije 5 godina bilo bolje održavanje nego u GSP-u, ali sad smo tu 1:1.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #93 on: September 11, 2011, 17:30:12 » |
|
Najviše me oduševljavaju ova modernizovana vrata u odnosu na Sarajevske. Sjedalice su kao u IK 201 Sarajevo. Uf tej sam sada vidio i klimu. to je extra
Meni se isto sviđaju vrata, i držači vrata su bolje urađeni u odnosu na naše koji su počeli hrđati poslije pola godine. sviđa mi se novi izgled naprijed i pozadi (s tim da je "Lasta" insistirala na starom braniku, pa je kod njih stari izgled naprijed). Najviše mi se sviđaju nove harmonike, koje dosta kvalitetnije djeluju nego kod naših IK-206 i GSP-ovih IK-218N kad su bili novi. Sviđa mi se i LED osvijetnjenje unutrašnjosti kod novih IK-103.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #94 on: September 11, 2011, 18:13:28 » |
|
drug "fata je data al dvaput je dvaput" međutim šta ti znači to dvaput kad je poslije godinu dana jedan IK 206 izbacen, kada je pitanje dana kada ce biti izbaceno jos najmanje 5 jer problem s grijanjem se ne rjesava a griju se 415, 416, 418, 427, ....to se s MANovima nije desavalo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
SIKIIIIIdo
Kondukter
Offline
Posts: 574
|
|
« Reply #95 on: September 13, 2011, 17:34:34 » |
|
Nije ni cudo kakve sve krseve voze po Beogradu vrlo je tesko u jednom gradu od 2 miliona stanovnika ostavariti da bude sve novo! jer i promet putnika na dnevnom nivou veliki dosta, dosta veci nego u ostalim gradovima bivse yug. tako da bus u bg bude kratko vrijeme nov!!!
|
|
« Last Edit: September 13, 2011, 17:36:43 by SIKIIIIIdo »
|
Logged
|
|
|
|
blokovi
Pješak
Offline
Posts: 25
|
|
« Reply #96 on: September 16, 2011, 18:39:30 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
blokovi
Pješak
Offline
Posts: 25
|
|
« Reply #97 on: September 16, 2011, 18:41:19 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
blokovi
Pješak
Offline
Posts: 25
|
|
« Reply #98 on: September 16, 2011, 18:43:18 » |
|
Evo od mene slike MANa Japanske donacije,autobus je odlican,vuce samo tako,nisu neke slike obzirom da se vozac jako zurio,bice slika uskoro.Inace koliko sam cuo planira se nabavka Liaza na CNG za gsp pogon "Karaburma".U pitanju je nabavka 25 komada.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #99 on: September 16, 2011, 18:44:52 » |
|
Samo druže kad stavljaš slike, stavi više slika u jedan post.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
blokovi
Pješak
Offline
Posts: 25
|
|
« Reply #100 on: September 16, 2011, 18:46:25 » |
|
Ako moze da mi se objasni kako,jer se bojim da nesto ne zeznem.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Adin_Zne
|
|
« Reply #101 on: September 16, 2011, 18:49:09 » |
|
Pa kad odeš na odgovor, u polje gdje staviš jedan link, stavi više, npr. 5.
|
|
|
Logged
|
Neoplan VIP Class
|
|
|
blokovi
Pješak
Offline
Posts: 25
|
|
« Reply #102 on: September 16, 2011, 18:52:45 » |
|
Hvala puno pozdrav
|
|
|
Logged
|
|
|
|
blokovi
Pješak
Offline
Posts: 25
|
|
« Reply #103 on: September 16, 2011, 19:01:28 » |
|
Meni se liaz nikada nije ni svidjao,dizajn zastareo samo tako,mogao se Djilas isprsiti za MAZ203 koji je lepsi od ovog tenka Cheesy
|
|
« Last Edit: September 17, 2011, 20:55:50 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #104 on: September 16, 2011, 19:27:24 » |
|
Ako moze da mi se objasni kako,jer se bojim da nesto ne zeznem.
Nemaš se šta druže bojati, i ako zezneš samo se javi meni ili nekome drugom od moderatora i ispravit ćemo grešku po kratkom postupku. Moraš probati, moraš pokušati, da bi se naučio, niko nije rođen naučen, naravno kada se uči, desi se ponekad i greška, ali ne brini, tolerantni smo mi, rješimo sve, samo nam se obratiš kada imaš neki problem...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|