bhbus.ba
November 23, 2024, 12:50:22 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima  (Read 305824 times)
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #255 on: September 08, 2011, 17:25:50 »

ma nemoguće da vozi 491 za Vogošću ili Ilidžu, 100% je Ikarbus u pitanju...
a puklaje čini mi se i zimus ta famozna harmonika na jednoj 206-ci kod Semizovca... možda je to isti bus, ako su mu sfušerili prvi popravak
Logged


MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #256 on: September 08, 2011, 17:28:02 »

Ma ja.Ovo je na Ilidži,izgleda i ovaj se pokvario danas.Sve crklo.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #257 on: September 08, 2011, 17:30:28 »

Ma taj lik što je postavio link na sliku, slikao je "Mečku" prije mjesec na Ilidži, a ovo je garant neki IK-201.
Mislim da su duobusi zadnji put vozili sa Sutjeske 2009.
« Last Edit: September 08, 2011, 17:33:44 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #258 on: September 08, 2011, 17:45:16 »

U novinama ima druga slika, po kojoj sam ja zaključio da je kvar na IK-201.

Izgleda da je prije mjesec dana 491 imao sličan kvar

401 je u pitanju...loše rješenje povezanosti prednjeg i zadnjeg dijela vozila . Pa na 417 se dva puta otkacila prikolica....
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #259 on: September 08, 2011, 19:34:34 »

Meni se čini da je neko pitao šta je sa rolom 4429 ili se varam?

Uslikano 4.9.








Izvor FB stranica Fotografije na kojima je Čudne slike i situacije Sarajeva
« Last Edit: September 08, 2011, 19:37:30 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
The_Dubster
Moderator Podforuma
Vozač Autobusa
*
Offline Offline

Posts: 21.112



« Reply #260 on: September 08, 2011, 20:03:23 »

iz GRASa me više ništa ne može iznenadit...
Logged


man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #261 on: September 08, 2011, 21:16:13 »

ma nemoguće da vozi 491 za Vogošću ili Ilidžu, 100% je Ikarbus u pitanju...
a puklaje čini mi se i zimus ta famozna harmonika na jednoj 206-ci kod Semizovca... možda je to isti bus, ako su mu sfušerili prvi popravak

Tad je bio u pitanju 419 i skroz se prepolovio. Ne čudi me da je pukao ik 201 jer se oni zanose katastrofa. Kad puhne vjetar ljuljaju se.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #262 on: September 09, 2011, 06:33:42 »

E ovako. Stiglo je 5 kompleta djelova za reparaciju motora i to će se raditi najvjerovatnije sljedecim redoslijedom 833, 800, 812, 805 i najvjerovatnije 848

ma nemoguće da vozi 491 za Vogošću ili Ilidžu, 100% je Ikarbus u pitanju...
a puklaje čini mi se i zimus ta famozna harmonika na jednoj 206-ci kod Semizovca... možda je to isti bus, ako su mu sfušerili prvi popravak


kad kreteni ne vide dalje od svog nosa. To nije korisnička greška i podliježe garanciji. Dakle u svakoj normalno zemlji vozilo bi se odvezlo u ovlasteni servis i kvar bi bio uklonjen jer je u garantnom roku. Međutim kako je IKARBUS "tać " nema se kome reklamirati. Još kad uzmete u obzir da u Sarajevu nema ovlaštenog Ikarbusovog servisa onda dobijete ovo što imamo...
« Last Edit: September 09, 2011, 08:37:04 by The_Dubster » Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #263 on: September 09, 2011, 11:24:26 »

A 849  Cry Cry Cry bila bi logika da on ide na popravak jer ima reklamu i ubire koliko toliko para, mislim nešto oko 15.000 maraka ako se ne varam. Na ravno ako se ovi navedeni mogu popravit brže i bolje onda neka oni idu.
« Last Edit: September 09, 2011, 11:26:00 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #264 on: September 09, 2011, 12:56:14 »

Eno danas oko 12 skoro svi Ikarbusi IK-201 povučeni i nešto rade na njima. Vidio sam najmanje 3 kako stoje napola uvučeni u hale.

