bhbus.ba
November 25, 2024, 00:08:38 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 39   Go Down
  Print  
Author Topic: JGP Beograd, Srbija  (Read 168132 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #360 on: September 18, 2012, 20:03:43 »

uz puno uvažavanje ovaj više liči na "mrkog medu" nego na studoša
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #361 on: September 21, 2012, 13:04:42 »

BusPlus android aplikacija

Zvaničnu BusPlus aplikaciju za Android OS možete besplatno preuzeti na Google Play marketu na sledećem linku: BusPlus android aplikacija.


Prva zvanična BusPlus aplikacija sa logotipom BusPlus-a omogućava Vam da putem svog mobilnog telefona dobijete informacije o linijama javnog prevoza u Beogradu i stanicama u odnosu na Vašu trenutnu lokaciju. Aplikacija takođe omogućava brzu pretragu željenih stanica i linija i njihovo lociranje na mapi grada, a prikazuje i položaje vozila u saobraćaju za izabrane linije ili sve linije koje nailaze na određenu stanicu. Na taj način je putniku omogućeno praćenje vozila u saobraćaju u realnom vremenu. Preuzimanje aplikacije je besplatno.



Nakon instaliranja aplikacije potrebno je da je pokrenete i unesete aktivacioni kod koji ćete dobiti putem sms poruke. Pri korišćenju aplikacije, mogu Vam biti naplaćeni troškovi prenosa podataka mrežnog operatera.



Info: http://www.busplus.rs/
Logged
The_Dubster
Vozač Autobusa
********
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #362 on: September 21, 2012, 21:28:12 »

čovječe, kad se sjetim Sarajeva... Roll Eyes
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #363 on: October 01, 2012, 22:46:00 »

Jesu li vam kombiji došli i ima li slika?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #364 on: October 27, 2012, 01:52:37 »

Jesu, još tada u roku. Nisam ih slikao, ali ništa posebno, koriste ih za prevoz dece.

Blic, 26.10.2012.
Autor: Marko Tašković

[size=85]GRAD UZALUD POKUŠAVA DA SPASE PROIZVOĐAČA AUTOBUSA[/size]
[size=150]"Ikarbus" nije ispunio uslove tendera u GSP[/size]

Rezultati tendera GSP "Beograd" za kupovinu 180 autobusa biće poznati u novembru, ali je ova javna nabavka već sad obnarodovala i sukob uprave "Ikarbusa" sa gradom



Menadžment ovog proizvođača autobusa podneo je žalbu Agenciji za javne nabavke, navodeći da je "skandalozno" da se posao od 65,5 miliona evra daje stranim kompanijama, ali u Gradskoj upravi ističu da su svi uslovi tendera u skladu sa zakonom i zahtevima Evropske banke za obnovu i razvoj koja i kreditira kupovinu autobusa. Osim toga, u gradu optužuju upravu "Ikarbusa" da ne poštuje ugovorene rokove i odbija saradnju sa GSP-om. Agencija za javne nabavke saopštila je prošle nedelje da je ponude na tenderu podnelo sedam kompanija, a dva proizvođača, "Russian Buses-GAZ Group" iz Rusije i domaći "Ikarbus" nisu dostavili nikakvu dokumentaciju, pa ni ponuđenu cenu. Preostalih pet ponuda stiglo je iz inostranstva i trenutno ih Komisija pregleda, nakon čega će ih sa predlogom ocena dostaviti u EBRD, odakle se ceo proces nadgleda. Inače, nabavka 180 novih autobusa predstavlja deo projekta o kupovini ukupno 400 autobusa za GSP vrednosti 130,5 miliona evra. Polovina od te sume biće obezbeđena iz kredita EBRD, dok se druga polovina finansira iz budžeta grada.

U "Ikarbusu" smatraju da je tender "nejasan, netransparentan, u suprotnosti sa Zakonom o javnim nabavkama i pravilima EBRD".

   - Tenderom su propisani strogi finansijski uslovi kao što je, recimo, da ponuđač mora u poslednjih pet godina imati tri ugovora od po 15 miliona evra, što ne može da ispuni nijedna domaća firma. Neverovatno je da jedinom domaćem proizvođaču čija vozila čine čak 80 odsto voznog parka GSP "Beograd" praktično nije dozvoljeno da uđe u ovakav projekat - kaže Aleksandar Vićentić, generalni direktor "Ikarbusa".

U Gradskoj upravi ističu da su uslovi tendera u skladu sa zahtevima EBRD i navode više razloga zbog čega su odnosi Grada i "Ikarbusa" narušeni.

   - Grad je od "Ikarbusa" ove godine kupio 25 autobusa, a ugovorio je isporuku još 32 do kraja godine. MEđutim, autobuse ćemo dobiti tek na proleće, što će GSP-u napraviti ozbiljne probleme ove zime. Najveću cenu će, nažalost, platiti Beograđani. U želji da pomogne "Ikarbusu", grad je preduzeću garantovao kupovinu autobusa i u sledećoj godini. Poučeni najnovijim iskustvom, tražili smo da ih proizvedu u roku koji se definiše ugovorom. Oni su to odbili. Takođe, želeli smo da ih pripojimo GSP "Beograd" jer bi tako imali garantovan posao, a menadžment je i to odbio - ističu u Gradskoj upravi.

