bhbus.ba
November 27, 2024, 23:20:28 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:
 
   Home   Help Calendar Login Register  
Pages: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 100   Go Down
  Print  
Author Topic: GRAS - Razno/Diskusije  (Read 326315 times)
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1275 on: November 09, 2011, 14:46:29 »

Quote
AVAZ Saznaje: Propusti u izgradnji kružnog toka na Dobrinji

TROLEJBUSI SA ZGLOBOM NEĆE MOĆI SKRETATI?

Nedavno sagrađeni kružni tok na Dobrinji, koji spaja ulice Ante Babića, G Transferzalu i Lukavičku cestu, olakšao je saobraćaj vozačima, ali pri tome napravio veliki problem vozilima gradskog saobraćaja.
Kako su nam rekli građani, iako su radovi završeni, trolejbusi još nisu poleli tuda voziti, a onih nekoliko autobusa koji prevoze putnike kao privremena zamjena neredovni su ili ih uopće nema.
- Živim u  Aerodromskom naselju i posljednjih nekoliko dana uopće ne dolazi autobus. U GRAS-u su nam kazali da trolejbusi ne rade gbog kružnog toka i da ne znaju kad će ih pustiti u saobraćaj - ispričala nam je mještanka Jasna Nikšić-Božić.
Šef katedre za sigurnost na saobraćajnom fakultetu Osman Lindov kazao je jučer za naš list da je kružni tok mnogo bolje riješenje za ovu raskrsnicu nego semafori - Međutim, prilikom projektiranja učinjeni su neki propusti. Problem će nastati prilikom desnog skretanja vozila poput trolejbusa sa zglobom ili kamiona s velikom prikolicom. To se moglo riješiti smicanjem kružnog toka, čime bi se dobio tzv. turbo kružni tok s više traka od kojih su neke fizički razdvojene Kazao nam je lindov.

U GRAS-u ne znaju kad će trolejbusi proraditi
Iz GRAS-a su nam rekli da ne znaju kada će trolejbusi proraditi, jerčekaju opremu koja je trebala doći. Sve ćemo uraditi da trolejbusi što prije počnu voziti na Dobrinju - reklanam je Samira Kadić portparol ovog preduzeća.

M.GUŠIĆ

Mogu reći da je novinar izvukao iz konteksta rečenicu - "Živim u  Aerodromskom naselju i posljednjih nekoliko dana uopće ne dolazi autobus" - pa je napisao "onih nekoliko autobusa koji prevoze putnike kao privremena zamjena neredovni su ili ih uopće nema".
3 autobusa rade na relaciji Mojmilo-Dobrinja, a tačno je da nema autobusa na  redovnim linijama od Nedžarića prema Dobrinji: 31, 36 i 39.
Što se tiče zglobnih vozila, tačno je ovo što g. Lindov kaže, da će biti problema prilikom desnog skretanja, ali nije tačan naslov članka, da zglobni neće moći skretati jer ipak nekako skreću.
S obzirom kakvo je u GRAS-u stanje sa nabavkom, bojim se da bi se ovo sa trolom moglo otegnuti puno duže nego što raja očekuje. Ako trola proradi ovog mjeseca biće super!
« Last Edit: November 09, 2011, 14:49:40 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1276 on: November 09, 2011, 18:24:10 »

Quote
AVAZ Saznaje: Propusti u izgradnji kružnog toka na Dobrinji

TROLEJBUSI SA ZGLOBOM NEĆE MOĆI SKRETATI?

Nedavno sagrađeni kružni tok na Dobrinji, koji spaja ulice Ante Babića, G Transferzalu i Lukavičku cestu, olakšao je saobraćaj vozačima, ali pri tome napravio veliki problem vozilima gradskog saobraćaja.
Kako su nam rekli građani, iako su radovi završeni, trolejbusi još nisu poleli tuda voziti, a onih nekoliko autobusa koji prevoze putnike kao privremena zamjena neredovni su ili ih uopće nema.
- Živim u  Aerodromskom naselju i posljednjih nekoliko dana uopće ne dolazi autobus. U GRAS-u su nam kazali da trolejbusi ne rade gbog kružnog toka i da ne znaju kad će ih pustiti u saobraćaj - ispričala nam je mještanka Jasna Nikšić-Božić.
Šef katedre za sigurnost na saobraćajnom fakultetu Osman Lindov kazao je jučer za naš list da je kružni tok mnogo bolje riješenje za ovu raskrsnicu nego semafori - Međutim, prilikom projektiranja učinjeni su neki propusti. Problem će nastati prilikom desnog skretanja vozila poput trolejbusa sa zglobom ili kamiona s velikom prikolicom. To se moglo riješiti smicanjem kružnog toka, čime bi se dobio tzv. turbo kružni tok s više traka od kojih su neke fizički razdvojene Kazao nam je lindov.

