bhbus.ba
November 27, 2024, 13:05:12 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima  (Read 307483 times)
GRAS
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 208



« Reply #1380 on: June 05, 2013, 09:43:00 »

Bubica jucer rekao da je 311 000 KM prebaceno na zajednicki racun Vlade i GRAS-a i da su ta sredstva raspoloziva SAMO za remont vozila.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1381 on: June 05, 2013, 11:12:15 »

Evo sad 464 na Dobrinji na probi.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1382 on: June 05, 2013, 16:36:40 »

464 popodne na 23.... Meša ga odmah uzeo čim su ga probali... Ujutro je bio 419.
Ne predaje se 464 heh...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1383 on: June 05, 2013, 17:36:48 »

Bubica jucer rekao da je 311 000 KM prebaceno na zajednicki racun Vlade i GRAS-a i da su ta sredstva raspoloziva SAMO za remont vozila.

Pa neće za druge namjene valjda?
To je fer.
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1384 on: June 07, 2013, 08:39:41 »

Trolejbusi nisu u funkciji ima vec oko 25min
Tramvaji rade samo od Ilidze do pomocne okretnice CVila. Ima skoro 40 minuta
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1385 on: June 07, 2013, 12:41:02 »

Popravljen 4146
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1386 on: June 07, 2013, 16:43:07 »

4414 bio danas u depou autobusa... oko 11 sati, 467 i 463 vraćeni iz Italije i stoje na sred sredine, kod 467 fali poklopac gdje su osigurači....
Pakleni 464, opet danas nagurao temperaturu do 100 C, u par navrata odmarao da se ohladi.
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1387 on: June 07, 2013, 20:07:01 »

414 je svakako na spisku za opravku
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1388 on: June 07, 2013, 20:09:35 »

414 je svakako na spisku za opravku
Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1389 on: June 07, 2013, 20:09:53 »

man 464 taj poklopac je skinut ima 10 dana,nije 467 vec 463.
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1390 on: June 07, 2013, 20:14:06 »

Ma ganjanju ove grobove, da je riješit šajbu za 852 da Bare prorade i da je pokrpat 427, mada sve su to veće investicije i 403 je šteta da stoji, što duže stoji manja šansa da se napravi... Znamo kako je 404 završio, grehota, 7 godina bilo staro vozilo raskopusaše ga...

Evo 464 ništa nisu uradili opet temperatura 100..... kad još prigrije mogu ga slobodno naparkirat i ništa...

« Last Edit: June 07, 2013, 20:17:23 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1391 on: June 07, 2013, 20:47:43 »

Ma zavisi kako pristižu dijelovi, i koliki je obim kvarova. Ima vozila koja mjesecima stoje zbog onoga što u normalnim uslovima nazivamo "sitnice".
Svakako 852 bi trebao biti prioritet, a 427 daj bože da ga srede u skorije vrijeme. Azra je napisala da se za njegovu popravku traži oko 20.000 KM.
Možda 403 brzo srede. Njemu trebaju hladnjak i gume.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1392 on: June 07, 2013, 22:07:26 »

samo se vi nadajte i tjesite,ovo se sve radi da firma dozivi kraj,slobodno preostale sl-ove i sg-ove mozemo otpisati u skorije vrijeme,kakve popravke,generalke i ostale stvari. napravi jedno,vrisnuce drugo.pa 823 lezi nekoliko dana zato jer nema pakni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! pitanje je kad ce poceti i clasici da štopaju,imamo primjer 852,koliko vec lezi zbog šajbe?Huh?Huh???
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1393 on: June 07, 2013, 22:10:05 »

Ma zavisi kako pristižu dijelovi, i koliki je obim kvarova. Ima vozila koja mjesecima stoje zbog onoga što u normalnim uslovima nazivamo "sitnice".
Svakako 852 bi trebao biti prioritet, a 427 daj bože da ga srede u skorije vrijeme. Azra je napisala da se za njegovu popravku traži oko 20.000 KM.
Možda 403 brzo srede. Njemu trebaju hladnjak i gume.

da ima majstora u GRASu 427 ne treba ni 3 000 da se sredi. U glavnom su to bravarsko limarski radovi. Motor nije oštećen osim par sitnica ali baš sitnice. Iskreno receno ja se nebih zacudio da ga rashoduju. Npr 830 je bio manje preso kilometara kada su ga rashodovali nego 427 danas i bio je puno puno bolji nego 427 prije godinu dnaa....
Logged
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #1394 on: June 07, 2013, 22:19:18 »

e da ima majstora davno su ga mogli pokrpiti limarijski,valjda u firmi ima nitni,na grobovima iz kojih trava niče ima lima,trebalo bi da ima i aparat za varenje.... pokrpi,ofarbaj temeljnom bojom samo da vozilo vozi,valja prodavati zjale po firmi i gledati kako zbrisati sa posla a dnevnicu pisati,neradnici a 830 je posebna prica.
Logged
Pages: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.045 seconds with 22 queries.