bhbus.ba
November 23, 2024, 13:07:08 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima  (Read 305847 times)
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #270 on: September 10, 2011, 18:31:38 »

Sad će te reći da sam pegla  Cheesy ali na 853 pregorila druga neonka po redu, ja ne znam kako je to promaklo vozaču ali eto ima i on falinku.

1. nema neonki
2. nema vremena kad da se zamijeni i da ih ima jer vozilo radi non stop 3 smjene. Zamjeniće to Rale vrlo brzo
btw 853 ima pukotinu na šoferšajbni koja se u posljednje vrijeme kontinuirano širi...

Ne radi baš svaki dan sve tri smjene, čak mi se čini da 853 vrlo ali baš vrlo rijetko izlazi nedjeljom (možda samo 1 smejnu na 31e) pa se može mjenjati. Neonka je nikakav problem, nego ako ima para ima ona tekućina sa krpanje šajbe vidio sam na HRT-u reklamiraju nije neš skupa ako 100 kuna=25 maraka a može se krpati 3-4 oštećenja iz jedne bočice. Bolje to nego čitava šajba.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #271 on: September 10, 2011, 20:00:23 »

Sad će te reći da sam pegla  Cheesy ali na 853 pregorila druga neonka po redu, ja ne znam kako je to promaklo vozaču ali eto ima i on falinku.

1. nema neonki
2. nema vremena kad da se zamijeni i da ih ima jer vozilo radi non stop 3 smjene. Zamjeniće to Rale vrlo brzo
btw 853 ima pukotinu na šoferšajbni koja se u posljednje vrijeme kontinuirano širi...

Ne radi baš svaki dan sve tri smjene, čak mi se čini da 853 vrlo ali baš vrlo rijetko izlazi nedjeljom (možda samo 1 smejnu na 31e) pa se može mjenjati. Neonka je nikakav problem, nego ako ima para ima ona tekućina sa krpanje šajbe vidio sam na HRT-u reklamiraju nije neš skupa ako 100 kuna=25 maraka a može se krpati 3-4 oštećenja iz jedne bočice. Bolje to nego čitava šajba.

Radi svaki dan tri smjene osim nedjelje kada nema ni električara niti bilo koga a pogotovo nema neonke. Ta tekućina može krpati jednoslojna oštećenja ali ne i višeslojna (ako ne znaš šajba je višeslojna). Ima sada nešto buše i sipaju neku "kristalnu vodu" da pukotina ne ide dalje medjutim i to je "kratkog daha"
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #272 on: September 10, 2011, 20:07:22 »

i kod 850 je napukla "šajba". Bilo bi puno praktičnije da je verzija sa dvodjelnom šajbom (lakše i jeftinije zamjeniti staklo), mada ova jednodjelna bolje i modernije izgleda.

kod 850 je šajba razbijena kad je tek stigao. na automatskoj praonisi četka je "gurnula" retrovizor koji je udario u šajbu. Nakon toga naručena je nova koja je razbijena pri montaži, doduše vrlo malo međutim i ta pukotina se proširila tako da pojma nemam kako to vozilo prodje tehnicki pregled..

Ma 850 sad čak ima malu rupicu na šajbi koliko se to proširilo. Inače to podražuje i stalno guranje tabli i podgurivanje razno-raznim stvarima, papirima, gumama, komadićima metala i sl. Što se i mene tiče ljepše je kad imaju busevi jednodjelnu šoferku je meni to odaje dojam modernosti i futurističnosti. Ali je praktičnije kad je dvodjelna, inače da li je Gras-u nuđen ik 206 sa jednodjelnom šoferkom pa su oni odbili zbog praktičnosti ili je ik 206 samo ima ponudu dvodijelne šoferke?

A za ovo oštećivanje šoferke pi ugradnji nemam komentara, Pa ljudi jedva skuckali 5.000 maraka koliko mi se čini da je šoferka za man lions classic i neki nesposobnjakovići (neka se ne ljute) za*eru stvar.

