bhbus.ba
November 22, 2024, 23:18:05 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 383588 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #210 on: January 02, 2012, 13:20:49 »

Riječ-dvije o gradnji nove (današnje) remize, makar ne izgleda baš kao i prvobitna maketa






Vezani postovi:
Kako su to bila sretna vremena.Imali ljudi entuzijazam da razviju GP i to su ostvarivali.Ali danas je to sve drugačije.
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #211 on: January 02, 2012, 13:28:56 »

Da popratimo sta je dalje bilo sa Lejlandima




Neko je pisao na forumu da žičara nikad nije dobro poslovala, pa evo i potvrde





Vezani postovi:
To se pisalo na grasovom facebooku.
1961: 510.570 putnika i tad je zadnji put žičara poslovala u plusu
1962: 260.644 putnika. osjetan pad ali 80-tih bi rekli "dobra godina"
1963: 489.161 putnika. dosta putnika ali opet minus.

1980-tih je bilo ovako:

1980 220.000
1981 260.000
1982 210.000
1983 276.000
1984 274.000
1985 246.000
1986 225.000 a onda krajem godine kreću problemi. od 5 zatvaranja 3 su  bila od '86-'89
1987 167.000
1988 162.000
1989 159.230 Istekao predviđeni vijek žičare, zbog tehničkih problema dozvoljen rad sa malim kapacitetom.

Pred rat je karta za žičaru bila ko 2 autobuske karte (po današnjem oko 3 Marke) a u svijetu su dosta skuplje, najčešće oko 15 KM a neke na egzotičnim lokacijama dostižu i velike iznose po 30-40 EUR. 

Ja mislim da u buduće grasovim korisnicima koji imaju kupone treba ponuditi vožnju po niskoj cijeni, recimo 4-5 maraka, isto tako naći neko riješenje za domaće  ljude koji nemaju grasove kupone a često bi išli gore a redovna puna cijena da bude najmajne 10-12 maraka pa nek stranci i dijasporci plaćaju.

Sorry za mali off topic
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #212 on: January 02, 2012, 13:32:08 »












A izgleda da su Lejlandi bili baš povoljna opcija
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #213 on: January 02, 2012, 13:37:54 »

Evo nešto i o PCC tramvajima




Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #214 on: January 02, 2012, 13:44:10 »











Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #215 on: January 02, 2012, 13:49:44 »




prvo najava


a onda i sa riječi na djela Cheesy



Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #216 on: January 02, 2012, 13:52:32 »

Jedno mišljenje običnog putnika






Sarajevski hobi Tongue

Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #217 on: January 02, 2012, 13:55:38 »

Evo novine koja je uvedena 1965, a ostala do danas




Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #218 on: January 02, 2012, 13:57:43 »

Evo i nesto iz 1966.





Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #219 on: January 02, 2012, 13:59:26 »

i evo jako važnog događaja - radi se o 1966. godini



Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #220 on: January 02, 2012, 14:01:19 »

Prva vijest za 1967. i nije bila tako dobra



Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #221 on: January 02, 2012, 14:04:34 »

evo kako su se Sarajlije navadile na "džabni" prevoz hahahaha Tongue





Vezani postovi:
Danas ne treba akcija džabnog prevoza, danas se 50% ljudi, siguran sam, šverca!
Mislim da bi nam danas dobro došli ovi t3yu da ih pretvorimo u b3 prikolice i kvačimo za ove sadašnje k2yu, pa da imamo ogromne tramvaje kao i što u beču voze garniture sastavljene od e1 tipa i c4 ili c3 prikolica.

Loš je potez što su ih rashodovali sa manje od 15 godina starosti. Znamo da je vijek tramvaja 35-40 godina.
 zavisno od kvaliteta i održavanja mogu dogurati i do 50, 60 pa i više godina u redovnom saobraćaju.

Eno naši "Bečlije" su stari 49 godina, pa šta im fali.

Mislim da bi nam danas dobro došli ovi t3yu da ih pretvorimo u b3 prikolice i kvačimo za ove sadašnje k2yu, pa da imamo ogromne tramvaje kao i što u beču voze garniture sastavljene od e1 tipa i c4 ili c3 prikolica.
Dobro bi nam došlo da su sačuvane prikolice c1 pa da se kače za sadašnje Bečlije tipa E.

T3YU su imali instalaciju za spajanje sa B3 ili sa drugim T3YU koji bi radio kao prikolica, ali K2YU nemaju priključke za vuču prikolica. Mogu oni šlepati drugi tramvaj, ali nemogu imati kontrolu nad svjetlima i vratima.

Ako pogledaš na T3YU vidjećeš da oni ispod prednje i zadnje šajbe imaju jedan mali poklopac a ispod tog poklopca se nalaze priključci za kontrolu svjetala i vrata i to se uveže kablom.

Da i c1 prikolice bi nam dobro došle. Samo ne znam da li bi bile kmpatibilne jer se za tip e i e1 kače u beču prikolice c3 i c4 novije generacije ?
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #222 on: January 02, 2012, 14:12:00 »

autor: Troler
Radi se o g.b.120 na testiranjima u Pragu



Izvor: www.transphoto.ru a vjerovatno je u pitanju sken iz neke Tatrine monografije
Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #223 on: January 02, 2012, 14:15:37 »

Evo vam onda jos clanaka iz 1967. u vezi ovih tramvaja











Logged


The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #224 on: January 02, 2012, 14:18:27 »







Logged


Pages: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.032 seconds with 23 queries.