bhbus.ba
November 23, 2024, 08:53:09 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Kvarovi/popravke/izmjene na vozilima  (Read 305723 times)
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #570 on: May 20, 2012, 18:19:22 »

-g.b. 815 - povučen za garažu zbog kvara.
-g.b. 405 - prokuhao
-g.b. 417 - prokuhao
-g.b. 427 - prokuhao
-g.b. 467 - prokuhao

Sve u svemu, teško nama ljetos..... Mislim da se možemo "slikat" sa manovima sg312 i sl222, a i ikari i novi manovi lagano ali sigurno radi lošeg održavanja otkazuju. Ovog ljeta bi smo se mogli nagledat solo classica  na nekim šklj linijama ako se nešto ozbiljnije ne poradi na osposobljavanju sl222-ojki za brdo. Od ikara 206-ica su koliko sam vidio najkritičniji 417 i 427

slažem se sa svim. A što misliš za 417 i 427 da su najkritičniji? Onako odokativno?ili?
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #571 on: May 20, 2012, 18:27:45 »

Ma 427 se stalno grije, često sam ga viđao pregrijanog i često sam puta čuo na radio vezi da je 427 prokuhao, a 417 je isto počeo sa pregrijavanjem, skoro svaku večer dođe na Ž. stanicu da se ohladi pa nastavi zamjenu tramvaja..... Usput uštima v.r.  i hladne se i super ali evo danas nije mogao više o 2-3 ture u komadu i odmah temp 100C.
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #572 on: May 20, 2012, 18:34:46 »

Ma 427 se stalno grije, često sam ga viđao pregrijanog i često sam puta čuo na radio vezi da je 427 prokuhao, a 417 je isto počeo sa pregrijavanjem, skoro svaku večer dođe na Ž. stanicu da se ohladi pa nastavi zamjenu tramvaja..... Usput uštima v.r.  i hladne se i super ali evo danas nije mogao više o 2-3 ture u komadu i odmah temp 100C.

skoro svi su takvi a kod 427 i 417 je sada to više izraženo jer tempo vožnje "stani kreni" zahtijeva mnogo veći broj obrtaja i dolazi do grijanja. Znači svi se griju osim par njih kao 409, 411, 412,413,414,425,426
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #573 on: May 20, 2012, 18:37:29 »

A kakvo je stanje sa classicima (solo i zglobnim) i ik 201-cama, koji se pregrijavaju, a koji ne?
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #574 on: May 20, 2012, 18:41:25 »

A kakvo je stanje sa classicima (solo i zglobnim) i ik 201-cama, koji se pregrijavaju, a koji ne?

Od IK 201 ni jedan se ne grije. Trenutno je najbolji 401 iako je bio dobar i 403 ali njega je malo skebao Buca Potok.  400 je loš prilično ali radi, dok 402 isto nije loš ali je nestabilan, volan mu je težak kao da nema serva jer su mu polomili neke spone kad je tek dosao i od tada nikada nije napravljen kako treba. Od Classica griju se svi osim 850 i 853, ponajviše 851
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #575 on: May 20, 2012, 18:47:08 »

Kakvo je stanje sa Japancima SL222/SG313? Ima li neki da se ne grije?
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #576 on: May 20, 2012, 18:54:06 »

Kakvo je stanje sa Japancima SL222/SG313? Ima li neki da se ne grije?


pa ovi što rade u ravnici se ne mogu ni zagriajti a ovi što rade u brdu kao 823,813,818 se ne griju ali sve je to "tu negdje"
Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #577 on: May 20, 2012, 21:41:13 »

Preko ljeta ce GRAS ostati bez pnuo vozila O.O , a mozda i nece to cemo vidjeti .
Logged

transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #578 on: May 21, 2012, 10:12:40 »

Preko ljeta ce GRAS ostati bez pnuo vozila O.O , a mozda i nece to cemo vidjeti .

hoće sigurno...od autobusa "ni habera"
« Last Edit: May 21, 2012, 11:48:37 by MAN Lions coach » Logged
Edin MAN
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 583



« Reply #579 on: May 21, 2012, 15:28:49 »

Preko ljeta ce GRAS ostati bez pnuo vozila O.O , a mozda i nece to cemo vidjeti .

hoće sigurno...od autobusa "ni habera"
Trole , tramvaji ce se pokvarit , al autobusa sigurno ce puno .
Logged

Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #580 on: May 21, 2012, 16:40:52 »

400 završio na kuki
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
ikar353
Kondukter
**
Offline Offline

Posts: 904



« Reply #581 on: May 21, 2012, 22:25:03 »

846 jutros oko pola 8 ostao u kvaru,sto salju to vozilo u brdo kad nema sile da izadje uz buca potok
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #582 on: May 22, 2012, 17:08:03 »

I to se dešava
http://www.klix.ba/vijesti/bih/tramvaj-zakacio-kontaktnu-mrezu-i-izazvao-haos-u-saobracaju/120522030#4
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #583 on: May 22, 2012, 18:24:12 »

Kako je naslov nepismeno napisan ljudi bi pomislili da je komplet tramvaj završio na KM.
Ovdje se samo pantograf izvalio i potkačio KM.
Ništa svemirski značajno i spektakularno. Cool
« Last Edit: May 22, 2012, 18:26:05 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #584 on: May 24, 2012, 12:10:10 »

405 otišao u garažu zbog kvara.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 37 38 [39] 40 41 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.029 seconds with 22 queries.