ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #660 on: September 11, 2012, 22:16:17 » |
|
bilo ih je vise sa dvocifrenim brojevima,imali su dvoja vrata i tapacirana sjedista
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #661 on: September 14, 2012, 22:16:44 » |
|
Eee najbolji tramvaji ikad....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #662 on: September 15, 2012, 19:32:13 » |
|
|
|
|
Logged
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #663 on: September 15, 2012, 20:23:48 » |
|
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FIZAdv-EW7w[/youtube]
|
|
« Last Edit: September 15, 2012, 22:10:02 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #664 on: September 15, 2012, 21:04:39 » |
|
Ima skraćena verzija gdje se samo vide GRAS-ova vozila. Ma dobro tema ima 45 strana, ko zna gdje je taj snimak.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
damir050
|
|
« Reply #665 on: September 15, 2012, 22:08:21 » |
|
lijepa davna vremena ,pocev od onih Tranvajskih stajalista , a ne kao danas prije je i kanti za smece na svakoj stanici bilo ...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #667 on: September 15, 2012, 22:18:11 » |
|
Ne znam što mu smetaju tramvajska stajališta. Ne sjećam se da li se iko žali na tramvajske stanice.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
sarajlija211
Putnik
Offline
Posts: 266
|
|
« Reply #669 on: September 15, 2012, 22:29:11 » |
|
MAN Lions coach meni ne smetaju tramvajske stanice.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #671 on: September 15, 2012, 23:45:52 » |
|
@ikar353 koji su sve Ikarusi imali tapacirana sjedišta? mislim na Ikaruse 1982-1991
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #672 on: September 16, 2012, 10:12:22 » |
|
jedan od ova tri-20,21,22,ne mogu se vise sjetiti i 343. mislim da je gb 20
|
|
|
Logged
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #673 on: September 16, 2012, 10:30:09 » |
|
ovaj 343 je zalutao u toj seriji koja je dosla od gb 340 do 349. ova tri sa dvocifrenim brojem su kupljena prvenstveno za industriju i prevoz djaka jer su tih godina zuti ikarusi vec otpisivani a oni su pored sanosa i najvise radili na industriji i prevozu djaka. 343 je radio na linijskom prevozu kao i ostali iz te serije. gb 20 i 21 dosli su 1986 sa vozilima od gb 332 do 339-ukupno 10 komada a gb 22 dosao je sa vozilima od gb 63 do 71 u proljece 1987 godine-ukupno 10 vozila. te godine vozni park je pojacan sa jos deset novih ikarusa gb 72-81. godina 1988 je jedna od najuspjesnijih sto se tice nabavke novih vozila,kupljeno je 10 TAM-ova gb 203-212,10 ikarusa gb 230-239 u proljece i u decembru 12 ikarusa gb 240-251. znaci te godine je stiglo ukupno 32 nova vozila i sad neznam tacan broj vozila koja su bila na remontu ali mozemo tu ukupnu brojku zaokruziti otprilike na 35. 1989 je bila malo slabija u odnosu na 1988 i te godine je kupljeno 10 TAM-ova gb 213-222,pa 5 ikarusa gb 252-256 i jos deset ikarusa gb 257-266.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #674 on: September 16, 2012, 10:53:00 » |
|
Ovaj što sam se u njemu vozio krajem 96 (21 ili 22) je imao tapacirana sjedišta. Čini mi se da je imao poveću rupu od gelera na iznad šajbe na poklopcu od trake sa linijama.
Ja mislim da su 1987 stigli i TAM-ovi prigradski 311 i 312, a neznam jeli bio treći 313.
Ako su Tamovi iz '88 nosili garažne brojeve od 203, koji su onda bili 200-202? pretpostavljam da su ti brojevi bili zauzeti.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
|