transformers
|
|
« Reply #540 on: April 25, 2012, 17:11:33 » |
|
ma neće se 714 zapaliti kad dođe do Zraka polako u 3 i šta ti Bog da ali će svakako izaći na vrh prije 806, 826,836 i sl
Pa stoji to. On je možda i bolji od nekih manova po tom pitanju. I pitanje: Šta je sa 464 jer je jučer Meša radio sa 419 na zamjeni tramvaja? ma krš ko krš šta će mu biti uvijek nešto, ili se grije ili nema kočnica ili nešto treće. POslali su ga vjerovatno na drugu liniju jer se na zamjeni tramvaja forsiraju bolja i pouzdanija vozila
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #541 on: April 25, 2012, 17:45:45 » |
|
ma neće se 714 zapaliti kad dođe do Zraka polako u 3 i šta ti Bog da ali će svakako izaći na vrh prije 806, 826,836 i sl
Pa stoji to. On je možda i bolji od nekih manova po tom pitanju. I pitanje: Šta je sa 464 jer je jučer Meša radio sa 419 na zamjeni tramvaja? ma krš ko krš šta će mu biti uvijek nešto, ili se grije ili nema kočnica ili nešto treće. POslali su ga vjerovatno na drugu liniju jer se na zamjeni tramvaja forsiraju bolja i pouzdanija vozila Neka i Meša malo provoza novoga, zaslužio je. Šta je sa 714 jesu li ga imalo sredili da se ne kvari onoliko? Jeli radi na nekoj liniji, ili je gurnut u rezervu zbog prečestih kvarova?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #542 on: April 25, 2012, 20:56:55 » |
|
ma neće se 714 zapaliti kad dođe do Zraka polako u 3 i šta ti Bog da ali će svakako izaći na vrh prije 806, 826,836 i sl
Pa stoji to. On je možda i bolji od nekih manova po tom pitanju. I pitanje: Šta je sa 464 jer je jučer Meša radio sa 419 na zamjeni tramvaja? ma krš ko krš šta će mu biti uvijek nešto, ili se grije ili nema kočnica ili nešto treće. POslali su ga vjerovatno na drugu liniju jer se na zamjeni tramvaja forsiraju bolja i pouzdanija vozila Neka i Meša malo provoza novoga, zaslužio je. Šta je sa 714 jesu li ga imalo sredili da se ne kvari onoliko? Jeli radi na nekoj liniji, ili je gurnut u rezervu zbog prečestih kvarova? ma kakva ba rezerva nema vozila ni za redovne linije a kamo li za rezervu. Radi gdje stigne.....nema se tu šta sređivati čim mu sipaju prerađeno ulje znaš "koliko je sati"..
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #543 on: April 28, 2012, 14:36:40 » |
|
405 ode u garažu a na displeju mu piše bus u kvaru.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #544 on: April 28, 2012, 15:43:37 » |
|
405 ode u garažu a na displeju mu piše bus u kvaru.
Mozda nema puno goriva ?
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #545 on: April 28, 2012, 16:20:13 » |
|
405 ode u garažu a na displeju mu piše bus u kvaru.
Mozda nema puno goriva ? Neznam. Moguće i da se pregrijao pošto mu je podignut poklopac.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Edin MAN
Kondukter
Offline
Posts: 583
|
|
« Reply #546 on: April 28, 2012, 16:24:30 » |
|
405 ode u garažu a na displeju mu piše bus u kvaru.
Mozda nema puno goriva ? Neznam. Moguće i da se pregrijao pošto mu je podignut poklopac. I to što kažeš moguće da se pregrijao , često vidim da 405 vozi sa podignutim poklopcem .
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #547 on: April 28, 2012, 19:57:35 » |
|
405 ode u garažu a na displeju mu piše bus u kvaru.
Mozda nema puno goriva ? Neznam. Moguće i da se pregrijao pošto mu je podignut poklopac. I to što kažeš moguće da se pregrijao , često vidim da 405 vozi sa podignutim poklopcem . otišao na tenkovanje jer sinoc nije bilo goriva. A to što dižu poklopce motora to nema nikakve svrhe jer nije to Fico sa vazdušnim hlađenjem da ga moraš voziti sa otvorenim poklopcom motora...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #548 on: May 12, 2012, 17:56:21 » |
|
-g.b. 96 završio na kuki oko 15:00 ja sam ga vidio odšlepaše ga u Velešiće u garažu. -g.b. 416 nije se pojavio na Dobrinji na turu u 11:30h
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #549 on: May 12, 2012, 18:44:16 » |
|
-g.b. 416 nije se pojavio na Dobrinji na turu u 11:30h
Ma ne mora odmah značiti da se pokvario, može biti da je zaglavio u gužvi u Titovoj.
