man 464
|
|
« Reply #1350 on: August 30, 2013, 21:46:00 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1353 on: September 03, 2013, 13:23:15 » |
|
g.b 42
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1355 on: September 03, 2013, 14:49:30 » |
|
Piše 1995, ali definitivno je 96
Onome 2015 piše linija Ilidža-Tarčin.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1356 on: September 03, 2013, 15:47:15 » |
|
Svaka čast za ove slike, ovo su rariteti.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1357 on: September 03, 2013, 23:25:49 » |
|
Evo još sa flickr-a, ali ove su malo novije, ali ipak poršlost Den Oudsten trola Dok je 402 bio crn...... Isto kad su svi bili ik 201 izbačeni Hvala ti što postojiš 416....... "Komotno i komforno" ovdje, uz nadu da će ga pravit. Linija 23 Ima ovdje još sličica.... dobre kvalitete.....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1358 on: September 05, 2013, 16:14:27 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1359 on: September 05, 2013, 20:05:45 » |
|
2021 (kasnije 691, poznam po norveškom gb 79) Mislim da je ovaj 5-6 godina vozio radnike Sarajevogasa. Picasa web albums 1996 godina
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1361 on: September 06, 2013, 18:52:03 » |
|
Trola 4219, tramvaj 280 (503)
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1362 on: September 07, 2013, 21:40:09 » |
|
903 na Ilidži 289. Old, old.... Classic novija slika... ali neka je.... vozač obučen po P.S.-u (Za primjer ostalim.) Picassa web album
|
|
|
Logged
|
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1363 on: September 08, 2013, 19:12:34 » |
|
http://www.avaz.ba/vijesti/sarajevo/1884-godine-austro-ugari-uspostavili-kolski-saobracaj Stoljećima, sve do otkrića parnog stroja, za potrebe prijevoza ljudi i dobara koristili su se prvenstveno konji. U starom Sarajevu su se za uprezanje konja pravile posebne prikolice koje je narod prozvao arabe. Taj turcizam koji predstavlja kola ostao je do danas, pa se može čuti da neki stariji umjesto automobil kažu araba.
Prema riječima Mufida Garibije, arhitekte i dobrog poznavaoca historije grada, razvoj Sarajeva za vrijeme vladavine Austro-Ugara bio je nezamisliv bez konja.
Gradnja Katedrale
- Austrijske vlasti su dolaskom u Sarajevo, poslije izgradnje stare Željezničke stanice, došle na ideju da uspostave kolski saobraćaj, odnosno da kao sredstvo javnog prijevoza uvedu tramvaj koji će po uskotračnim šinama vući konji. Gradnja Katedrale bila je dodatni poticaj za uvođenje kolskog tramvaja, jer je ideja bila da se njime, osim ljudi, prevozi i materijal za njenu izgradnju– kazao je Garibija.
Tako je avgusta 1884. godine počela gradnja pruge od stare Željezničke stanice na Čengić-Vili do Katedrale. U sklopu gradske pruge bila je izgrađena i glavna tramvajska stanica, na sadašnjem Trgu oslobođenja-Alija Izetbegović. - Pruga je bila s dva kolosijeka, polazila je od stare Željezničke stanice, današnjom Titovom ulicom do Katedrale, zatim se Ferhadijom ponovo vraćala do Ćemaluše (Titove ulice) i opet do stare Željezničke stanice. Ovakav kružni tok s dvostrukim kolosijekom omogućio je lakše i brže kretanje tramvaja – rekao je Garibija.
Finansiranje konjskog tramvaja i pruge s glavnom stanicom koštalo je više od 150.000 kruna.
Uredna kola
- Vlasti su posebnu pažnju vodile o disciplini u tramvajima. Materijal se prevozio u posebnim kolima, a tramvajska su uvijek bila čista, uredna i nakićena. Osoba koja je upravljala konjima nije bila u kabini, dok je drugi činovnik vodio pažnju o naplati i redu u tramvaju - navodi Garibija.
Imao 28 sjedećih mjesta
Garibija pojašnjava da je tramvaj bio napravljen od metala i lijepo dizajniran. Imao je 28 sjedećih mjesta i ličio na onaj iz Beča. Vožnja od Čengić-Vile do Katedrale trajala je 28 minuta, a povratak je nekoliko minuta duže, jer su vozači usljed blagog nagiba morali više kočiti.
Niske cijene karata
- Cijena karata je bila niska i pristupačna svakome, pa su Sarajlije u slobodno vrijeme koristile tramvaje za obilaske grada. Razgledali bi šta se to novo dešava i tražili nove teme za čaršijske besjede - ističe Garibija.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1364 on: September 08, 2013, 19:26:22 » |
|
K2YU sa pantografom nazad. FB stranica Sarajevo zauvijek
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|