bhbus.ba
November 25, 2024, 20:37:23 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 384743 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #795 on: October 20, 2012, 20:09:58 »

Ne znam koji je ali čisto sumnjam da je Ikarus, ima kolega koji se puno bolje kuže u tipove autobusa pa eto nadam se da će neko ubrzo i odgovoriti..
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #796 on: October 20, 2012, 20:18:55 »

Iz ovog ugla liči i na Fapa G80, ali nije. mislim da je TAM AS3000 ali nisam siguran.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #797 on: October 26, 2012, 01:24:17 »

Štrajk tramvajaca početak februara 1988. godine.

Ovu smo imali, ali lošiju sliku,ova je bolja.

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #798 on: October 28, 2012, 21:39:50 »

Dispečerski centar na Ilidži:

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #799 on: October 31, 2012, 21:27:24 »

Koji autobusi su prije rata održavali linije za Bjelašnicu i Jahorinu? (mislim na tip)
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #800 on: October 31, 2012, 21:49:03 »

sanosi,dubrave a znao je nekad i ikarus uletiti
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #801 on: November 01, 2012, 21:25:44 »

Koji je broj linije bio za Bjelašnicu i Jahorinu? Je li za Bjelašnicu ona današnja linija 44 ili je bio drugi broj linije? Koji je broj bio za Jahorinu i odakle je autobus polazio?
« Last Edit: November 01, 2012, 21:29:31 by sarajlija211 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #802 on: November 01, 2012, 22:11:57 »

44 je uvijek bio broj za liniju Franje Račkog-Bjelašnica a 40 Franje račkog-Jahorina.

Mislim da je GRAS negdje iza 2000 ponovo počeo voziti za Jahorinu, ali neznam do kad je to trajajalo možda do 2003 ili najdalje 2004.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #803 on: November 02, 2012, 22:06:52 »

3xx sa reklamom "Marketi" na barikadi na ulazu u Dobrinju.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #804 on: November 03, 2012, 00:09:25 »

366

poslije remonta reklame su dobili 353,362,364,365,366,378,379,385
« Last Edit: November 03, 2012, 22:18:21 by The_Dubster » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #805 on: November 03, 2012, 09:30:05 »

Jeli 364 možda imao istu reklamu kao 378?

Koji je ono imao  reklamu za turističku agenciju "Kompas"? - Plava reklama dimenzija kao kod ovog 366, viđao sam ga negdje do 1997/98.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #806 on: November 05, 2012, 23:48:37 »

Koji su busevi serije 434 do 458 (Ikarusi, i prvi poslijeratni zglobovi), najviše radili na prigradu nakon 2000/2001.
Ja sam viđao Grafonje i Berlince na 28, Sanosa 458 na 21/22, a kod 436 sam na "krpi" jednom (2004/05) vidio liniju 30 ili 33 nemogu se tačno sjetiti.

Ipak mislim da su ta vozila rijeđe radila na prigradu, jer su tamo najčešće bili SG312, SG240H, SG242H...
« Last Edit: November 05, 2012, 23:53:08 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #807 on: November 06, 2012, 13:03:04 »

vrlo rijetko su radili na prigradu i ako su ulijetali onda je to bilo po krug/dva. Osim toga tada je bio veliki broj puno boljih autobusa tako da vozači nisu htjeli ni voziti krševe na prigradu a većina tih vozila nije imala stalne posade jer su u glavnom bili rezerva. Jedan od rijetkih koji je pristajao raditi Hadžiće sa 434 i Rakovicu sa 458 je Sejdo Memišević zvani Rutko i skoro pa niko više. On je inače dužio 472 s kojim je jednom prilikom prošao za Dobroševića prije grtalice.....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #808 on: November 07, 2012, 20:33:08 »

Ostaci trolejbuske kontakt mreže na Dobrinji,na granici sa RS-om.
Iako postoji projekat,neće ništa biti u dogledno vrijeme od "trolejbuskog prstena".


Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #809 on: November 07, 2012, 21:24:14 »

Na kojim linijama su večinom radili stari mercedesi sa brojevima od 665 do 667 i od 690 - 698 ( znam da je 698 počeo voziti od 2005 ali na kojim linijama je najviše radio ) ?
Logged
Pages: 1 ... 52 53 [54] 55 56 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 22 queries.