U gradu posebno zameraju generalnom direktoru "Ikarbusa" na visini zaarade.

   - Aleksandar Vićentić je sebi dao platu od 220.000 dinara, što je duplo više nego što ima generalni direktor GSP-a, iako upravo zahvaljujući tom preduzeću i Beogradu preživljavaju. Nastojaćemo da im i dalje pomažemo, ali nikako ne na štetu građana koji te autobuse treba da koriste - kažu u Gradskoj upravi. Vićentić nije želeo da govori o plati, navodeći d aje o tome odlučivao Upravni odbor "Ikarbusa".

Quote
Autobusi stižu u februaru
Ponude na tenderu uputili su indijska kompanija "Ašok Lejland", češki "Iveko Irisbus", poljski "Solaris", nemački "MAN" i švedska "Volvo bus korporacija". Ponuđači su bili dužni da dostave detaljne podatke o tehničkim karakteristikama vozila, broju proizvedenih vozila u prethodnih pet godina, dokaze o spremnosti da ih proizvedu i isporuče, kao i cene rezervnih delova i očekivanu potrošnju goriva. Najniža cena vozila nije jedini kriterijum na osnovu koga se može kvalifikovati isplativost ponude. Komisija ne može da donese konačnu odluku bez saglasnosti EBRD. Autobusi bi trebalo da budu isporučeni u februaru 2013. godine.
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #365 on: October 27, 2012, 01:59:32 »

Evo da prenesem i insajdersku informaciju sa GSP foruma:

quote="nikoleta"]Teк сада видим да сам ову информацију пропустила да пренесем на форум.
У складу са договором између Града (Оснивача) и ЈКП ГСП „Београд“, поред тренутне набавке 180 нових зглобних аутобуса градског типа (за које ће уговор са добављачем бити потписан до 1. новембра, према плану активности набавке), од ЕБРД-а је затражена и сагласност за куповину још 80 соло аутобуса градског типа на ЦНГ погон. Такође је договорена и хитна набавка возила за саобраћајни погон „Космај“, који ће добити 30 нових аутобуса на ЦНГ погон у наредних годину дана, а почетком наредне године (у јануару) је планирано да буде испоручено 10 аутобуса за овај погон, у склопу хитних мера за обнову возног парка „Космаја“. У току је припрема пред расписивање тендера за набавку 10 аутобуса за погон „Космај“, путем финансијског лизинга (за сада је објављен претходни распис у „Службеном гласнику РС“).

Такође, за потребе СП „Уговорени превоз и унутрашњи транспорт“, биће расписан тендер за набавку једног вучног возила, односно камиона, а уз поменуто возило ће бити расписан тендер за набавку раоника за чишћење снега и посипача соли, тако да ће овај камион у зимском периоду имати и додатну функцију - чистача снега. У првом тромесечју 2013. године планирано је и расписивање тендера за набавку 5 комби возила такође за потребе овог погона.[/quote]
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=80&start=1300

Dosta novih autobusa, skoro 300 će biti sam sledeće godine. Prema nekim informacijama, MAN će dobiti posao za Beograd.
Logged
Semir
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.701



« Reply #366 on: October 28, 2012, 01:38:19 »

Beobus



Tranvajski prevoz

Logged

Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #367 on: October 28, 2012, 15:12:22 »

IK-201 (2002) remontovani u Ikarbusu

http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=7&t=20&start=1150
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #368 on: October 28, 2012, 15:19:43 »

Dobar remont....  Wink

I mi u Sarajevu smo počeli sređivat naše iz 2005 godine.. 400 i 402 nisu još sređeni, ali se šminkanje smiješi 402-ki, a 401 i 403 su poprilično fini. 404 je u fazi polurashoda kako stvari stoje.....
« Last Edit: October 28, 2012, 15:28:03 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #369 on: October 28, 2012, 15:26:44 »

Naši 401 i 403 su ofarbani, i možda su im još nešto radili, ali čisto sumnjam da se to može zvati remontom.

Ovaj je full remontovan u Ikarbusu. Zamjenjen i lim i svjetlosne grupe i harmonika i još dosta toga...
« Last Edit: October 28, 2012, 15:28:19 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #370 on: October 28, 2012, 15:27:14 »

Ja, ja...

Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #371 on: October 28, 2012, 16:23:52 »

Evo jedna moja, novi Ikar na kaldrmi Smiley
Logged
Aleksandar
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 180


« Reply #372 on: October 31, 2012, 22:55:24 »

Logged
damir fido
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 2.350



« Reply #373 on: December 28, 2012, 02:16:54 »

Izvinjavam se na lošim slikama al nije moglo bolje.I naš auto u pokretu i bus u pokretu i tmurno vrijeme pa je duza ekspozicija a na koju se ne moze uticati na mob.















Logged
damir fido
VIP Član
Vodič puta
*
Offline Offline

Posts: 2.350



« Reply #374 on: December 28, 2012, 02:19:43 »











Logged
Pages: 1 ... 23 24 [25] 26 27 ... 39   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.048 seconds with 21 queries.