401 dans fura za Vogošću sa novim prednjim dijelom tj ima karambolku kao ik 206. Zaključio sam to po boji a bogami i po malo modernijem izgledu, ne izgleda loše. Voza i 400 na 21 tako da je kvar vjerovatno otklonjen na svim ik 201-icama.

sad moram ponavljati ali nema veze. Ta rupica je napravljena da se pukotina ne širi dalje. Niko više ne ugradjuje dvodjelne šajbe osim naravno konzervi iz Zemuna (Ikarbus). Da pitaš nekoga iz uprave GRAS-a šta ima je ponudjeno nebi ti znali odgovoriti jer je to MONTIRAN TENDER. DA su kojim slučajem iz Zemuna poslati IK 201 (koji se više ne proizvode) Gras bi ih morao prihvatiti jer je neko tu uzeo dobar dobar "tal".Usput rečeno jedini grad u Evropi osim gradova u Srbiji gdje se Ikrabus mogao prodati je Sarajevo. na žalost...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #273 on: September 10, 2011, 20:51:43 »

MANAŞ ugrađuje na Lion's Classice, ili je barem ugrađivao na stariju verziju. ugrađuje i Solaris, mada im jeu osnovnoj ponudi jednodijelna.
BVG Berlin preferira autobuse sa dvodjelnom šajbom, iako imaju i jednodjelnih.
Pustite se šta je moderno šta nije. Kad GRAS bude u finansijskoj situaciji onda nek brine o modi. Ja glasam za dvodjelnu praktičniju.
Kad spomenu Ikarbus, oni od 1980 (tj. modela IK-10x, 11x, 16x)  opciju jednodjelne i dvodjelne šajbe. GRAS je do 1989 preferirao dvodjelnu (s izuzetkom g.br. 20, 21 i 22, kojima je prednja bila jednodjelna), a nakon dolaska Ibrahima Jusufranića naručivani su sa osnovnom jednodjelnom prednjom i zadnjom. (23-27, 267-276, 432-436).

Što se tiče neonki, one su preferirane kod trola i tramvaja, ali mislim da su kod autobusa uvijek bile slaba strana, pa čak i u neka "bolja" vremena, a kamo li sad.
Kod dosta autobusa su neonke zamjenjene klasičnim sijalicama. Možda lupam ali mi se čini da sam možda jednom na startu vidio Karosu sa upaljenim neonkama. Možda sam sanjao, davno je bilo, ali pošto znam da su češki autobusi i trolejbusi imali opciju jačeg i slabijeg osvjetljenja (neonka+obična sijalica pod istim poklopcem, viđao sam to na Škodama 14tr i 21tr) nebi me čudilo da su klasične zadržali, a neonke proslijedili trolejbusima, koji su se tada uveliko remontovali.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #274 on: September 10, 2011, 22:23:25 »

Sad će te reći da sam pegla  Cheesy ali na 853 pregorila druga neonka po redu, ja ne znam kako je to promaklo vozaču ali eto ima i on falinku.

1. nema neonki
2. nema vremena kad da se zamijeni i da ih ima jer vozilo radi non stop 3 smjene. Zamjeniće to Rale vrlo brzo
btw 853 ima pukotinu na šoferšajbni koja se u posljednje vrijeme kontinuirano širi...

Ne radi baš svaki dan sve tri smjene, čak mi se čini da 853 vrlo ali baš vrlo rijetko izlazi nedjeljom (možda samo 1 smejnu na 31e) pa se može mjenjati. Neonka je nikakav problem, nego ako ima para ima ona tekućina sa krpanje šajbe vidio sam na HRT-u reklamiraju nije neš skupa ako 100 kuna=25 maraka a može se krpati 3-4 oštećenja iz jedne bočice. Bolje to nego čitava šajba.