404 i 417 su i dalje na svojim mjestima, a 833 nisam vidio na mjestu gdje je bio nekidan.
« Last Edit: September 09, 2011, 12:58:24 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #265 on: September 09, 2011, 20:31:28 »

Sad će te reći da sam pegla  Cheesy ali na 853 pregorila druga neonka po redu, ja ne znam kako je to promaklo vozaču ali eto ima i on falinku.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #266 on: September 09, 2011, 23:46:52 »

Sad će te reći da sam pegla  Cheesy ali na 853 pregorila druga neonka po redu, ja ne znam kako je to promaklo vozaču ali eto ima i on falinku.

1. nema neonki
2. nema vremena kad da se zamijeni i da ih ima jer vozilo radi non stop 3 smjene. Zamjeniće to Rale vrlo brzo
btw 853 ima pukotinu na šoferšajbni koja se u posljednje vrijeme kontinuirano širi...
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #267 on: September 09, 2011, 23:54:25 »

i kod 850 je napukla "šajba". Bilo bi puno praktičnije da je verzija sa dvodjelnom šajbom (lakše i jeftinije zamjeniti staklo), mada ova jednodjelna bolje i modernije izgleda.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #268 on: September 10, 2011, 09:01:38 »

i kod 850 je napukla "šajba". Bilo bi puno praktičnije da je verzija sa dvodjelnom šajbom (lakše i jeftinije zamjeniti staklo), mada ova jednodjelna bolje i modernije izgleda.

kod 850 je šajba razbijena kad je tek stigao. na automatskoj praonisi četka je "gurnula" retrovizor koji je udario u šajbu. Nakon toga naručena je nova koja je razbijena pri montaži, doduše vrlo malo međutim i ta pukotina se proširila tako da pojma nemam kako to vozilo prodje tehnicki pregled..
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #269 on: September 10, 2011, 18:27:41 »

i kod 850 je napukla "šajba". Bilo bi puno praktičnije da je verzija sa dvodjelnom šajbom (lakše i jeftinije zamjeniti staklo), mada ova jednodjelna bolje i modernije izgleda.

kod 850 je šajba razbijena kad je tek stigao. na automatskoj praonisi četka je "gurnula" retrovizor koji je udario u šajbu. Nakon toga naručena je nova koja je razbijena pri montaži, doduše vrlo malo međutim i ta pukotina se proširila tako da pojma nemam kako to vozilo prodje tehnicki pregled..

Ma 850 sad čak ima malu rupicu na šajbi koliko se to proširilo. Inače to podražuje i stalno guranje tabli i podgurivanje razno-raznim stvarima, papirima, gumama, komadićima metala i sl. Što se i mene tiče ljepše je kad imaju busevi jednodjelnu šoferku je meni to odaje dojam modernosti i futurističnosti. Ali je praktičnije kad je dvodjelna, inače da li je Gras-u nuđen ik 206 sa jednodjelnom šoferkom pa su oni odbili zbog praktičnosti ili je ik 206 samo ima ponudu dvodijelne šoferke?

A za ovo oštećivanje šoferke pi ugradnji nemam komentara, Pa ljudi jedva skuckali 5.000 maraka koliko mi se čini da je šoferka za man lions classic i neki nesposobnjakovići (neka se ne ljute) za*eru stvar.

401 dans fura za Vogošću sa novim prednjim dijelom tj ima karambolku kao ik 206. Zaključio sam to po boji a bogami i po malo modernijem izgledu, ne izgleda loše. Voza i 400 na 21 tako da je kvar vjerovatno otklonjen na svim ik 201-icama.
Logged
Pages: 1 ... 16 17 [18] 19 20 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.037 seconds with 23 queries.