evo kako su se Sarajlije navadile na "džabni" prevoz hahahaha
Vezani postovi:
Danas ne treba akcija džabnog prevoza, danas se 50% ljudi, siguran sam, šverca!
Mislim da bi nam danas dobro došli ovi t3yu da ih pretvorimo u b3 prikolice i kvačimo za ove sadašnje k2yu, pa da imamo ogromne tramvaje kao i što u beču voze garniture sastavljene od e1 tipa i c4 ili c3 prikolica.
Loš je potez što su ih rashodovali sa manje od 15 godina starosti. Znamo da je vijek tramvaja 35-40 godina.
zavisno od kvaliteta i održavanja mogu dogurati i do 50, 60 pa i više godina u redovnom saobraćaju.
Eno naši "Bečlije" su stari 49 godina, pa šta im fali.
Mislim da bi nam danas dobro došli ovi t3yu da ih pretvorimo u b3 prikolice i kvačimo za ove sadašnje k2yu, pa da imamo ogromne tramvaje kao i što u beču voze garniture sastavljene od e1 tipa i c4 ili c3 prikolica.
Dobro bi nam došlo da su sačuvane prikolice c1 pa da se kače za sadašnje Bečlije tipa E.
T3YU su imali instalaciju za spajanje sa B3 ili sa drugim T3YU koji bi radio kao prikolica, ali K2YU nemaju priključke za vuču prikolica. Mogu oni šlepati drugi tramvaj, ali nemogu imati kontrolu nad svjetlima i vratima.
Ako pogledaš na T3YU vidjećeš da oni ispod prednje i zadnje šajbe imaju jedan mali poklopac a ispod tog poklopca se nalaze priključci za kontrolu svjetala i vrata i to se uveže kablom.
Da i c1 prikolice bi nam dobro došle. Samo ne znam da li bi bile kmpatibilne jer se za tip e i e1 kače u beču prikolice c3 i c4 novije generacije ?