Radi svaki dan tri smjene osim nedjelje kada nema ni električara niti bilo koga a pogotovo nema neonke. Ta tekućina može krpati jednoslojna oštećenja ali ne i višeslojna (ako ne znaš šajba je višeslojna). Ima sada nešto buše i sipaju neku "kristalnu vodu" da pukotina ne ide dalje medjutim i to je "kratkog daha"

A ja nedjelja je neradna za električre sorry  Smiley Na to sam mislio na taj kristal to je nešto novo a ne kao ono starinsko, to se radilo i prije 10-15 godina.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #275 on: September 10, 2011, 22:40:22 »

Oko 10:30 4126 ode o u garažu sa upaljenim svim žmigavcima i u pratnji servisnog vozila. Vjerovatno je neki manji kvar u pitanju.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #276 on: September 11, 2011, 07:47:59 »

MANAŞ ugrađuje na Lion's Classice, ili je barem ugrađivao na stariju verziju. ugrađuje i Solaris, mada im jeu osnovnoj ponudi jednodijelna.
BVG Berlin preferira autobuse sa dvodjelnom šajbom, iako imaju i jednodjelnih.
Pustite se šta je moderno šta nije. Kad GRAS bude u finansijskoj situaciji onda nek brine o modi. Ja glasam za dvodjelnu praktičniju.
Kad spomenu Ikarbus, oni od 1980 (tj. modela IK-10x, 11x, 16x)  opciju jednodjelne i dvodjelne šajbe. GRAS je do 1989 preferirao dvodjelnu (s izuzetkom g.br. 20, 21 i 22, kojima je prednja bila jednodjelna), a nakon dolaska Ibrahima Jusufranića naručivani su sa osnovnom jednodjelnom prednjom i zadnjom. (23-27, 267-276, 432-436).

Što se tiče neonki, one su preferirane kod trola i tramvaja, ali mislim da su kod autobusa uvijek bile slaba strana, pa čak i u neka "bolja" vremena, a kamo li sad.
Kod dosta autobusa su neonke zamjenjene klasičnim sijalicama. Možda lupam ali mi se čini da sam možda jednom na startu vidio Karosu sa upaljenim neonkama. Možda sam sanjao, davno je bilo, ali pošto znam da su češki autobusi i trolejbusi imali opciju jačeg i slabijeg osvjetljenja (neonka+obična sijalica pod istim poklopcem, viđao sam to na Škodama 14tr i 21tr) nebi me čudilo da su klasične zadržali, a neonke proslijedili trolejbusima, koji su se tada uveliko remontovali.
ne ugrađuje MANAS više dvodijelne iako si u pravu to što kažeš da su praktičnije..
Što se tiče Neonki one crkaju u glavnom jer negdje ima kratak spoj u instalaciji. Veoma su trajne kad je instalacija OK. U svim SL 222 i SG 312 osim 807 su ubačene obične sijalice umjesto neonki ali to je valja jer se obične sijalice griju i dolazi do topljenja oklopa a to onda izgleda veoma ruzno...
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #277 on: September 11, 2011, 14:29:17 »

ne ugrađuje MANAS više dvodijelne iako si u pravu to što kažeš da su praktičnije..
Što se tiče Neonki one crkaju u glavnom jer negdje ima kratak spoj u instalaciji. Veoma su trajne kad je instalacija OK. U svim SL 222 i SG 312 osim 807 su ubačene obične sijalice umjesto neonki ali to je valja jer se obične sijalice griju i dolazi do topljenja oklopa a to onda izgleda veoma ruzno...

Baš izgleda furka 807 kad prođe mojom ulicom u naselju sav sija, sve radi i poziciona svjetla (ono po dnu busa) i rasvjeta dispeya i unutra kao na stadionu šljašti. Nako malo je više išaran i ima rupu u podu na sredini busa koja je zakrpana nekim žutim limom ali bože moj kakvih ima dobar je.

Ne znam jeli to posada mjenjala nešto u 465 ali sad rade sva svjetla unuta ali baš sva, nisu sve neonke ali sigurno je samo 1/3 sijalica koje su sebi našle puta van jer su progorile palstiku kao što ti reče. Da ne spominjem imena ali sva trojica su mlađi, a onaj koji ga voza ujutro je vozo 421 jedno vrijeme sa gospodinom koji sad vozi turistički baby jetliner, onaj u drugoj je onaj kojem se zapalio 460 a treći je onaj sa motorom što je vozo 404. Inače sad je 465 malo u boljem stanju po pitanju interijera i grijanja i rasvjete a onako mislim da tehnički sve više propada.

