Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #15 on: December 11, 2010, 20:04:33 » |
|
Za par dana će se pojaviti na ulicama novi IK-218N Avancity naručeni od strane privatnog prevoznika Veolia Transport. Kako neki izvori govore, autobusi su skoro gotovi, a radi se o modelu koji je napravljen zajedno sa Bredommenarini. Zanimljivo je da Ikarbus i dalje proizvodi takve autobuse, iako ga je preuzeo VDL Bus & Coach, mada to ništa nije sigurno. Slika iz fabrike iz Novembra Izvor:Novosti.rs Ovde se bolje vidi o kom modelu se radi: Pored planirane kupovine 250 autobusa od Ikarbusa i planirane obnove voznog parka privatnih prevoznika kako bi učestvovali na tenderu za dodelu licenca sledeće godine, u Beograd na proleće treba da pristigne prvi od 30 naručenih tramvaja od španskog CAF-a. Crtež modela http://www.caf.net/ingles/productos/proyecto.php?cod=4&id=635&sec=desc
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleks_BGD
Pješak
Offline
Posts: 145
|
|
« Reply #16 on: December 20, 2010, 19:41:03 » |
|
Magyar Járműtechnikai Zrt model:MJT D02-21D
Da dodam da ovaj Madjar koristi kompletnu MAN mehaniku tako da i nije tako los kao sto izgleda.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #17 on: January 17, 2011, 02:15:39 » |
|
Evo malo bolje slike rusa. Autobus je 2005. godište
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #18 on: January 17, 2011, 15:21:21 » |
|
a kako je ruzan ovaj rus, isto ko da je 85 godiste, a sto se tice ovog ikarbusa i ovog trama , predobro izgledaju ! pogotovo tramvaji, nadamo se ovdje prvim slikama tih tramvaja kada dodju ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #19 on: January 22, 2011, 22:09:51 » |
|
Taj autobus je još i malo doteran za Evropsko tržište i sa Euro3 motorom, što je i bio minimum da bi ih uvezli u Srbiju, za neke delove Rusije se i dalje proizvodi kao ovakav, što mu je original dizajn: Ovo mu je naslednik, niskopodni fotobus.msk.ru Evo još jedan, ovaj put iz 2007. Evo kako nov izgleda sa sajta proizvođača: Inače, ovi Ikarbusi su isporučeni Veoliji Litas iz Požarevca, a ne Veoliji Luv Beograd, tako da će tamo voziti. Naše Ikarbuse su i oni kupovali, međutim prema komentarima, njima se autobus uopšte ne sviđa i tvrde ako su njihovi mnogo lepši Naravno, morali su i šoferku da mu podele, to je po ruskim standardima
|
|
« Last Edit: January 22, 2011, 22:20:01 by Aleksandar »
|
Logged
|
|
|
|
apmo
Pješak
Offline
Posts: 81
|
|
« Reply #20 on: January 22, 2011, 22:38:06 » |
|
Ne znaš koji je ružniji.. Mislim da bi i ukrajinci i srbi i bjeloruslije i rusi trebali zatvoriti svoje bus fabrike jer znaju napraviti samo rugobe na cestama...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #21 on: January 22, 2011, 23:07:52 » |
|
Poslednji je italijanski dizajn by BredaMenariniBus nije Srpski. I raniji, prethodno postavljen model. Mada mislim da je VDL Bus & Coaches ipak najgori što se dizana tiče i LiAZ ima više smisla.
|
|
« Last Edit: January 22, 2011, 23:12:04 by Aleksandar »
|
Logged
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #22 on: January 22, 2011, 23:24:44 » |
|
Kada smo kod trolejbusa, kažu da su svih 83 trolejbusa stigli u Beograd. Postoje špekulacije da će ih biti 99, a isto se spominje da je deo poklon R.Belorusije glavnom gradu Srbije Uskoro će početi seča starih modela, video sam predloge da se deo donira Sarajevu ili nekom drugom gradu, jer sko bude stiglo 99 iseći će i trolejbuse iz 2003.
|
|
« Last Edit: January 22, 2011, 23:26:16 by Aleksandar »
|
Logged
|
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #24 on: March 06, 2011, 06:29:30 » |
|
na prvi pogled ne izgleda uopste lose ovaj novi Lastin Ikarbus, a vrijeme ce pokazati kakav je on u svakodnevnoj upotrebi ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #25 on: March 06, 2011, 12:12:15 » |
|
na prvi pogled ne izgleda uopste lose ovaj novi Lastin Ikarbus, a vrijeme ce pokazati kakav je on u svakodnevnoj upotrebi ...
Ja uvek kažem,što izdrži beogradsku gužvu,to je dobar autobus!A Ikarbusi su se dobro pokazali u Beogradu.
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #26 on: March 06, 2011, 12:16:39 » |
|
Što se tiče beogradske N serije,ona je definitivno loša.Ne zbog Ikarbusa,već zbog politike,pošto se ona umešala u poslovanje te fabrike.Kada je Grad Beograd naručio 100 autobusa tipa IK-112N i IK-218N,bili su izbori za gradonačelnika.Požurivali su Ikarbus da u što kraćem roku napravi tih 100 autobusa.45 solo,IK-112N i 65 zglobnih IK-218N.Kada je neki kupac određivao rokove Mercedesu ili MAN-u?Nikada.
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
suikar
Putnik
Offline
Posts: 321
|
|
« Reply #27 on: March 06, 2011, 12:34:21 » |
|
|
|
|
Logged
|
Veliki fan Ikarbusa.
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #28 on: March 06, 2011, 12:37:03 » |
|
Najviše me oduševljavaju ova modernizovana vrata u odnosu na Sarajevske. Sjedalice su kao u IK 201 Sarajevo. Uf tej sam sada vidio i klimu. to je extra
|
|
« Last Edit: March 06, 2011, 12:38:46 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #29 on: March 12, 2011, 18:38:15 » |
|
Novi Neobus Trolejbus, Banjica
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|