|
svicer
Putnik
Offline
Posts: 154
|
|
« Reply #106 on: April 15, 2013, 19:36:51 » |
|
Koliko je kinez tezak, dali ima mogucnost strategije zamjena brzina, jerbo mozese urediti premapiranje.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
asmir centro tours
Pješak
Offline
Posts: 116
|
|
« Reply #107 on: April 16, 2013, 13:43:39 » |
|
mogu kinezi i vise povuci, ali ih vozaci saltaju na manjim obrtajima, zbog toga sto imaju lose mjenjace pa se tesko saltaju na vecem broju obrtaja, kad se budete sljedeci put vozili u nekom kinezu poslusajte malo motor pa ce te i sami vidjeti.
|
|
|
Logged
|
mercedes - benz king in each class
|
|
|
|
asmir centro tours
Pješak
Offline
Posts: 116
|
|
« Reply #109 on: April 16, 2013, 23:01:28 » |
|
mislio sam da je rijec o klasicnom
|
|
|
Logged
|
mercedes - benz king in each class
|
|
|
Samardzic
|
|
« Reply #110 on: July 29, 2013, 23:45:55 » |
|
Isao sam ja sa kinezom 130, i mogu Vam reci da ide super, to je 6-ta brzina, sa 210 HP
|
|
|
Logged
|
|
|
|
makljen1123
|
|
« Reply #111 on: December 21, 2013, 01:39:32 » |
|
U razgovoru sa dosta vozaca, najvise nesreca se desilo onda kad su bili najopusteniji kad su vozili 40-50 ili 60 km/h. Po njihovim rijecima, covjek je tada " dosta mrtviji i slabije reagira", a prilikom vecih brzina, vozac je uvijek napet, i spreman da reagira. Prica mi jedan vozac kako je on imao 5 nesreca u koje je on 3 bio kriv, za volanom je vec 35 godina, nijednom od te 3 nesrece nije vozio vise od 65 km/h .. A inace je lahak na gasu ..
Velika većina vozača koji voze dugolinijski prevoz voze brzo. Pogotovo noću. Znaju put napamet, ni ne misle na vožnju (takvi su mi najbolji, koji nesvjesno pređu X kilometara - profi vozači će znati na šta mislim). Kad smo išli na more, vozači su vozili ko da su reli vozili Popovo polje (Ljubinje - Trebinje), dva ujutru, ne prođe pet auta, šta ti sad imaš "njanjat", to samo pratiš put i voziš Al' sad da ga na pravcu nabijaš 110-120 to nije baš za pohvalu.
|
|
« Last Edit: December 21, 2013, 12:44:46 by makljen1123 »
|
Logged
|
Setra S 417 HDH !!!
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #112 on: April 19, 2014, 09:55:15 » |
|
Ja kada sam isao sa BEXovom 411HD za Budvu nismo cijelim putem nismo isli ispod 80km/h sve do "spustanja" za Budvu, a kada smo prestizali isli smo do blokade. Uz brda smo bez problema isli ravno 80km/h. Kasnije sam sa Lalatovicevom 215HD Isao iz Budve do Bara stalno 60-70-80-60 I tako sve redom. Jednom-dvaput kada je vozac prestizao "nabio" je stotku. Sa SunLongom smo isli 115km/h autoputem za Sarajevo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #114 on: April 19, 2014, 13:42:09 » |
|
Ništa pretjerano jer je nedavno bio u garazi i sve su mu radili. Mogu reci da sam imao ugođaj u SunLongu kao u rozom Citylineru od Jelinka samo sto je slabija zvucna izolacija.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
makljen1123
|
|
« Reply #115 on: September 09, 2014, 22:45:15 » |
|
Kasnije sam sa Lalatovicevom 215HD Isao iz Budve do Bara stalno 60-70-80-60 i tako sve redom.
Ne znam jel neka razlika, ali mi sa HDH smo išli 50-60-70, čak smo na većim krivinama išli 45, pa i 40 km/h. Ipak je S 315 HDH viša od HD (i još je k tome troosovinac, pa je visine kao 317) nije baš lako toliku visinu kontrolisati u krivinama.
|
|
|
Logged
|
Setra S 417 HDH !!!
|
|
|
borislav
Kondukter
Offline
Posts: 740
|
|
« Reply #116 on: September 10, 2014, 00:54:34 » |
|
zato zbog visine ima pratecu osovinu koja kod 317 hdh zbog duzine mota a sto se tice 315 hdh ne znam.lakse i bolje je voziti hdh nego hd zbog boljeg lezanja u krivinama i stabilnosti..
|
|
|
Logged
|
SETRA THE BEST
|
|
|
the hicme
|
|
« Reply #117 on: September 10, 2014, 13:48:45 » |
|
To je sve do vozača, ovaj kod mene je bio legenda
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Setra Top Class
Kondukter
Offline
Posts: 577
|
|
« Reply #119 on: September 10, 2014, 20:40:52 » |
|
Nema veze sto je visocija, stabilnija je sa 3 osovine, a i kod 315 se prateca mota..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|