bhbus.ba
November 22, 2024, 17:52:07 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 383309 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #225 on: January 02, 2012, 14:20:40 »

Eh evo zbog čega su možda povučeni Lejlandi?



također, godina je 1967.


Vezani postovi:
Moguće jer sam čuo da su povučeni 1968, dakle već iduće godine.

onda je ova nesreća definitivno imala svoje posljedice i na njihove povlačenje, ako ne direktno, sigurno se spominjala kad se vijećalo ZA ili PROTIV

Vjerovatno je nesreća bila glavni razlog ali ima i niz drugih.
-Sama nesreća.
-(ovo lupam) Smanjen broj putnika u dotičnim autobusima zbog straha nakon nesreće.
-Konfiguracija autobusa, gdje je bio neophodan kondukter, što povećava troškove.
-Potrošnja goriva koja je bila dosta  više od ostalih autobusa
-Starost vozila 16-18 godina (do rata je rijetko koje vozilo doživljavalo te godine).

i svako malo se pričalo da su inače došli sa popriličnom kilometražom a da su po Sarajevu svi nabrali minimalno po milion, a sjećam se da je pisalo da je jedan imao i 2 milion km...
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #226 on: January 02, 2012, 14:25:51 »

GRAS je imao i svoju taxi/expres službu










Vezani postovi
TAM 2000 u Kombibus izvedbi.
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #227 on: January 02, 2012, 14:26:47 »

Za ljubitelje voznih redova - redovi vožnje na sarajevska izletišta 1967/68






Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #228 on: January 02, 2012, 14:31:15 »

evo nešto iz zlatnog doba GRASa, članci i slike su iz 1968.













Vezani postovi:
Nisam znao za ove FAP-ove G100
Jeli bilo kakvih članaka o FAP-ovima G80? Oni su stigli negdje u to vrijeme.

Spominju se još neki busevi iz FAPa te neke Dubrave, pa sad...
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #229 on: January 02, 2012, 14:37:47 »

kalendar u "Oslobođenju" za 1969. godinu je bio sa ovom slikom Smiley


evo i jos lijepih vijesti iz "zlatnog doba"










Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #230 on: January 02, 2012, 14:38:26 »

gdje su zavrsili vašingtonci? isječeni?

i kad se prestalo sa praksom konduktera u tramvajima?

Došao sam do nekih podataka.
1966 godine je uveden sistem VVN (Vozač vrši naplatu) na linijama prema Ilidži dok je na linijama 1 i 2 zadržan kondukter. Za liniju 5 nisam siguran, ali mislim da je "VVN".

1974/75 tramvaja na linijama 1 i 2 konduktera mjenja sistem S(Samouplata), što znači da putnik ubacuje sitan novac u kasu kod vozača.

u decembru 1977 uvodi se sistem P što znači da su u vozilima postavljeni poništači kod prvih i zadnjih vrata, a kasnije kod trodjelnih tramvaja postavljeni su i kod srednjih vrata. tada je uvedena jedinstvena cijena u gradskoj zoni.

2000 su u tramvajima stare poništače (koji su se zadržali u trolejbusima) zamjenili elektronski magnetni sa većim mogućnostima.

sad su mi jasna i ta slova koja sam viđao na slikama starijih tramvaja...

A zamisli sad koliko je stepen samosvjesnosti i odgovornosti bio kod građana Sarajeva 70-ih kad se tako radilo, a vidi sad...

Već 80-tih su počeli problemi sa švercerima. U drugoj polovini 80-tih je bilo dosta putnika bez karte (oko 70-80 hiljada dnevno.) 1988 i 89 su bile dosta krizne godine za GRAS koji je tih godina poslovao u minusu, i morala se povećati naplata po svaku cijenu. Odlučeno je da pored 120 revizora u kontrolu ide 200 radnika i 60 rukovodilaca uključujući novog direktora Ibrahima Jusufranića, mimo radnog vremena. Rezultat je bio 30% veća naplata što je za efekat dalo da GRAS počne poslovati s mjesečnim dobitkom od 500 milijardi dinara umjesto gubitka od 2000 milijardi dinara.
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #231 on: January 02, 2012, 14:42:04 »








Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #232 on: January 02, 2012, 14:43:48 »




Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #233 on: January 02, 2012, 14:49:38 »

evo članak povodom godišnjice. "Oslobođenje" 1970.






Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #234 on: January 02, 2012, 14:50:04 »

i zadnji članak u ovoj seriji

*




Vezani postovi:
Dubster, Svaka čast! Valjalo je sve to pregledati i posložiti.

Nadam se da će jednog dana biti nastavak. Wink

e da imam na raspolaganju još nekih 20-tak dana mogao bih obaviti i ostalo negdje do rata, al... al et bolje išta nego ništa Cheesy
Nadam se da sam i ovako malo doprinio temi zanimljivim člancima Cheesy
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #235 on: January 03, 2012, 11:55:32 »

Još tri sličice otrgnute od zaborava Cheesy




Logged


Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #236 on: January 03, 2012, 12:16:13 »

Ima li neko članak iz oslobođenja "Nismo odustali od trolejbusa za Vogošću" (2009 ili 2010) Tu je bio priložen i jedan manji članak iz 1985 kad je postavljana Kontakt mreža prema Vogošći.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #237 on: January 10, 2012, 20:36:02 »





Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #238 on: January 10, 2012, 21:06:07 »

Unutrašnjost praškog ČKD T2 zalutala u knjigu Sarajevski tramvaj. Imaju i još jednu sliku iz praške remize.

Neznam odkud to u GRAS-ovoj arhivi.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #239 on: January 11, 2012, 00:46:52 »

Ima tih slika još u fotoarhivi, ali ja nisam obratila pažnju na unutrašnjost pomenutog tramvaja.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Pages: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 23 queries.