Nenad_KM
Kondukter
Offline
Posts: 981
|
|
« Reply #45 on: October 30, 2011, 18:29:54 » |
|
Nije samo do blokade.. u Niš ekspresu ima vozilo koje ima euro 2 MAN ali je vozač raskačio pa može negde i brže(Radio je redovno za Beč) ali on čovek ne tera preko ograničenja da ne bi trošio više goriva a iz firme mu daju dovoljno novca za gorivo da ode i da se vrati nekom normalnom brzinom..
|
|
|
Logged
|
Nibus 400.22 GB 523
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #46 on: October 30, 2011, 18:34:31 » |
|
Nije samo do blokade.. u Niš ekspresu ima vozilo koje ima euro 2 MAN ali je vozač raskačio pa može negde i brže(Radio je redovno za Beč) ali on čovek ne tera preko ograničenja da ne bi trošio više goriva a iz firme mu daju dovoljno novca za gorivo da ode i da se vrati nekom normalnom brzinom..
Živ mi bio šta je "raskačio"?'
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Nenad_KM
Kondukter
Offline
Posts: 981
|
|
« Reply #47 on: October 30, 2011, 18:58:26 » |
|
Nije samo do blokade.. u Niš ekspresu ima vozilo koje ima euro 2 MAN ali je vozač raskačio pa može negde i brže(Radio je redovno za Beč) ali on čovek ne tera preko ograničenja da ne bi trošio više goriva a iz firme mu daju dovoljno novca za gorivo da ode i da se vrati nekom normalnom brzinom..
Živ mi bio šta je "raskačio"?' Tako mi kažemo skinuo blokadu.. Pošto na MAN-u euro 2 i euro 3 u expresu su limitirani na 105 km/h, a Mečke i MAN-ovi euro 1 nisu uopšte limitirani..
|
|
|
Logged
|
Nibus 400.22 GB 523
|
|
|
dreiachser
Putnik
Offline
Posts: 496
|
|
« Reply #48 on: October 30, 2011, 19:03:42 » |
|
Ovaj Filip Reisen uvijek vozi ovako i to ne samo na autoputu već i magistralom (ukoliko je ravna).....i to sa prilično starim autobusom za takve egzibicije.
A inače, kad sam išao za Beograd na autoputu nas je samo tako oduvala Setra 217 HDH Habib Tours koja je išla iz Njemačke. Išla je najmanje 130 km/h i ja se stvarno pitam kako smiju u jednoj Njemačkoj riskirati sa vozilom bez blokade.
Smiju zato što kroz Njemačku skoro da i nema saobracajnih kontrola. Na autoputu kroz Njemačku možeš bukvalno voziti koliko ti auto može ići. Samo nemoj ugrožavati ostale učesnike u saobraćaju i neće te nikada zaustaviti. kroz Austriju je stvar puno drugačija ali ni jedni ni drugi ti neće gledati blokadu ako ti je tahograf traka ispravna. AKo uoče nepravilnosti na tahograf traci onda si naje*ao...onda ti gledaju i blokadu pa ti još i tu kaznu "prilijepe" itd itd Ne bi se baš složio, to vrijedi za automobile. Zamisli spržiš bus 130-140 km/h i pri tome pretekneš sobraćajce u civilnom vozilu, i ne znaš. Oni ja mislim očima ne bi vjerovali i vjerovatno više nikad ne bi sjeo za volan autobusa u Njemačkoj
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #49 on: October 30, 2011, 20:00:25 » |
|
Ovaj Filip Reisen uvijek vozi ovako i to ne samo na autoputu već i magistralom (ukoliko je ravna).....i to sa prilično starim autobusom za takve egzibicije.
A inače, kad sam išao za Beograd na autoputu nas je samo tako oduvala Setra 217 HDH Habib Tours koja je išla iz Njemačke. Išla je najmanje 130 km/h i ja se stvarno pitam kako smiju u jednoj Njemačkoj riskirati sa vozilom bez blokade.
