Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #45 on: May 07, 2011, 01:39:42 » |
|
Hvala. Tramvaj je stigao: Počeli su preostale starije trole da farbaju u crveno, deluje pomalo drečavo. Tri brata Ikarbus (Volvo/Hess) Japanac Ikarbus IK-218N Ikarbus IK-201
|
|
|
Logged
|
|
|
|
bagzi
Pješak
Offline
Posts: 2
|
|
« Reply #46 on: May 11, 2011, 10:25:33 » |
|
by bagzi
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #47 on: May 13, 2011, 01:16:20 » |
|
FAP Lepa slika. Evo još nekih mojih.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #48 on: May 13, 2011, 10:33:01 » |
|
Ova druga ti je prejaka Aleksandar...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #49 on: May 13, 2011, 19:43:10 » |
|
Kako je samo lijepa ova šema bojenja. Kad bi gras imao ovakvu grad bi bio ljepši.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #50 on: May 14, 2011, 10:51:57 » |
|
Da, ništa pretjerano, u jednu ruku klasično, ali daje fin efekata u svakome slučaju...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #51 on: May 18, 2011, 15:14:58 » |
|
Ova druga ti je prejaka Aleksandar...
Hvala Iz Blica
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Amar
Administrator
Glavni Mehaničar
Offline
Posts: 7.100
|
|
« Reply #52 on: May 18, 2011, 16:45:12 » |
|
Uhhh prejak tramvaj definitivno ... ludilo pravo... Svaka čast Beogradu na ovoj prinovi !
|
|
|
Logged
|
|
|
|
kilometar
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 771
|
|
« Reply #53 on: June 11, 2011, 16:37:07 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #54 on: June 11, 2011, 20:30:08 » |
|
FAP Lepa slika. Evo još nekih mojih. ovo je IK ? Imas li slucajno slika unutrasnjosti vozila?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #55 on: June 19, 2011, 14:58:27 » |
|
ovo je IK ? Imas li slucajno slika unutrasnjosti vozila? Redizajnirani IK-103
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #56 on: June 19, 2011, 15:32:00 » |
|
ovo jeste ik 103 ali po licenci bredamenarini busa. Postoje i ik 206 i ik 218 i ik 107 sa redizajniranom maskom
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #57 on: June 21, 2011, 17:57:31 » |
|
Evo moje recenzije. MAZ-BIK 103. Autobus je napravljen u Kragujevcu u saradnji sa beloruskim proizvođačem MAZ. Vulović, vlasnik proizvodnog pogona, tvrdi da se u Evropi ne može naći povoljnije Euro 5 vozilo opremljeno klimom, a uz to i niskopodno. Poseduje Cummins ISB 6.7 Euro 5 (mislim da je dizelaš, jer nema gore rezervoare) Kokpit standardan mazov, malo drugačiji volan. Ima i razglas, koji funkcioniše Salon Sa spoljašnje strane kod srednjih vrata postoji taster za vezu sa vozačem. Zadnja stena
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #58 on: June 21, 2011, 18:38:29 » |
|
Prednji dio bi mogao proći kada bi špferšajbna i linijska oznaka bili iz jednog dijela. "Cockpit" izuzetno staromodan ali u svakom slučaju moderniji od od cockpita na IK 206 odnosno Ik 103. Salon bi takođe mogao proći klasično urađeno ništa specijalno ali ipak ima jedna zamjerka a to su ove hvataljke krovnih otvora koje su izgleda namjenjene samoubicama za vjesanje. Vrata ni u kom slučajnu ne mogu proci jer su stakla pričvršćena staromodnom metodom koja je davno prevazidjena. Sjedišta su definitivno jako jako loše rješena.Zadnji dio (ako izuzmemo stop svjetla) je "posuđen" od gradskog Neoplana osim ove "roštiljske rešetke" s lijeve strane.. Što se tiče motora nemam neko iskustvo sa Cumminsom iako moram priznati da ih ugradjuju u "sve i svašta"...možda je to politika proboja na tržište. I da retrovizori bi morali biti barem malo moderniji... U glavnom sve u svemu "koliko para toliko muzike"..u svakom slučaju dajem im prednost u odnosu na King long, ping pong i ostale "žutokljunce"
|
|
« Last Edit: June 21, 2011, 18:41:12 by transformers »
|
Logged
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #59 on: June 21, 2011, 19:12:34 » |
|
Fino si primetio, ne samo da je zadnji deo Neoplanov, već je ceo autobus zapravo Neoplan N4016, zajedno sa samoubilačkim hvataljkama Sedišta i ostale džiža-bidže su deo pogodbe sa naručiocom, jer je proizvođaču svejedno koja će ugraditi. Ova su definitivno neka domaća, ali svakako bolja od "tobogana" koja je Ikarbus ugrađivao. Kokpit, ima više varijanti, čak i ona naprednija sa novijih ikarbusa, solarisa, ali sve to poskupljuje. Generalno taj stariji model je jedino jedan prevoznik u Beogradu naručio, ostali naručuju 203, kod koga je nedostatak sa prednjom stenom izmenjen. rade u CNG ili dizel varijatni.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|