man 464
|
|
« Reply #1290 on: August 11, 2013, 13:44:27 » |
|
Azra, @dresdener nije postavljao ovu sliku.
|
|
« Last Edit: August 11, 2013, 13:47:45 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1291 on: August 11, 2013, 13:53:27 » |
|
Google kaze da ova slika nema na bhbus,tako da nemam namjeru svaku stranicu provjeravat dali ima slika
Trazilica google nije uopce relevantna jer ne izbacuje sve rezultate. A to sto nemas namjeru,mogli bi onda svi duplati slike kad nam je ceif. A tebi to nije prvi put...prema tome,ne bi da dalje raspravu vodim,slika je bila i tacka. zali se Google a ne meni...znam da nije prvi put jer svaku sliku koju sam postavio rekla si da je bila vec...ja nemam namjeru pregledavat 86 stranica i tacka.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1292 on: August 11, 2013, 14:10:39 » |
|
Pa postavljaj onda na forum na kojem nema 86 stranica i koji je razvrstan po sektorima
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1294 on: August 13, 2013, 00:26:46 » |
|
Jeli prije rata GRAS imao liniju Sutjeska-Ilijaš-Lješevo? Prema spisku linija iz 1985 najisturenija GRAS-ova linija u tom pravcu je bila Sutjeska-Donja vogošća, ali do rata otvoreno je još dosta linija.
Kakav je pred rat bio raspored linije za Donju Vogošću, jeli radila dvokratno kao poslije rata ili je bio normalan raspored sa jednim ili više vozila?
Jeli radilo više vozila na linijama 30 i 33 nego što sad. (30-2, 33-3)
Ovo pitam zbog aktuelnih priča koje kruže portalima o vraćanju prijeratnih redova vožnje na linije oko kojih se spore GRAS i Centrotrans te potpuno prepuštanje linija 22, 30, i 33 Centrotransu i povlačenje GRAS-a sa istih, te povlačenje Centrotransa sa ostalih spornih linija.
U tom slučaju najisturenija GRAS-ova linija prema Ilijašu biće ponovo Sutjeska-Donja Vogošća
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1295 on: August 13, 2013, 13:51:46 » |
|
I kao takvu treba je pojačati po mom mišljenju, tj sva vozila sa 21 prebacit na 21b. Ali........
|
|
« Last Edit: August 13, 2013, 13:54:12 by man 464 »
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1296 on: August 13, 2013, 14:07:33 » |
|
E ova nije bila 100% Izvor: Udruzenje Vogoscani/facebook
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1297 on: August 13, 2013, 14:33:28 » |
|
donja vogosca je bila najisturenija,vozao sam se sa starim pretezno nedjeljom a radio je trecu smjenu,e koliko se sjecam sve voznje su bile do donje vogosce,
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1298 on: August 13, 2013, 15:17:41 » |
|
@manas konačno premijera
@ikar 353 hvala na odgovoru.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1299 on: August 16, 2013, 01:22:39 » |
|
Imam pitanje u vezi prijeratne trase 31 Nedžarići-Dobrinja. Dali je ova linija pred rat imala dvije različite trase, preko Stupa i Aerodromskog naselja (po nekim shemama prva trasa linije 31), i preko vojničkog polja, ili je možda Kasindolski preuzeo dio prve trase 31 preko aerodromskog naselja kroz Dobrinju do škole Osman Nuri Hadžić. (po shemama do 1985, kao i po planu grada iz 1980 Kasindolski je prvobitno išao magistralom pored aerodroma). Čuo sam par verzija pa da provjerim.
Ima na forumu shema linija iz 1985, ali nema ništa mlađe.
I još jedno pitanje, jeli linija 23c prije rata polazila iz ul. F. Račkog? Pretpostavljam da možda jeste zbog broja 23
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1300 on: August 17, 2013, 16:13:38 » |
|
Slika nije nesto al nemamo mnogo slika kad je Renault radio na 21/22 Izvor: Google Earth
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1301 on: August 17, 2013, 17:14:39 » |
|
Od renaulta je 494 sa reklamom isto "renault" vozio često na 21, pri kraju karijere 495 "Sparkasse sarbrucken", kojeg je vozo Rutko je radio dvokratnu na Vogošći isto. Na 23 je bio zakucan 420, jako dugo, posada sa 464 ga dužila, 496 -Elan isto par puta bio na 23, dobro se sjećam.... I ona oba sa CIty reklamom su znala bit na Vogošći.... Ja sam se za Vukoviće vozio sa 495, a tad su već bili stigli lions classici zglobni.... Pravo udobni, dobra izolacija, ali istrošeni skroz.... Zimi su mi bili dragi, a ljeti su bili haos, jer nisu imali dovoljno velike prozore i niti jedan krovni otvor....
|
|
« Last Edit: August 18, 2013, 11:43:35 by The_Dubster »
|
Logged
|
|
|
|
Manas
|
|
« Reply #1302 on: August 18, 2013, 01:07:59 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1304 on: August 18, 2013, 01:29:15 » |
|
Kako su bili lijepi kad su bili novi. Mislim da nismo imali slike od 838 dok je vozio. Mislim da je imao jednocifren broj godina kad je crko
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|