bhbus.ba
December 03, 2024, 18:49:04 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 98 99 [100]   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 385554 times)
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1485 on: November 05, 2013, 23:31:30 »

dakle ja bi vjerovao da je ustvari uzet tramvaj broj 42 za izgradnju prvog zglobnjaka jer broj na fotci je dobro vidljiv, i tramvaju je u to vrijeme već otrezan prednji dio. Svakako teško bi novinari onu fotku nekako falzifikovali.

U knjizi PCC-the car that fought back, i iz koje mi je jedan Švicarac napravio skenove nekoliko stranica, se navodi da su PCC zglobnjaci napravljeni od nekih od sljedećih solo PCC tramvaja:
6, 8-9, 12-14, 16-18, 21-22, 24, 26-28, 31, 33, 37, 41-43, 45-48, 50, 55-58, 61-63.
Tvrdi da je izrađeno 10 (!) tramvaja garažnih brojeva 100-109 i da je za to iskorišteno 20 solo PCC vozila i 13 vozila je rashodovano (vjerovatno su sa njih skinuti samo neki vitalni rezervni dijelovi).

Šta se "dubrovačkih" tramvaja tiče, prema podacima kolega Njemaca i Austrijanaca firma Djuro Djaković je preuzela 4 motorna kola od čijih postolja i električne opreme su izradili dubrovačke tramvaje 11–14, dakle karoserija je bila potpuno nova. Garažni brojevi onih sarajevskih tramvaja dotad su nepoznati Sad
« Last Edit: November 05, 2013, 23:43:53 by dresdener » Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1486 on: November 05, 2013, 23:46:36 »

U tom slučaju neki zglob je napravljen od brojeva 41,42,43?

Imamo neke slike na našoj FB stranici tačnije brojeva 100,101,105 i možda još neki...

Ja sam mislila da je i karoserija ostala,ali samo reparirana...
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
dresdener
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 200



« Reply #1487 on: November 06, 2013, 00:07:59 »

da, baš tako! čini se da su za jedan od zglobnjaka korišteni PCC solo 41, 42 i 43 što bi i odgovaralo!

Inaće šta se tiče dubrovačkih tramvaja, informaciju imam direktno od gospodina Josefa Pospichala iz Austrije koji je izvanredan statističar tramvajskih i željezničkih vozila i dokumentariše baš svaku sitnicu o voznim parkovima mnogih gradova i željeznica! Nevjerovatno šta on sve zna, ustvari je vodio projekat naše knjige o Sarajevskom tramvaju. Prije neki mjesec dana uz pivu smo opet dugo diskutovali o voznom parku sarajevskih tramvaja.
On svakako tvrdi da su korištena samo postolja, i na slikama u google-u (dubrovački tramvaj) se vidi da npr. tramvaj broj 12 je izgledao sasvim drugačije nego sarajevska uskotračna vozila.

Evo jedne tablice gospodina Pospichala o Dubrovniku:
http://www.pospichal.net/lokstatistik/97994-dubrovnik.htm

I evo o Sarajevu:
http://www.pospichal.net/lokstatistik/97975-sarajevo-760.htm
http://www.pospichal.net/lokstatistik/97976-sarajevo-n1.htm

i ovdje se mogu i vidjeti fabrički brojevi tramvaja K2YU koje smo nevjerovatnim slučajevima uspjeli pokupiti.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1488 on: November 06, 2013, 18:59:13 »

GARAŽNI BROJ 122 Cheesy




Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1489 on: November 06, 2013, 19:47:04 »


Inaće imam jednu zanimljivu informaciju o uvođenju sistema papirnih karata i poništivaća, što se desilo postepeno!!!

Naime, u časopisu Modern Tramway and Light Rail Transit 1/1978 piše:

Cijena karata na linijama 1 i 2 iznosi 2,5 novih dinara i na liniji 4 3,50 novih dinara; tramvaji na svim ovim linijama imaju instalirane kutije za ubacivanje para kod vozača i putnici moraju imati tačan sitan novac. Tarif na liniji broj 3 je također 3,50 novih dinara, ali karte moraju biti kupljene unaprijed u kioscima i poništene u mehaničkim poništivačima unutar zglobnih tramvaja adaptiranih za vožnju bez konduktera; ovaj sistem je uveden približno 15. augusta (1977.).

Jako neobične su bile različite tarife na tramvajskim linijama. Cilj je bio izbjeći opterećenje jedne linije i da se ravnomjerno koriste sve tramvajske linije, dakle recimo da čovjek koji ide od Čengić vile čeka tramvaj broj 2 i ne pokušava po svakoj cijeni da ulazi u tricu itd. ...

Godine 1979., sistem naplate je promijenjen, na svim linijama važe papirne karte kupljene u kioscima i koštaju 4 dinara.



Da li bi imalo smisla danas ovo organizovati uz možda neke dodatne izmjene?
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1490 on: November 06, 2013, 19:55:25 »

Pa moglo bi naravno....

1-obrt 34', smijer 17' cijena karte 1,00KM
2-obrt 42', smijer 21' cijena karte 1,25KM
3-obrt 84', smijer 42' cijena karte 2,00KM
4-obrt 64', smijer 32' cijena karte 1,50KM
5-obrt 64', smijer 32' cijena karte 1,50KM
6-obrt 72', smijer 36' cijena karte 1,75KM

Na trafici kažeš koju ćeš liniju i izda ti kartu za tu liniju, a u vozlilu sve karte skuplje za 25KF
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1491 on: November 06, 2013, 20:13:38 »

Smjer
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1492 on: November 06, 2013, 20:38:45 »

Trajanje vožnje u jednom smjeru i ukupan obrt. U tom slučaju bi moralo doći do povećanja broja tramvaja na 1, 2, 4, 5, 6, a malo bi se smanjio broj trojki.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1493 on: November 07, 2013, 14:12:21 »

Ovo malo što je zamrljana slika,je namjerno napravljeno.Izvor ebay.



Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Manas
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 2.027


MAN Diesel & Turbo


WWW
« Reply #1494 on: November 09, 2013, 17:23:18 »

Ako su bile nek brisu moderatori Smiley








Old postcards of Bosnia
Logged

man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1495 on: November 09, 2013, 19:05:09 »

Prva i četvrta nisu bile, ako mene pamćenje dobro služi. Inače tema je dogurala do stote stranice pa nek moderatori odluče šta će i kako će jer je bila neka polemika oko teme. Ja sam i dalje mišljenja da tema treba da doživi svoj drugi nastavak.
Logged
Pages: 1 ... 98 99 [100]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.038 seconds with 21 queries.