Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #345 on: August 31, 2012, 16:50:25 » |
|
Da, radili su turistički autobusi. Posle "velikog štrajka" uvedeni su privatnici, koji su na linije slali šta su imali, preko polovnih autobusa iz Evrope, do turističkih, prigradskih i sl. Pre toga je čak bila ispomoć, pa je su iz unutrašnjosti sva veća transportna preduzeća slala po jedan autobus. Kada su uveni privatnici, nije bilo integrisanog tarifnog sistema. Počela je ludost na ulicama i takmičenje na ulicama. Privatni prevoznici su sami kreirali linije i cene, trkali se sa tramvajima. Malo slika iz tog perioda 2005. je konačno uveden red uvođenjem ITS-a i tendera, kao i uslova da sva vozila moraju biti nova, Euro3 itd.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #346 on: August 31, 2012, 21:55:21 » |
|
GSP je dobio prinovu od 20 minibuseva marke Iveco
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #348 on: August 31, 2012, 22:53:10 » |
|
Nema još, juče ili danas stigli. 31. avgust je bio rok zbog đaka koje će verovatno prevoziti na "D" linijama od 3. septembra.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #349 on: September 05, 2012, 21:34:39 » |
|
Dok ne bude odobren kredit za nabavku 400 autobusa, GSP Beograd, je putem finansijskog lizinga naručio od Ikarbusa još 32 zglobna autobusa. Ovaj put će biti drugačiji koncept od dosadašnjeg. Izgleda da se napušta Ikarbusova samonoseća karoserija koja je rađena po uzoru na Volvo-Hess (IK-218.3 slika http://desmond.imageshack.us/Himg134/scaled.php?server=134&filename=img1360apd9.jpg&res=landing) i prelazi se na original MAN šasiju. Uz to će dođi do određenog redizajna. Videćemo na kraju šta će ispasti. Ideja je da se napravi kooperacija Ikarbus-MAN, koja je i ranije postojala proizvodnjom autobusa MAN 890, kod nas IK-5, koji se odlično pokazao Ikar(b)us IK-5 MAN 890
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #351 on: September 05, 2012, 22:05:54 » |
|
Ja mislim da su još od modela iz 80-tih bile samonoseće.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #352 on: September 05, 2012, 22:14:32 » |
|
Ako je to istina da nisu original MAN šasije,onda je smiješno kako neko telali kako je to sve komplet MAN. Razlika se po mnogo čemu osjeti. Evidentno je da naša vozila nisu goli MAN.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #353 on: September 05, 2012, 22:42:25 » |
|
Naravno da nisu MAN šasije, sve su to samonoseće karoserije made by Ikarbus, čak i niskopodni imaju njihove samonoseće karoserije. IK-201 nije ništa drugo no redizajnirani IK-16x i to je išlo IK-166->IK-167->IK-201 IK-16x IK-167 IK-201 (prvi, prototip)
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #354 on: September 05, 2012, 22:45:29 » |
|
Ako je to istina da nisu original MAN šasije,onda je smiješno kako neko telali kako je to sve komplet MAN. Razlika se po mnogo čemu osjeti. Evidentno je da naša vozila nisu goli MAN. MAN je motor, a nikad u životu nisam čuo da je MAN šasija kod IK-201, i 206.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #355 on: September 05, 2012, 22:46:28 » |
|
Neću ja da mene neko pogrešno shvati,ali postoje face koje doslovno tvrde da je vozilo MAN,samo što ima naljepnicu na sebi Ikarbus. I hajde se ti ubjeđuj...ne govorim za ovaj forum,ali na drugim mjestima. Faktički komplet vozilo po licenci urađeno. Ne pratim autobuse,ali se nadam da će sa ovom promjenom kvalitet Ikarbusa dići na veći nivo,u svakom slučaju.