BTW ovog trećeg kojega sam naveo ne viđam u posljednje vrijeme baš često da li neko zna jel prešao na neki drugi bus ili je raskinut ugovor jer mi se čini da je radio na ugovor.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #278 on: September 11, 2011, 18:25:41 »

ne ugrađuje MANAS više dvodijelne iako si u pravu to što kažeš da su praktičnije..
Što se tiče Neonki one crkaju u glavnom jer negdje ima kratak spoj u instalaciji. Veoma su trajne kad je instalacija OK. U svim SL 222 i SG 312 osim 807 su ubačene obične sijalice umjesto neonki ali to je valja jer se obične sijalice griju i dolazi do topljenja oklopa a to onda izgleda veoma ruzno...

Baš izgleda furka 807 kad prođe mojom ulicom u naselju sav sija, sve radi i poziciona svjetla (ono po dnu busa) i rasvjeta dispeya i unutra kao na stadionu šljašti. Nako malo je više išaran i ima rupu u podu na sredini busa koja je zakrpana nekim žutim limom ali bože moj kakvih ima dobar je.

Ne znam jeli to posada mjenjala nešto u 465 ali sad rade sva svjetla unuta ali baš sva, nisu sve neonke ali sigurno je samo 1/3 sijalica koje su sebi našle puta van jer su progorile palstiku kao što ti reče. Da ne spominjem imena ali sva trojica su mlađi, a onaj koji ga voza ujutro je vozo 421 jedno vrijeme sa gospodinom koji sad vozi turistički baby jetliner, onaj u drugoj je onaj kojem se zapalio 460 a treći je onaj sa motorom što je vozo 404. Inače sad je 465 malo u boljem stanju po pitanju interijera i grijanja i rasvjete a onako mislim da tehnički sve više propada.

BTW ovog trećeg kojega sam naveo ne viđam u posljednje vrijeme baš često da li neko zna jel prešao na neki drugi bus ili je raskinut ugovor jer mi se čini da je radio na ugovor.

Ma ja Sejo (76 godiste), Mecko (83) i Arnel(mislim 85/86) s tim da ovaj treci vise ne radi jer mu je istekao ugovor. Da oni to nesto popravljaju sredjuju koliko je to moguce...i taj 465 da mu se srede jos kocnice nebi bio toliko los
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #279 on: September 12, 2011, 16:23:14 »

Meni se čini da je neko pitao šta je sa rolom 4429 ili se varam?

Uslikano 4.9.








Izvor FB stranica Fotografije na kojima je Čudne slike i situacije Sarajeva

4429 ponovo radi, ofarban mu je branik.
Ko zna možda je neko skočio pred trolu da se ubije, (kao što je i bilo par takvih slučajeva) a vozač refleksno skrenuo.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #280 on: September 12, 2011, 18:36:14 »

Super da radi opet.Nije nešto previše uništena.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #281 on: September 13, 2011, 15:11:27 »

833 je napravljen i ponovno je u funkciji

Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #282 on: September 14, 2011, 07:55:54 »

833 je napravljen i ponovno je u funkciji



Radi na 23 ustvari jednu turu je radio na 15 a poslije 14:00 je radio na lin 23, Baš sam se iznenadio kad sam ga vidio.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #283 on: September 14, 2011, 19:24:55 »

833 je napravljen i ponovno je u funkciji



Radi na 23 ustvari jednu turu je radio na 15 a poslije 14:00 je radio na lin 23, Baš sam se iznenadio kad sam ga vidio.


poslije njega na red dolazi 800 pa 812 i 805..
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #284 on: September 14, 2011, 20:27:36 »

854 naškraban nazad na staklu od vrata fuuuuuuuuuuuuuujjjjjjjjjjjjj!
Logged
Pages: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.043 seconds with 22 queries.