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #550 on: May 12, 2012, 18:46:28 » |
|
4430 završio na kuki
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
man 464
|
|
« Reply #551 on: May 12, 2012, 18:46:56 » |
|
-g.b. 416 nije se pojavio na Dobrinji na turu u 11:30h
Ma ne mora odmah značiti da se pokvario, može biti da je zaglavio u gužvi u Titovoj. Nije zaglavio jer ga nisam sreo, a bez problema(kašnjenja) su prošli 418 i 410, čekamo odg. od tranformersa.
|
|
|
Logged
|
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #552 on: May 12, 2012, 20:56:49 » |
|
Ma danas je katastrofa bila. Pregrijalo se barem 20 autobusa, skoro svi IK 206 su se pregrijali, 418 ostao bez goriva i ugasio se ...užas živi. Što se tiče 461 neće on još u saobraćaj jer mu nedostaje još djelova, pola sjedista, pola instrument table, volan. Ono što do sada nisam znao (jer me nije ni interesovalo puno) jeste da ovom 461 nikad nije crko motor nego je imao kvar na mjenjaču. Eh sad šlepajući ga na semaforu kod Remize na pružnom prelazu zakačili su za šaht i pokidali pola "zvona" od mjenjača.Nakon toga motor mu je prebačen kod 461. A kod 464 je crko motor tako da je posada sa 464 prebačena na 813 i sad za sad će to voziti...
|
|
|
Logged
|
|
|
|
Troler
|
|
« Reply #553 on: May 13, 2012, 09:18:03 » |
|
Ma danas je katastrofa bila. Pregrijalo se barem 20 autobusa, skoro svi IK 206 su se pregrijali, 418 ostao bez goriva i ugasio se ...užas živi. Što se tiče 461 neće on još u saobraćaj jer mu nedostaje još djelova, pola sjedista, pola instrument table, volan. Ono što do sada nisam znao (jer me nije ni interesovalo puno) jeste da ovom 461 nikad nije crko motor nego je imao kvar na mjenjaču. Eh sad šlepajući ga na semaforu kod Remize na pružnom prelazu zakačili su za šaht i pokidali pola "zvona" od mjenjača.Nakon toga motor mu je prebačen kod 461. A kod 464 je crko motor tako da je posada sa 464 prebačena na 813 i sad za sad će to voziti...
Gdje je prebačen motor od 461? Trebalo bi da ima tih dijelova samo treba vremena da se to sve skrpi. Fale mu i bočni žmigavci. Hoće li praviti 464?
|
|
|
Logged
|
Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
|
|
|
transformers
|
|
« Reply #554 on: May 13, 2012, 14:17:18 » |
|
Ma danas je katastrofa bila. Pregrijalo se barem 20 autobusa, skoro svi IK 206 su se pregrijali, 418 ostao bez goriva i ugasio se ...užas živi. Što se tiče 461 neće on još u saobraćaj jer mu nedostaje još djelova, pola sjedista, pola instrument table, volan. Ono što do sada nisam znao (jer me nije ni interesovalo puno) jeste da ovom 461 nikad nije crko motor nego je imao kvar na mjenjaču. Eh sad šlepajući ga na semaforu kod Remize na pružnom prelazu zakačili su za šaht i pokidali pola "zvona" od mjenjača.Nakon toga motor mu je prebačen kod 461. A kod 464 je crko motor tako da je posada sa 464 prebačena na 813 i sad za sad će to voziti...
Gdje je prebačen motor od 461? Trebalo bi da ima tih dijelova samo treba vremena da se to sve skrpi. Fale mu i bočni žmigavci. Hoće li praviti 464? greška pri kucanju. Motor mu je prebačen kod 467. Eh sad najizglednija opcija je da motor koji su ubacili u 461 prebace na 464 jer njemu ne fali ništa osim motora dok ovom 461 fali još barem 5000 KM u dijelovima. PRvo što mu nedostaje je 10 guma pa onda sve ostalo....
|
|
|
Logged
|
|
|
|
|