Smiju zato što kroz Njemačku skoro da i nema saobracajnih kontrola. Na autoputu kroz Njemačku možeš bukvalno voziti koliko ti auto može ići. Samo nemoj ugrožavati ostale učesnike u saobraćaju i neće te nikada zaustaviti. kroz Austriju je stvar puno drugačija ali ni jedni ni drugi ti neće gledati blokadu ako ti je tahograf traka ispravna. AKo uoče nepravilnosti na tahograf traci onda si naje*ao...onda ti gledaju i blokadu pa ti još i tu kaznu "prilijepe" itd itd Ne bi se baš složio, to vrijedi za automobile. Zamisli spržiš bus 130-140 km/h i pri tome pretekneš sobraćajce u civilnom vozilu, i ne znaš. Oni ja mislim očima ne bi vjerovali i vjerovatno više nikad ne bi sjeo za volan autobusa u Njemačkoj nisi me razumio kako treba nisam ni mislio da mozes autobus voziti tom brzinom za NJemačku ali u svakom slučaju te nece zaustaviti tako često kao što je to slučaj u Austriji, francuskoj ili Belgiji. Tamo ćete zaustaviti taman da vozis 90 km/h autoputem ako im se učiniš sumnjiv. Onda još jedna olakšavajuća okolnost je nepostojanje radarskih kamera tako da i kroz NJemačku imaš hazardera koji rizikuju. Da se razumijemo. Kad te zaustavi radarska kontrola a ti voziš autobus oni imaju pravo tražiti ti tahograf trake unazad 7 dana. Čak i da si vozio propisno u trenutnku zaustavljanja imaju ti pravo pisati kaznu zato što si npr prekjuče kroz Italiju ili gdje već vozio preko ograničenja...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Nenad_KM
Kondukter
Offline
Posts: 981
|
|
« Reply #50 on: October 30, 2011, 23:49:44 » |
|
U Niše ekspresu neki vozači zbog milicije taho listić čuvaju i po 6 meseci(moj ujak) inače u glavnommesec dana bi trebalo..
|
|
|
Logged
|
Nibus 400.22 GB 523
|
|
|
Saško
Kondukter
Offline
Posts: 551
|
|
« Reply #51 on: January 30, 2012, 20:41:24 » |
|
Moj ćale na auto put vozi nekih 90-95 km/h od kako važi novi zakon a ranije je terao i 110-120 km/h ali prošla su ta vremena Sad presretači na svaki kilometar
|
|
|
Logged
|
Niška Banja topla voda za Nišlije živa zgoda
|
|
|
allen_A
Kondukter
Offline
Posts: 675
|
|
« Reply #52 on: January 30, 2012, 22:22:25 » |
|
Ovaj Filip Reisen uvijek vozi ovako i to ne samo na autoputu već i magistralom (ukoliko je ravna).....i to sa prilično starim autobusom za takve egzibicije.
A inače, kad sam išao za Beograd na autoputu nas je samo tako oduvala Setra 217 HDH Habib Tours koja je išla iz Njemačke. Išla je najmanje 130 km/h i ja se stvarno pitam kako smiju u jednoj Njemačkoj riskirati sa vozilom bez blokade.
