bhbus.ba
November 23, 2024, 07:46:38 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: Stare slike i JKP GRAS kroz prošlost  (Read 383857 times)
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #660 on: September 11, 2012, 22:16:17 »

bilo ih je vise sa dvocifrenim brojevima,imali su dvoja vrata i tapacirana sjedista
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #661 on: September 14, 2012, 22:16:44 »

Malo rijetkih fotki iz 1998 godine:






Eee najbolji tramvaji ikad....
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #662 on: September 15, 2012, 19:32:13 »

To su bila vremena. Sad  Ti tramvaji su mi bili najdraži. Ja sam se najviše volio vozati u zadnjoj prikolici. Baš mi nedostaju.  Sad Sad Sad
Logged
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #663 on: September 15, 2012, 20:23:48 »



[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=FIZAdv-EW7w[/youtube]

« Last Edit: September 15, 2012, 22:10:02 by MAN Lions coach » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #664 on: September 15, 2012, 21:04:39 »

Ima skraćena verzija gdje se samo vide GRAS-ova vozila. Ma dobro tema ima 45 strana, ko zna gdje je taj snimak.

Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
damir050
Vodič puta
***
Offline Offline

Posts: 1.829



« Reply #665 on: September 15, 2012, 22:08:21 »

lijepa davna vremena ,pocev od onih Tranvajskih stajalista , a ne  kao  danas prije je i kanti za  smece  na  svakoj stanici  bilo ...
Logged

MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #666 on: September 15, 2012, 22:09:13 »

GRAS nema veze sa tim pogotvo sa nemanjem korpi.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #667 on: September 15, 2012, 22:18:11 »

Ne znam što mu smetaju tramvajska stajališta. Ne sjećam se da li se iko žali na tramvajske stanice.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #668 on: September 15, 2012, 22:25:41 »

Objasnila sam jednom u Razno ko je odgovoran za održavanje stajališta trenutno.
Molim čitajte.
Hvala.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
sarajlija211
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 266



« Reply #669 on: September 15, 2012, 22:29:11 »

MAN Lions coach meni ne smetaju tramvajske stanice.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #670 on: September 15, 2012, 22:32:56 »

Nisam ništa ni rekla,samo objašnjavam,dosta offtopica.
Hvala.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #671 on: September 15, 2012, 23:45:52 »

@ikar353 koji su sve Ikarusi imali tapacirana sjedišta? mislim na Ikaruse 1982-1991
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #672 on: September 16, 2012, 10:12:22 »

jedan od ova tri-20,21,22,ne mogu se vise sjetiti i 343. mislim da je gb 20
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #673 on: September 16, 2012, 10:30:09 »

ovaj 343 je zalutao u toj seriji koja je dosla od gb 340 do 349. ova tri sa dvocifrenim brojem su kupljena prvenstveno za industriju i prevoz djaka jer su tih godina zuti ikarusi vec otpisivani a oni su pored sanosa i najvise radili na industriji i prevozu djaka. 343 je radio na linijskom prevozu kao i ostali iz te serije. gb 20 i 21 dosli su 1986 sa vozilima od gb 332 do 339-ukupno 10 komada a gb 22 dosao je sa vozilima od gb 63 do 71 u proljece 1987 godine-ukupno 10 vozila. te godine vozni park je pojacan sa jos deset novih ikarusa gb 72-81. godina 1988 je jedna od najuspjesnijih sto se tice nabavke novih vozila,kupljeno je  10 TAM-ova gb 203-212,10 ikarusa gb 230-239 u proljece i u decembru 12 ikarusa gb 240-251. znaci te godine je stiglo ukupno 32 nova vozila i sad neznam tacan broj vozila koja su bila na remontu ali mozemo tu ukupnu brojku zaokruziti otprilike na 35. 1989 je bila malo slabija u odnosu na 1988 i te godine je kupljeno 10 TAM-ova gb 213-222,pa 5 ikarusa gb 252-256 i jos deset ikarusa gb 257-266.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #674 on: September 16, 2012, 10:53:00 »

Ovaj što sam se u njemu vozio krajem 96 (21 ili 22) je imao tapacirana sjedišta. Čini mi se da je imao poveću rupu od gelera na iznad šajbe na poklopcu od trake sa linijama.

Ja mislim da su 1987 stigli i TAM-ovi prigradski 311 i 312, a neznam jeli bio treći 313.

Ako su Tamovi iz '88 nosili garažne brojeve od 203, koji su onda bili 200-202? pretpostavljam da su ti brojevi bili zauzeti.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.04 seconds with 22 queries.