|
|
« Last Edit: September 05, 2012, 22:49:26 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Aleksandar
Putnik
Offline
Posts: 180
|
|
« Reply #356 on: September 05, 2012, 23:08:09 » |
|
Dok mi o Ikarbusu, objavljen tender za nabavku prve ture autobusa (180 komada). Po uslovima tendera EBRD-a, Ikarbus izgleda neće moći da učestvuje: Procurement of 180 new low-floor articulated city type buses This Invitation for tenders follows the General Procurement Notice for Project of renewal of bus fleet in Belgrade, which was published on the EBRD website, Procurement Notices ( www.ebrd.com ) on May 9th 2012. City Transport Company „Beograd“ hereinafter referred to as “the Purchaser”, has applied for the loan from the European Bank for Reconstruction and Development (the Bank) for the supply of low-floor articulated city buses. The Purchaser now invites sealed tenders from Suppliers for the following contract to be funded from part of the proceeds of the loan: Procurement of new 180 low-floor articulated city buses. The City Transport Company authorised the Agency for Public Procurement of the City of Belgrade to procure buses on behalf of the Purchaser. Tendering for contracts that are to be financed with the proceeds of a loan from the Bank is open to firms from any country. To be qualified for the award of a contract, tenderers must satisfy the following minimum criteria: Satisfactory level of production and delivery of 400 buses over the past 5 years or experience as a supplier in at least 3 (three) contracts in the last 5 (five) years, each with a value of at least EUR 15 million, of which at least one contract outside of the country of the manufacturer that have been successfully and substantially completed, and similar goods that were offered; Shall demonstrate access to or availability of liquid assets, unencumbered real assets, lines of credit and other financial resources other than advance payments under the contract, with the minimum amount of EUR 5 million; Shall have minimum average annual turnover of EUR 20,000,000 calculated as total certified payments for contracts in progress or completed in the last 5 (five) years. The deadline for the supply of buses should not exceed 30 weeks from receipt of advance payment. Tender documents may be obtained from the office at the address below upon payment of a non-refundable fee of 10,000 RSD or equivalent amount in Euros. For payments in Dinars, GSP “Beograd” account number is: 290-11568-68. http://www.ebrd.com/pages/workingwithus/procurement/notices/project/120831aUslovi tendera na srpskom objavljeni i na sajtu GSP-a http://www.gsp.rs/tenderi1.htm#EBRD_44014
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #357 on: September 06, 2012, 06:56:46 » |
|
Neću ja da mene neko pogrešno shvati,ali postoje face koje doslovno tvrde da je vozilo MAN,samo što ima naljepnicu na sebi Ikarbus. I hajde se ti ubjeđuj...ne govorim za ovaj forum,ali na drugim mjestima. Faktički komplet vozilo po licenci urađeno. Ne pratim autobuse,ali se nadam da će sa ovom promjenom kvalitet Ikarbusa dići na veći nivo,u svakom slučaju. u pravu si ti ima idiota ali ti koji tako misle nemaju pojma to se zna, međutim tu priču je neko svjesno "proturio" da bi se opravdao za kupovinu Ikarbusovih krševa za visoku cijenu. Kada su naručeni Safet Brodarac je išao tamo da vidi o kakvim vozilima se radi i čovjek po povratku rekao da to ne valja ništa te da ce s njima biti velikih problema. Što se tiče MANa tu je samo motor i ništa drugo
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #358 on: September 18, 2012, 19:54:35 » |
|
http://www.avaz.ba/globus/region/policija-u-beogradu-pretukla-studenta-iz-crne-goreNa You Tubeu se danas pojavio snimak na kojem se vidi kako komunalna policija u Srbiji tuče putnika koji je odbio da napusti autobus.
Kako javlja Blic.rs žrtva je crnogorski student koji je krenuo na ispit, i koji je odbio da izađe iz autobusa na zahtjev komunalne policije, budući da nije imao kartu.
Sve dogodilo jutros oko 8 sati na autobuskom stajalištu u Krnjači, priča sagovornik pomenutih srbijanskih novina.
- Ušao sam u autobus i vidio Bus plus kontrolore koji su tu svakoga dana. Prepirali su se s njim jer nije htio da napusti autobus. Žurio je na ispit, pa im je nudio da uzmu njegovu ličnu kartu, ali su oni rekli da ne mogu da ka kazne jer je strani državljanin i pozvali su komunalnu policiju. Komunalci su utrčali kao da su specijalna antiteroristička jedinica, krenuli da ga muštraju, priča autor snimka.
Prema njegovim riječima, putnik je i njima pokušao da objasni da je iz Crne Gore, da žuri na ispit, da će im ostaviti ličnu kartu i kasnije se vratiti po nju. Međutim, oni su pokušali da ga nasilno izbace iz vozila, iako im putnik, ni na jedan način nije fizički prijetio niti ih psovao. Jednostavno je pružao pasivan otpor, kao što se na snimku i vidi.
Pretučeni putnik je sve ovo potvrdio za "Novi magazin", i kaže da planira da podnese krivičnu prijavu protiv policajca koji ga je tukao.
- To se dogodilo jutros kada sam pretrčao iz jednog autobusa u drugi i tada nisam imao više kredita na Bus plus kartici. Ponudio sam ličnu kartu da mi pišu kaznu, ali oni to nisu htjeli. Komunalni policajci su insistirali da izađem iz autobusa, a ja iz principa to nisam htio. Onda kada su počeli da mi zavrću ruku i da me udaraju pesnicom u stomak nije bilo šanse da izađem jer je onda proradio i inat. Već sam kontaktirao advokata i ovaj što me je udarao biće sigurno krivično gonjen - kaže putnik D.C. za "Novi Magazin".
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #359 on: September 18, 2012, 20:01:11 » |
|
Brutalna kontrola karata....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|