man 464
|
|
« Reply #420 on: March 04, 2013, 00:09:56 » |
|
Ovo sa prednjom maskom je pokušaj da se od zaobljenog avancitiya napravi kockasti avancity. Ne znam samo šta će im ovaj sivi dio vodoravno... Bolje da su masku napravili iz više segmenata da ako se ošteti može lakše dio zamjeniti. Nazad je ok, dobar dizajn, ali naprijed baš i ne. Ako je MAN šasija mora valjat, vidjećemo kako će se pokazat. Neka samo kopiraju MAN i na dobrom su putu.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #421 on: March 04, 2013, 00:31:01 » |
|
Bilo je boljih predloga za prednji dizajn, ali direktorova je zadnja.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #422 on: March 04, 2013, 23:19:53 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #424 on: March 05, 2013, 23:14:50 » |
|
Meni je ranija kabina vozača bila nešto lepša. Čini mi se da ovaj ekran koji su ovi iz BusPlusa postavili smetati vozačima, to su mogli bolje uklopiti. Sedišta se i meni čine plastičnim, videćemo kad izađe u saobraćaj, inače ovaj je sada duži 18.75m, za razliku od prethodnog koji je bio 18m. Sad ćemo imati priliku da uporedimo Solaris vs Ikarbus u istim eksploatacionim uslovima
|
|
|
Logged
|
|
|
|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #425 on: March 06, 2013, 00:45:09 » |
|
Nisu naveli motore i mjenjace u obadva koji dolaze, Solaris je ok firma opet, pored dvije firme koje su tu oni kupuju 200 komada sa vana, to dirigira onaj koji placa.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
becks89
Putnik
Offline
Posts: 183
|
|
« Reply #426 on: March 06, 2013, 21:00:17 » |
|
Uz IK-218M dolazi EEV motor MAN D2066 LUH 48, sa 320KS Dok uz Solarisa dolazi DAFov neki sa 330ks, ali o tome više ako i kada se potpiše ugovor, jer u tom slučaju dobijam specifikaciju od Solarisa, tj. specifikaciju busa iz ugovora
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Dragan61
Pješak
Offline
Posts: 42
|
|
« Reply #427 on: March 13, 2013, 17:33:14 » |
|
|
|
« Last Edit: March 24, 2013, 12:30:02 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
Dragan61
Pješak
Offline
Posts: 42
|
|
« Reply #428 on: March 19, 2013, 00:20:36 » |
|
Totalni raspad i fijasko o novim Ikarbus-Manovima za Beograd,jedan umalo banderu nije pokupio na Novom Beogradu.Strasno :roll:
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Dragan61
Pješak
Offline
Posts: 42
|
|
« Reply #429 on: March 24, 2013, 01:57:52 » |
|
Samo da javim da se Beograd polako oprasta od starih dobrih Ikarusa IK1XX serije,nazalost doslo je vreme za povlacenje,koliko god meni bilo krivo.Stvarno mi je zao,kad vidim legende uz koje sam odrastao i uzivao u voznji.Preostalo je jos 1 IK161 garazni broj 412,proizveden 1994te godine,2 IK166 garazni brojevi 1080 i 1082 proizvedeni 1992 godine,2 IK102 garazni brojevi 237 i 239 iz 1991 godine i 1 IK111 garazni broj 706 takodje iz 1991 godine.Ako bog da,a dace neki ce od njih u Muzej u Beogradu,jer ti autobusi nisu zasluzili da se seku,ima sacuvan jedan Sanos S115 iz 1987 godine 228 garazni broj,1 Ikarus iz 1989 garazni broj 298,uskoro ce tu doci nesto od ovih,a to ce verovatno biti 1082 i 706.Kad bi samo negde nasli MAN SU ili SG bilo gde po Srbiji napio bi se....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #430 on: March 25, 2013, 00:53:15 » |
|
Totalni raspad i fijasko o novim Ikarbus-Manovima za Beograd,jedan umalo banderu nije pokupio na Novom Beogradu.Strasno :roll:
Što?Šta se desilo?Ne valjaju ili?
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Dragan61
Pješak
Offline
Posts: 42
|
|
« Reply #431 on: March 25, 2013, 15:14:57 » |
|
Pre svega su jako malog kapaciteta,ima previse mesta za sedenje sto za Beogradske uslove nije dobro,drugo vec su poceli da struzu harmonikom o asfalt,sto zbog losih puteva u Beogradu,sto zbog jako lose zavrsne obrade,isprobao sam i deo kod motora tu je nesto bolja situacija,ali recimo krug na zglobu je katastrofalno uradjen,vec pocinje da se uvija ka dole.Jedini je spas da se broj sedista u novim zglobnim autobusima prepolovi,ili da se narucuju autobusi sa motorom izmedju I i II vrata,to bi za Beogradske uslove bilo idealno...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #432 on: March 25, 2013, 15:40:40 » |
|
To za raspored sjedišta i ne mora biti toliko loše. Možda će ostaviti kojeg putnika više na stanici, ali zato će autobus biti malo manje opterećen.
Ono što sam čitao na drugom forumu je da lupa pod u zglobu, da prokišnjavaju zbog čega su bili vraćeni u fabriku na doradu pa neki opet prokišnjavaju, problemi sa vratima itd...
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #433 on: March 25, 2013, 21:38:41 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #434 on: March 25, 2013, 21:39:44 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|