U GRAS-u ne znaju kad će trolejbusi proraditi
Iz GRAS-a su nam rekli da ne znaju kada će trolejbusi proraditi, jerčekaju opremu koja je trebala doći. Sve ćemo uraditi da trolejbusi što prije počnu voziti na Dobrinju - reklanam je Samira Kadić portparol ovog preduzeća.

M.GUŠIĆ

Mogu reći da je novinar izvukao iz konteksta rečenicu - "Živim u  Aerodromskom naselju i posljednjih nekoliko dana uopće ne dolazi autobus" - pa je napisao "onih nekoliko autobusa koji prevoze putnike kao privremena zamjena neredovni su ili ih uopće nema".
3 autobusa rade na relaciji Mojmilo-Dobrinja, a tačno je da nema autobusa na  redovnim linijama od Nedžarića prema Dobrinji: 31, 36 i 39.
Što se tiče zglobnih vozila, tačno je ovo što g. Lindov kaže, da će biti problema prilikom desnog skretanja, ali nije tačan naslov članka, da zglobni neće moći skretati jer ipak nekako skreću.
S obzirom kakvo je u GRAS-u stanje sa nabavkom, bojim se da bi se ovo sa trolom moglo otegnuti puno duže nego što raja očekuje. Ako trola proradi ovog mjeseca biće super!

Oni tvrde da su radovi uspješno okončani,ali evo vidimo da nisu.Bilo je pitanje vremena.
Pitanje je za koliko vremena će trolejbusi proraditi jer je nečija velika pamet formirala posao da opere pare i zna se da je kružni tok nelegalan i još povrh svega i nepotreban  i nametnuo GRAS-u posao koji će se odužiti zbog stanja u firmi.Trebao je investitor finansirati i obezbijediti renoviranje tog dijela mreže i da dijelovi budu odavno spremni.Oni vala isto s**u.
Druga stvar nemože se reći "nekako skreću" jer to nekako skretanje nije ono skretanje kako bi u praksi i trebalo da bude jer će izazvati očito problem.
Ima ona jedna "Kasno se "nekome" kajati" pa i ovo,bitno je da su radovi završeni,a kasnije je lako filozofirati šta nije dobro izmjereno,asvaltirano,prošireno i sl.
Ne znam da li oni imaju tehničare i inžinjere projektante ili neki majstor to odokativnom metodom projektovao.

Politika kvaliteta

Poseban naglasak stavljamo na nekvalitet. Naše osoblje je specijalizirano u postupcima i tehnologijama koji su pripremljeni prema samo nama poznatim standardima.
Nek vam je sa srećom,
Vaš Euro-asfalt.



Druga stvar,evidentno je da GRAS ne može pokriti trolejbuse od Mojmila ka Dobrinji,i to se osjeti tako da taj problem već znamo.
« Last Edit: November 09, 2011, 18:30:41 by MAN Lions coach » Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1277 on: November 09, 2011, 19:29:30 »

Da je vanjski rub kružnog toka urađen ovako:

mislim da nebi bilo problema.

Što se tiče troškova izmještanja kontakt mreže, logično je GRAS-u uplaćen potreban potreban iznos za to, e sad su tu problemi sa nabavkom itd... a najgore, ako je još blokiran račun GRAS-a.

Najveći je problem što su ova 3 autobusa nedovoljna. Od 3 autobusa radnim danom je samo jedan zglobni, iako ni u njega u špici nemogu stati svi putnici. Da ne spominjem to da ta 3 autobusa fale na drugim linijama.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1278 on: November 09, 2011, 19:46:11 »

Dole je trokraka raskrsnica na kojoj kružni tok nije neophodan. Istini za volje dobro je praviti kruzne tokove gdje god je to moguce jer se rasterecuje saobracaj maksimalno a i ljepse izgleda. Međutim, praviti raskrsnicu u ovo vrijeme kada ima daleko prečih investicija ja ne mogu opravdati ni jednim drugim razlogom osim da je nekome trebalo da "opere" novac a izgradnja saobracajnice je idealna prilika za to. Po meni je kruzni tok daleko potrebniji na raskrsnici  u Barama gdje su semafori na skretanju za Šip potpuno bespotrebni ako se zna da je frekventnost vozila na  toj dionici puta za Šip izuzetno mala te da trpe vozači sa "glavne" ulce prema Vogošči jer u špici na toj raskrsnici dolaazi do formiranja veoma dugih kolona i u jednom i u drugom smjeru..
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1279 on: November 09, 2011, 19:52:32 »

31e Nedžarići

nije na 31e nego na 36 za Aerodromsko naselje. Skinut sa Doma armije.
« Last Edit: November 09, 2011, 20:03:14 by The_Dubster » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
archy
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 204



« Reply #1280 on: November 09, 2011, 19:55:37 »

Bio sam u žurbi,pa nisam primjetio,a inače SL222 tu bude pretežno na 36
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1281 on: November 09, 2011, 20:18:01 »

Bio je tu stalni 816. Nisam 100% siguran ali mislim da je taj u kvaru.
Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1282 on: November 09, 2011, 23:18:57 »

Bio je tu stalni 816. Nisam 100% siguran ali mislim da je taj u kvaru.