Smiju zato što kroz Njemačku skoro da i nema saobracajnih kontrola. Na autoputu kroz Njemačku možeš bukvalno voziti koliko ti auto može ići. Samo nemoj ugrožavati ostale učesnike u saobraćaju i neće te nikada zaustaviti. kroz Austriju je stvar puno drugačija ali ni jedni ni drugi ti neće gledati blokadu ako ti je tahograf traka ispravna. AKo uoče nepravilnosti na tahograf traci onda si naje*ao...onda ti gledaju i blokadu pa ti još i tu kaznu "prilijepe" itd itd Ne bi se baš složio, to vrijedi za automobile. Zamisli spržiš bus 130-140 km/h i pri tome pretekneš sobraćajce u civilnom vozilu, i ne znaš. Oni ja mislim očima ne bi vjerovali i vjerovatno više nikad ne bi sjeo za volan autobusa u Njemačkoj nisi me razumio kako treba nisam ni mislio da mozes autobus voziti tom brzinom za NJemačku ali u svakom slučaju te nece zaustaviti tako često kao što je to slučaj u Austriji, francuskoj ili Belgiji. Tamo ćete zaustaviti taman da vozis 90 km/h autoputem ako im se učiniš sumnjiv. Onda još jedna olakšavajuća okolnost je nepostojanje radarskih kamera tako da i kroz NJemačku imaš hazardera koji rizikuju. Da se razumijemo. Kad te zaustavi radarska kontrola a ti voziš autobus oni imaju pravo tražiti ti tahograf trake unazad 7 dana. Čak i da si vozio propisno u trenutnku zaustavljanja imaju ti pravo pisati kaznu zato što si npr prekjuče kroz Italiju ili gdje već vozio preko ograničenja... Mislim da su ta pravila mjenjana sto se tice tahograf listica, pa ti mogu traziti 28 dana unazad tahograf listice kao i potvrde o odmaranjima vozaca prije voznje ako idu u krajnost.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
archy
Putnik
Offline
Posts: 204
|
|
« Reply #53 on: January 31, 2012, 14:06:35 » |
|
Koliko sam upućen u DE 100 je standard...s tolerancijom 3 posto,znači 103km/h...preko je moguće očekivat belaj od strane zna se koga...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
SIKIIIIIdo
Kondukter
Offline
Posts: 574
|
|
« Reply #54 on: January 31, 2012, 16:46:22 » |
|
prije par veceri sam vozio iz pravca dervente prema doboju, setra 215 hd nepoznatog vlasnika koliko sam vidio je na nekim dijelovima prelazila i preko 100, a magistralni put je u pitanju..što i nije bas uredu..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
mody_kick
VIP Član
Kondukter
Offline
Posts: 824
|
|
« Reply #55 on: February 26, 2012, 22:29:03 » |
|
Prevescu jedan zanimljiv clanak iz Setrinog magazina br. 48 : "Brze nego sto je dozvoljeno" Bilo je to 1981. godine, kada je potpuno nova Setra S 215 HU trebala biti prebacena iz Spanije za Njemacku. Vozilo je bilo sa motorom od 310 KS , ZF mjenjacem sa sest brzina i vecim medjuosovinskim razmakom. Vozac autobusa koji je vozio autobus u Njemacku, odmah je bio fasciniran njegovom tehnikom i neopisivim osjecajem tokom voznje. Sa zadovoljstvom je uzivao tokom voznje, tako da je na autoputu stisnuo gas do poda i zaboravio na sve oko sebe. Njemacka policija, medjutim, bila je manje odusevljena i nije mogla vjerovati svojim ocima kada je autobus prosao brzinom od 156 km/h. Helikopter je bio na kraju potreban da vozaca probudi iz vozackog sna. Ovu voznju vjerojatno vozac nikada nece zaboraviti. Cak i danas, svako ko je ikada sjeo za volan Setre, vjerojatno se isto osjeca kao i ovaj vozac.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
The_Dubster
|
|
« Reply #57 on: February 26, 2012, 23:09:12 » |
|
Mene više zanima kakva je tu 215 HU?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #58 on: February 26, 2012, 23:26:26 » |
|
malo mi je to nestvarno 156km/h, da je 130 pa hajd to i moze postici, neznam kako su mu to lezajevi podnijeli na tolikim okretajima radilice jer inace su predvidjeni za njihovu maximalnu brzinu kad okruzi sat i dodje negdje do iglice oko130 - 140 km/h ali 156 prosto za nepovjeravat ali eto ako pise tako u clanku mozda i jeste. Setra cini cudo sa MB motorom ne treba da ti bude nestvarno jer nije ovo jedinstven slučaj. Ja sam išao kroz Italiju 125km/h kada je pored mene prohujao Spaceliner kao luksuzno vozilo....ima tih slučajeva kada ljudi hoće da "testiraju" mogućnosti vozila iako nisam pristalica ovih stvari pogotovo sa putnicima...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
tomo
|
|
« Reply #59 on: February 26, 2012, 23:48:38 » |
|
Potpuno si u pravu transformers... Nije toliki problem postići brzinu, problem je uspjeti se pravovremeno zaustaviti...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|