MAN Lions coach
|
|
« Reply #1365 on: May 30, 2013, 14:42:55 » |
|
Šta je traženo za brzu sanaciju (za one pare što trebaju se dati)
-464-Srednji remont motora,gume -467-Tehnički pregled (gume i hidro motor) -801-kvar na motoru-(karike i zaptivači) -840-srednji remont motora -852-prednje vjetrobransko staklo -403-hladnjak i gume -427-(udes)-bravarija,gume,hidro motor i hidro pumpa,hladanjak vode i ostali materijal u procesu krpljenja-okvirno traži 20.000KM -405 i 407-gume,kočnice,set za piksovanje -408-gume i set za piksovanje -401-gume,semerinzi,crijevo za zrak(motor baca ulje) -465-gume,farbanje,pakne, -820-lakiranje(sanacija karoserije)srednji remont motora -840-srednji remont motora -463-generalni remont motora
I to sve zajedno oko 100.000KM
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1366 on: May 30, 2013, 14:52:24 » |
|
Minibusi Radi se o garažnim brojevima 52,54,55,32,60,61,62,63,64,65,66,69,70,73,80,82,86,88,89,90,91,92,93,94,95,96,97,98,42. Da sad ne nabrajam,fali svega.Cijena oko 60.000KM
Zvanično i tu je rashod 15,16,27
Skidanje za one što voze i izvjestan rashod:13,22,81,83,84,87,99,67,35,36,38
Za Novocitije trebaju lamele,filtere,ulje,španere,disk pločice,mikro remenove.Cijena oko 5000KM.
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1367 on: May 30, 2013, 14:57:09 » |
|
Znači Otoyol M24 (gradska verzija) definitivno završili karijeru.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1368 on: May 30, 2013, 15:12:55 » |
|
Tramvaji:
804,806,807>predlaže se rashod jer su skidani dijelovi sa njih 808,809,810>fali svega(bandaže,kompresori,gume za bandaže itd).Cijena popravke oko 150.000KM 802>kompresor 803>ručkica za pokretanje(ne vozi od 29.9.2011) 813>disk kočnica (ne vozi od 18.2.2011.) 814>pušta zrak(fali kompresor za zrak,ventili itd. ne vozi od 19.10.2011) 816>statički pretvarač 707,710>radovi u toku 711,714,708>fale bandaže,gume za bandaže (25 po jednom točku) 303>radovi u toku(instalacije u kabini vozača) 301>fali svega cijena oko 150.000KM 283>turizam>fali i njemu sitnica(srednji remont) 278>srednji remont,konstrukcija karoserije 275>naprsnuće zglobne ploče,inače je u dobrom stanju 271,210,202>akcelerator,i ostalo 207>srednji remont 304>čoper
604>fali za obrtna postolja dijelova i ostale sitnice 605>stavljena elektroinstalacija u zadnjem dijelu i pripremljeni kablovi za prednji dio 512,513,514,606>fali sve> Za modernizaciju oko 300.000KM
Sve ugrubo navedeno.
Za trolejbuski saobraćaj,ima dosta sitniša+gume za vozila koja voze, da sad ne navodim,traži se oko 105.000KM
|
|
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1369 on: May 30, 2013, 15:28:42 » |
|
Pa ima li nade za neke od trolejbusa koji trenutno ne voze? Jeli šta traženo za njih (4146, 4151, 4127, 4143...)
Zar se isplati popravljati tramvaj 301?
Čudi me da nisu tražena sredstva za popravku više autobusa, ali pitaj boga mogu li se ovi preostali popraviti, ali šteta da propadnu 318 i pogotovo 324.
|
|
« Last Edit: May 30, 2013, 15:32:06 by Troler »
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
MAN Lions coach
|
|
« Reply #1370 on: May 30, 2013, 15:47:22 » |
|
Za 301 je tako poslato,ali on se neće ni uzeti za razmatranje. Samo će biti 6 tramvaja,15 minibusa+tekuće,15-tak autobusa. Na trolejbusima su traženi samo dijelovi,za 11 vozila,bez garažnih brojeva,samo je 40.000KM traženo za gume. Šta da ti kažem,u suštini sve je to muljanje.
|
|
« Last Edit: May 30, 2013, 15:49:22 by MAN Lions coach »
|
Logged
|
Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1371 on: May 30, 2013, 16:36:36 » |
|
Nadam se da će biti nešto od toga i da će bar 604 i 605 uzeti u obzir, ali s obzirom na to kakve su namjere vlasti, daj bože. I do sada se obećavalo da će se "narednih sedmica podići 15 autobusa" pa bi bila podignuta samo 2 ili 3 autobusa. Jedino je prošle godine pred remont pruge podignuto 10-tak autobusa.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1372 on: May 30, 2013, 17:01:34 » |
|
Ovo što pročitah ne zvuči ni malo loše... Da se hoće ovo uraditi.... super bi bilo.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1373 on: May 30, 2013, 20:28:02 » |
|
Pa bilo bi dobro kad bi ove autobuse sredili, ide ljeto, vjerovatno će još neka vozila crknuti, tako da je svako vozilo bitno, pogotovo što u jednom periodu trolejbusi neće nikako raditi, pa će trebati zamjenskih vozila.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #1374 on: May 30, 2013, 20:37:53 » |
|
ovo je prazna priča....nema od ovoga ništa. Namjerno su se "šicali" izrazila "srednji remont" "generalni remont" da sto vise zakomplikuju. Čini mi se da se trazilo 300 000 KM. Bolje je za tih 300 000 kupiti koliko se moze polovnih vozila nego ovo popravljati. Sve ovo nabrojano ne moze garantovati da ce bilo koje od ovih vozila (osim 852 eventualno 427 ili 403) raditi duze od mjesec dana
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
ikar353
Kondukter
Offline
Posts: 904
|
|
« Reply #1376 on: May 30, 2013, 22:31:05 » |
|
ove nabrojane grobove se ne isplati praviti sem 427,403 i 852. i da ih poprave opet nece dugo,ipak su to vozila stara 15 godina sa predjenih preko milion kilometara.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #1377 on: June 04, 2013, 22:01:29 » |
|
Kod 4135 popravljeno svjetlo za prednju i bočnu linijsku oznaku. Obadvije tzv."krpe" namještene na 107 Dobrinja-Jezero, što je odavno rijetkost za vidjeti.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #1378 on: June 04, 2013, 22:12:23 » |
|
Da nam Azra, nije urgirala za 135 , heh?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|
|