Rashodovan ili polurashodovan je 816
Logged
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1283 on: November 10, 2011, 11:49:37 »

Bio je tu stalni 816. Nisam 100% siguran ali mislim da je taj u kvaru.

Rashodovan ili polurashodovan je 816

nije ni rashodovan niti polurashodovan u pitanju je manji kvar ako se za bilo kakav kvar u grasu moze reci da je manji.
Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1284 on: November 10, 2011, 16:23:42 »

Ponovo na 36


Ovaj je vjerovatno poslat nakon što je u avazu juče objavljena izjava jedne stanovnice Aerodromskog naselja - "Živim u  Aerodromskom naselju i posljednjih nekoliko dana uopće ne dolazi autobus".
Ovaj 850 je raspoređen na Dom armije, ali njega šalju gdje najviše zagusti.
« Last Edit: November 10, 2011, 21:26:56 by The_Dubster » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
archy
Putnik
*
Offline Offline

Posts: 204



« Reply #1285 on: November 10, 2011, 16:49:06 »

Ovaj je vjerovatno poslat nakon što je u avazu juče objavljena izjava jedne stanovnice Aerodromskog naselja - "Živim u  Aerodromskom naselju i posljednjih nekoliko dana uopće ne dolazi autobus".
Ovaj 850 je raspoređen na Dom armije, ali njega šalju gdje najviše zagusti.
I mene čudi,već drugi dan ga uzastopno vidim ovdje,mada je tu pretežno bio onaj crveni MAN s 'Clipsy' reklamom...
Logged
MAN Lions coach
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.447


M R Š !!!!!!!!!


« Reply #1286 on: November 10, 2011, 19:27:56 »





Meni se čini da je ovo početak kraja,Vlada se pohasila,niko ništa.
Samo pogledajte skandalozne odluke u protekla 24h na štetu građana i sve će vam biti jasno.
A koliko je svijetu stalo do sebe vidjeli smo i danas.
Neka klošari odu Ficretu pa lome po zgradi.Koliko moraš biti ograničen da udaraš na pogrešna vrata.

Logged


Avdo Vatrić o Centrotransu: Ne možemo ulaziti u utakmicu s nelegalnim prijevoznikom
transformers
Voditelj Voznog Parka
****
Offline Offline

Posts: 3.152


« Reply #1287 on: November 10, 2011, 20:54:20 »



pukao mu zračni jastuk pa ode za garažu
Logged
man 464
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.410



« Reply #1288 on: November 10, 2011, 21:47:57 »

Ako je 850 na 36 šta je onda sa Koševskim brdom? Za 816 sam mislio da je rashodovan ili polurashodovan jer stoji zajedno sa 805,837 i slično ali doduše kao posljednji u redu. Mislim da 816 i onako jedva vozi pa nije ni čudo da je parkiran. Jel 853 popravljen i da li ovaj 850 na 36 znači da 854 svraća u Koševsko napravi krug pa ide za Bare i nazad ili ovi u Koševskom brdu nemaju prevoza??!!

465 perfektno koči Huh? Huh? Huh? Jel to šta pravljeno?
801 nema kočnice tj vozi i koči samo sa ručnom.
464 poravljeno grijanje i sad je ko sauna barem naprijed a čuo sam da grijači "huče" i nazad
« Last Edit: November 10, 2011, 21:50:13 by man 464 » Logged
Troler
Mehaničar
*****
Offline Offline

Posts: 5.247



WWW
« Reply #1289 on: November 10, 2011, 21:56:42 »

Danas u Avazu jedna čitateljka sa Koševskog brda se obratila avazu (rubrika SMS čitaaca) žaleći se kako na terminalu Dom armije stoje redovi vožnje za linije 16 i 16b na kojima je interval 20 minuta, a u fotokopirnici preko puta prodaju se redovi vožnje za iste linije sa intervalom 45 minuta. Kaže "da vidite kako GRAS vara narod".

Gospođa očigledno nije svjesna situacije u kojoj se GRAS nalazi. GRAS na ternminalu mora imati okačen vozni red koji je odobrilo ministarstvo saobraćaja i nemože ga samostalno mijenjati, bez obzira što ga u ovoj situaciji ne može ispuniti.
« Last Edit: November 10, 2011, 22:06:52 by Troler » Logged

Dođu tako vremena, kada pametan zašuti, budala progovori, a fukara se obogati
Pages: 1 ... 84 85 [86] 87 88 ... 100   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.12 | SMF © 2006-2009, Simple Machines LLC Valid XHTML 1.0! Valid CSS!
Page created in 0.061 seconds with 22 queries.